abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33614757
quote:
Op maandag 2 januari 2006 00:02 schreef _Omicron_ het volgende:
Maskers enzo hou ik ook niet van en ik vermoed dat die andere pic geen echt bloed is...bloed is ook niet mijn ding
Bij mij net zo. Leer, rubber, maskers, etc vind ik ook maar niets. Een vrouw die is vastgebonden met handboeien vind ik trouwens ook lang niet zo leuk als een die is vastgebonden met touw. Gewoon lekker simpel dus
pi_33615053
Ja inderdaad, mooie symetrische bondages waar veel aandacht aan is besteed kan echt mooi zijn Hoeven er niet allerlei maskers bij komen ofzo. Ik vrouwelijk schoon, anders kunnen ze wat mij betreft net zo goed een paspos in lak doen en die vastbinden
Abbandoned by people who didn't believe in hardcore anymore
  maandag 2 januari 2006 @ 10:40:14 #128
137478 MakeLoveNow
make love not war
pi_33619480
ik snap gewoon niet wat je er mooi aan vind om een vrouw in hulpeloze toestand te zien...

wat is er dan zo opwindend aan?
een vriend van me verzamelt plaatjes van mooie dames in mooie poses (dus geen pron maar gewoon fotoshoots en dergelijke met kleren aan), daar gaat veel meer schoonheid vanuit ...
  maandag 2 januari 2006 @ 10:43:17 #129
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_33619519
quote:
Op maandag 2 januari 2006 10:40 schreef MakeLoveNow het volgende:
ik snap gewoon niet wat je er mooi aan vind om een vrouw in hulpeloze toestand te zien...

wat is er dan zo opwindend aan?
een vriend van me verzamelt plaatjes van mooie dames in mooie poses (dus geen pron maar gewoon fotoshoots en dergelijke met kleren aan), daar gaat veel meer schoonheid vanuit ...
Ik denk dat het ook iets persoonlijks is. Ik zelf houd wel van een "hulpeloze" toestand (Mits de juiste persoon er bij is).
pi_33626103
quote:
[..]

Helaas heb je gelijk
Valt mee hoor, in de sm-scene lopen juist veel meer onderdanige mannen rond dan er dominante vrouwen zijn.
pi_33626191
quote:
die foto's op jjouw site vind ik ook echt ranzig, niet erotisch, nog vertoon schoonheid of uitstraling.
Ehm, als je bondage zo goor vindt, waarom bekijk je mijn site dan? Je hoeft jezelf niet te kwellen hoor

Roel
pi_33626483
quote:
Op zondag 1 januari 2006 23:34 schreef blackmage het volgende:
edit: ik kijk net vluchtig het topic door en daar zag ik ook nog wat fotos staan van een vrouw die schijnbaar bloede dankzij haar bondes en een vrouw in een compleet leren pak. als er bloed aan te pas moet komen dan vind ik het wel heel erg mishandelend en verkrachtig overkomen maar dat is mijn mening.
Ik kan de foto's zo gauw nietterugvinden, maar op Japanse foto's zie je vaak rood kaarsvet. Bloeden door de bondage zelf lijkte me onwaarschijnlijk en sowieso is spel waarbij bloed vrijkomt redelijk uitzonderlijk.
  maandag 2 januari 2006 @ 15:07:10 #133
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_33626488
quote:
Op maandag 2 januari 2006 14:59 schreef guilty1974 het volgende:

[..]

Ehm, als je bondage zo goor vindt, waarom bekijk je mijn site dan? Je hoeft jezelf niet te kwellen hoor

Roel
mooie foto's !
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_33627331
De glamour foto's vind ikzelf wel gewoon mooi zo om te zien... zou mijn vriendin nooit zo vastbinden ofso want raak er nou niet opgewonden van ofso (liever gewoon handboeien aan bed vastketenen, dat kan ik wel nog leuk vinden) maar dat is meer speels bedoelt... die glamourfoto's/bondage is meer voor erotische opwinding en dat kan ik zelf er niet echt in vinden...
pi_33631359
quote:
Op maandag 2 januari 2006 14:56 schreef guilty1974 het volgende:

[..]

Valt mee hoor, in de sm-scene lopen juist veel meer onderdanige mannen rond dan er dominante vrouwen zijn.
Eh ja, ik heb even verkeerd gequote, ik wou degene quoten die zei dat er weinig dominante vrouwen zijn
Abbandoned by people who didn't believe in hardcore anymore
  maandag 2 januari 2006 @ 20:57:22 #136
137478 MakeLoveNow
make love not war
pi_33637606
quote:

[..]

Roel
ik wou wel eens home-made bondage foto's zien.
je moet toch weten waarover je een mening vormt of niet?

ik vind het er alles behalve erotisch ef sexy uitzien...
pi_33643127
quote:
Op maandag 2 januari 2006 00:27 schreef _Omicron_ het volgende:
Ja inderdaad, mooie symetrische bondages waar veel aandacht aan is besteed kan echt mooi zijn Hoeven er niet allerlei maskers bij komen ofzo. Ik vrouwelijk schoon, anders kunnen ze wat mij betreft net zo goed een paspos in lak doen en die vastbinden
Symmetrie vind ik ook wel belangrijk bij bondage. Net zoals de plaatjes die ik in de OP geplaatst heb, dat vind ik prachtig mooie bondage. Gaat me niet eens zozeer om het idee dat de vrouw in kwestie vast zit, ik vind het gewoon leuk om te zien hoe de bondage in elkaar zit

En bondage plaatjes stralen vaak ook emotie uit, dat is ook iets waarom ik dat soort plaatjes aantrekkelijk vind.
  maandag 2 januari 2006 @ 23:42:12 #138
8885 moralia
Grip op je zak
pi_33644031
quote:
Op maandag 2 januari 2006 23:19 schreef The_Terminator het volgende:

En bondage plaatjes stralen vaak ook emotie uit, dat is ook iets waarom ik dat soort plaatjes aantrekkelijk vind.
Het gekke is dat ik in die plaatjes die jij nu juist gepost hebt erg weinig emotie vind zitten...
I want to be young and wild, and then I want to be
middle-aged and rich, and then I want to be old and annoy people by
pretending that I'm deaf
pi_33644383
quote:
Op maandag 2 januari 2006 23:42 schreef moralia het volgende:

[..]

Het gekke is dat ik in die plaatjes die jij nu juist gepost hebt erg weinig emotie vind zitten...
Smaken kunnen natuurlijk verschillen

Maar ik zag in een ander topic ook nog deze voorbij komen:

Dat vond ik een erg mooie foto.
  maandag 2 januari 2006 @ 23:54:26 #140
8885 moralia
Grip op je zak
pi_33644499
Die is qua sfeer idd een stuk beter, maar dan weer weinig bondage natuurlijk
Die glamour foto's vind ik gewoon teveel en te 'bedacht' zeg maar. Ik ben gewoon meer voor het wat rauwere werk.
I want to be young and wild, and then I want to be
middle-aged and rich, and then I want to be old and annoy people by
pretending that I'm deaf
pi_33645175
quote:

[..]

Roel
Hij is masochist

Moralia I agree, ik vind de plaatjes uit de OP ook erg "plastic".
Mooie en "echte" bondage op de site van Tightrope

Ik vind bondage mooi om te zien en ook lekker om te ondergaan. Je bent hulpeloos en beschikbaar, lustobject, alleen bedekt door wat stukjes touw
Dat is mijn sexuele voorkeur. Andere mensen vinden dat niks. Soit. Maar het is zeker geen misbruik zoals wij en vele anderen dat beleven. Geloof me, mijn man doet echt niets met me dat ik niet prettig vind.
Life is all about *Ass*...You're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it, or behaving like one!
pi_33645359
quote:
Op maandag 2 januari 2006 23:51 schreef The_Terminator het volgende:

[..]

Smaken kunnen natuurlijk verschillen

Maar ik zag in een ander topic ook nog deze voorbij komen:
[afbeelding]

Dat vond ik een erg mooie foto.
Dies mooi ja en sfeervol maar weinig bondage.
Life is all about *Ass*...You're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it, or behaving like one!
pi_33650823
hmmm, snap eigenlijk niet wat is er niet leuk aan? ben zelf met mijn vriendin ookal een tijdje bezig met exprimenteren... en bondage komt er zeker vaan aan pas, niet alleen bij haar maar ook bij mij, we hebben ook een 'slavenband'. het is inderdaad je moet alles doen. (we hebben wel een aantal dingen afgesproken van dat niet ect)

maar het is zoveel leuker dan alleen elke keer hetzelfde, wat is er ook mis mee als je een blauwe plek ofzo overhebt? heb er zelf echt geen problemen mee en mijn vriendin ook niet

het is hetzelfde waarom wel naar een sm shop en waarom niet snap ik ook niet ze hebben hele leuke en normale dingen (als je naar een goede gaat bv de shine in den bosch)
pi_33661188
quote:
Op maandag 2 januari 2006 23:19 schreef The_Terminator het volgende:Symmetrie vind ik ook wel belangrijk bij bondage. Net zoals de plaatjes die ik in de OP geplaatst heb, dat vind ik prachtig mooie bondage.
Symmetrie kan heel mooi zijn. Asymmetrie is vaak leuker om mee te spelen. Kun je iemand helemaal gek mee maken :-)
  Licht Ontvlambaar dinsdag 3 januari 2006 @ 17:57:48 #145
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_33666468
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 00:14 schreef zesje het volgende:

[..]

Hij is masochist

Moralia I agree, ik vind de plaatjes uit de OP ook erg "plastic".
Mooie en "echte" bondage op de site van Tightrope

Ik vind bondage mooi om te zien en ook lekker om te ondergaan. Je bent hulpeloos en beschikbaar, lustobject, alleen bedekt door wat stukjes touw
Dat is mijn sexuele voorkeur. Andere mensen vinden dat niks. Soit. Maar het is zeker geen misbruik zoals wij en vele anderen dat beleven. Geloof me, mijn man doet echt niets met me dat ik niet prettig vind.
Tightrope heeft inderdaad hele mooie voorbeelden en goede beschrijvingen!
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  dinsdag 3 januari 2006 @ 20:56:40 #146
55900 GM
vind ik dan toch
pi_33672442
quote:
Op woensdag 21 december 2005 21:52 schreef Dreuzel het volgende:

[..]

Nou kan me voorstellen dan veel mannen maar wat graag achterover gaan liggen en de vrouwen het 'werk' laten doen
Dat is dan weer net niet helemaal hetzelfde als domineren.
"IK HEB GEMERKT DAT JE HET LEVEN HET BEST KUNT NEMEN ZOALS HET OP JE AF KOMT
Dat lijkt me hoogst onverantwoordelijk.....
MIJ IS HET ALTIJD GOED BEVALLEN"
pi_33706041
Bondage kan best spannend zijn..
naar plaatjes van vastgebonden mensen kijken doet me nou totaal nix
pi_33706830

Dit vind ik dus echt heel erg mooi, het ziet er gewoon zo mooi uit, het is een kunstwerkje dat touwengeknoop!
Bondage laat ook de vormen van het lichaam vaak erg goed uitkomen, door houding te veranderen, hier en daar een accent te leggen, of juist de aandacht ergens anders vandaan halend e.d....
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_33707086
Maar dit is ook erg mooi, erg simpel, maar mooi!!!

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_33721987
Ow, die laatste vind ik érg mooi erodome!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')