Mja ach, komt op zijn tijd wel vind ik. Vind het momenteel nog niet nodig om me daar zo in te verdiepen. Durven durven, durf alles wel maar er hangen ook consequenties aan vast. Het is zeker niet dat ik zooo graag wil, gaat er toch om of je gelukkig bent, ben dat nu dus heb ook niets te klagen. Ik zie het maar als een luxe goedquote:Op donderdag 5 januari 2006 14:05 schreef erodome het volgende:
Waarom durf je dat niet aan je vriendin te vertellen dan, totale bondage zit dan misschien toch nog een taboe op, maar op gewoon eens handjes vastmaken en blinddoekje op niet meer tegenwoordig hoor, dat wordt toch wel als normaal gezien tegenwoordig binnen relatie's, dat dat eens een keer geprobeerd wordt, of zelfs vaak gedaan wordt.
Gewoon rustig aan beginnen, niet gelijk om een suspension vragen, maar eens beginnen met het alleen handjes vastbinden en blinddoekje om, doe het eens bij haar bv, kan ze gelijk voelen hou fijn dat is.
Nou, daar kan ik me nog best iets bij voorstellen eigenlijk, dat durfde ik vroeger ook nooit. Ik had ook altijd idee dat mijn partner dat nooit zou accepteren ofzo. Of me een potentiele verkrachter zou vinden (hmmm...waar heb ik dat meer gehoord...) Tot ik een vriendin kreeg die dreigde net zo lang aan mijn oor te sabbelen tot ik mijn grootste erotisch fantasie zou vertellen. En als ik ergens niet tegen kan...quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:05 schreef erodome het volgende:
Waarom durf je dat niet aan je vriendin te vertellen dan,
Hoe bedoel je consquenties? Als je d'r vertelt dat je een diepgworteld verlangen hebt om als totaalslaaf door het leven te gaan zitten daar wellicht consequenties aan. Als je - zoals erodome al zei - alleen maar vraagt of ze een keer polsen wil vastbinden (of andersom) is dat denk ik helemaal niet zo'n rare vraag tegenwoordig, als je een beetje open-minded partner hebt tenminste...quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:20 schreef trebbors het volgende:
Durven durven, durf alles wel maar er hangen ook consequenties aan vast.
Daarom, maar dan nog ik zie het allemaal wel. Ben nog jong dus kan nog zo veel gebeurenquote:Op donderdag 5 januari 2006 14:40 schreef guilty1974 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je consquenties? Als je d'r vertelt dat je een diepgworteld verlangen hebt om als totaalslaaf door het leven te gaan zitten daar wellicht consequenties aan. Als je - zoals erodome al zei - alleen maar vraagt of ze een keer polsen wil vastbinden (of andersom) is dat denk ik helemaal niet zo'n rare vraag tegenwoordig, als je een beetje open-minded partner hebt tenminste...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |