Bij mij net zo. Leer, rubber, maskers, etc vind ik ook maar niets. Een vrouw die is vastgebonden met handboeien vind ik trouwens ook lang niet zo leuk als een die is vastgebonden met touw. Gewoon lekker simpel dusquote:Op maandag 2 januari 2006 00:02 schreef _Omicron_ het volgende:
Maskers enzo hou ik ook niet van en ik vermoed dat die andere pic geen echt bloed is...bloed is ook niet mijn ding

Ik denk dat het ook iets persoonlijks is. Ik zelf houd wel van een "hulpeloze" toestand (Mits de juiste persoon er bij is).quote:Op maandag 2 januari 2006 10:40 schreef MakeLoveNow het volgende:
ik snap gewoon niet wat je er mooi aan vind om een vrouw in hulpeloze toestand te zien...
wat is er dan zo opwindend aan?
een vriend van me verzamelt plaatjes van mooie dames in mooie poses (dus geen pron maar gewoon fotoshoots en dergelijke met kleren aan), daar gaat veel meer schoonheid vanuit ...

Valt mee hoor, in de sm-scene lopen juist veel meer onderdanige mannen rond dan er dominante vrouwen zijn.quote:[..]
Helaas heb je gelijk

Ehm, als je bondage zo goor vindt, waarom bekijk je mijn site dan? Je hoeft jezelf niet te kwellen hoorquote:die foto's op jjouw site vind ik ook echt ranzig, niet erotisch, nog vertoon schoonheid of uitstraling.

Ik kan de foto's zo gauw nietterugvinden, maar op Japanse foto's zie je vaak rood kaarsvet. Bloeden door de bondage zelf lijkte me onwaarschijnlijk en sowieso is spel waarbij bloed vrijkomt redelijk uitzonderlijk.quote:Op zondag 1 januari 2006 23:34 schreef blackmage het volgende:
edit: ik kijk net vluchtig het topic door en daar zag ik ook nog wat fotos staan van een vrouw die schijnbaar bloede dankzij haar bondes en een vrouw in een compleet leren pak. als er bloed aan te pas moet komen dan vind ik het wel heel erg mishandelend en verkrachtig overkomen maar dat is mijn mening.

mooie foto's !quote:Op maandag 2 januari 2006 14:59 schreef guilty1974 het volgende:
[..]
Ehm, als je bondage zo goor vindt, waarom bekijk je mijn site dan? Je hoeft jezelf niet te kwellen hoor![]()
Roel

Eh ja, ik heb even verkeerd gequote, ik wou degene quoten die zei dat er weinig dominante vrouwen zijnquote:Op maandag 2 januari 2006 14:56 schreef guilty1974 het volgende:
[..]
Valt mee hoor, in de sm-scene lopen juist veel meer onderdanige mannen rond dan er dominante vrouwen zijn.

ik wou wel eens home-made bondage foto's zien.quote:Op maandag 2 januari 2006 14:59 schreef guilty1974 het volgende:
[..]
Ehm, als je bondage zo goor vindt, waarom bekijk je mijn site dan? Je hoeft jezelf niet te kwellen hoor![]()
Roel

Symmetrie vind ik ook wel belangrijk bij bondage. Net zoals de plaatjes die ik in de OP geplaatst heb, dat vind ik prachtig mooie bondage. Gaat me niet eens zozeer om het idee dat de vrouw in kwestie vast zit, ik vind het gewoon leuk om te zien hoe de bondage in elkaar zitquote:Op maandag 2 januari 2006 00:27 schreef _Omicron_ het volgende:
Ja inderdaad, mooie symetrische bondages waar veel aandacht aan is besteed kan echt mooi zijnHoeven er niet allerlei maskers bij komen ofzo. Ik vrouwelijk schoon, anders kunnen ze wat mij betreft net zo goed een paspos in lak doen en die vastbinden

Het gekke is dat ik in die plaatjes die jij nu juist gepost hebt erg weinig emotie vind zitten...quote:Op maandag 2 januari 2006 23:19 schreef The_Terminator het volgende:
En bondage plaatjes stralen vaak ook emotie uit, dat is ook iets waarom ik dat soort plaatjes aantrekkelijk vind.

Smaken kunnen natuurlijk verschillenquote:Op maandag 2 januari 2006 23:42 schreef moralia het volgende:
[..]
Het gekke is dat ik in die plaatjes die jij nu juist gepost hebt erg weinig emotie vind zitten...

Hij is masochistquote:Op maandag 2 januari 2006 14:59 schreef guilty1974 het volgende:
[..]
Roel

Dies mooi ja en sfeervol maar weinig bondage.quote:Op maandag 2 januari 2006 23:51 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Smaken kunnen natuurlijk verschillen![]()
Maar ik zag in een ander topic ook nog deze voorbij komen:
[afbeelding]
Dat vond ik een erg mooie foto.

Symmetrie kan heel mooi zijn. Asymmetrie is vaak leuker om mee te spelen. Kun je iemand helemaal gek mee maken :-)quote:Op maandag 2 januari 2006 23:19 schreef The_Terminator het volgende:Symmetrie vind ik ook wel belangrijk bij bondage. Net zoals de plaatjes die ik in de OP geplaatst heb, dat vind ik prachtig mooie bondage.

Tightrope heeft inderdaad hele mooie voorbeelden en goede beschrijvingen!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:14 schreef zesje het volgende:
[..]
Hij is masochist![]()
Moralia I agree, ik vind de plaatjes uit de OP ook erg "plastic".
Mooie en "echte" bondage op de site van Tightrope
Ik vind bondage mooi om te zien en ook lekker om te ondergaan. Je bent hulpeloos en beschikbaar, lustobject, alleen bedekt door wat stukjes touw![]()
Dat is mijn sexuele voorkeur. Andere mensen vinden dat niks. Soit. Maar het is zeker geen misbruik zoals wij en vele anderen dat beleven. Geloof me, mijn man doet echt niets met me dat ik niet prettig vind.

Dat is dan weer net niet helemaal hetzelfde als domineren.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:52 schreef Dreuzel het volgende:
[..]
Nou kan me voorstellen dan veel mannen maar wat graag achterover gaan liggen en de vrouwen het 'werk' laten doen![]()

| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |