abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33722297
Ben zelf een man en vind het zeer mooi om naar te kijken en al helemaal om zelf in z'n positie te zitten. Jammer dat het nog steeds een taboe is. Het blijft denk ik gewoon bij plaatjes/filmpjes want staat zo genant om dit aan mijn vriendin te vertellen. Houd het dan liever voor mij zelf, ookal is het erg moeilijk

Heb zelf een best gestreste baan, ben dus ook vaak gestrest. Het gevoel van vastgebonden zijn haalt gewoon al die stres er uit, je kunt niets dus je hoeft je nergens om te bekommeren en ik vind het persoonlijk ook erg leuk om naar tekijken.

Ben niet weg van dat extreme gedoe, vind dat persoonlijk maar niets. De plaatjes hierboven vallen dan meer in mijn smaak

Post hier zowieso niet veel over, veel te genant vind ik dat... maarja komt wel een keer
weet niet...weet niet...weet niet...
pi_33727579
Waarom durf je dat niet aan je vriendin te vertellen dan, totale bondage zit dan misschien toch nog een taboe op, maar op gewoon eens handjes vastmaken en blinddoekje op niet meer tegenwoordig hoor, dat wordt toch wel als normaal gezien tegenwoordig binnen relatie's, dat dat eens een keer geprobeerd wordt, of zelfs vaak gedaan wordt.

Gewoon rustig aan beginnen, niet gelijk om een suspension vragen, maar eens beginnen met het alleen handjes vastbinden en blinddoekje om, doe het eens bij haar bv, kan ze gelijk voelen hou fijn dat is.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_33728115
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 14:05 schreef erodome het volgende:
Waarom durf je dat niet aan je vriendin te vertellen dan, totale bondage zit dan misschien toch nog een taboe op, maar op gewoon eens handjes vastmaken en blinddoekje op niet meer tegenwoordig hoor, dat wordt toch wel als normaal gezien tegenwoordig binnen relatie's, dat dat eens een keer geprobeerd wordt, of zelfs vaak gedaan wordt.

Gewoon rustig aan beginnen, niet gelijk om een suspension vragen, maar eens beginnen met het alleen handjes vastbinden en blinddoekje om, doe het eens bij haar bv, kan ze gelijk voelen hou fijn dat is.
Mja ach, komt op zijn tijd wel vind ik. Vind het momenteel nog niet nodig om me daar zo in te verdiepen. Durven durven, durf alles wel maar er hangen ook consequenties aan vast. Het is zeker niet dat ik zooo graag wil, gaat er toch om of je gelukkig bent, ben dat nu dus heb ook niets te klagen. Ik zie het maar als een luxe goed

Maar zoals ik al zei, ik zie het allemaal wel
pi_33728571
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 14:05 schreef erodome het volgende:
Waarom durf je dat niet aan je vriendin te vertellen dan,
Nou, daar kan ik me nog best iets bij voorstellen eigenlijk, dat durfde ik vroeger ook nooit. Ik had ook altijd idee dat mijn partner dat nooit zou accepteren ofzo. Of me een potentiele verkrachter zou vinden (hmmm...waar heb ik dat meer gehoord...) Tot ik een vriendin kreeg die dreigde net zo lang aan mijn oor te sabbelen tot ik mijn grootste erotisch fantasie zou vertellen. En als ik ergens niet tegen kan...

Afijn, gelukkig vond ze het wel een leuke fantasie en zijn we een beetje gaan experimenteren. Daarentegen heb ik mijn huidige partner in de sm-scene leren kennen, en dat scheelt weer een hoop uitleggen
pi_33728679
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 14:20 schreef trebbors het volgende:
Durven durven, durf alles wel maar er hangen ook consequenties aan vast.
Hoe bedoel je consquenties? Als je d'r vertelt dat je een diepgworteld verlangen hebt om als totaalslaaf door het leven te gaan zitten daar wellicht consequenties aan. Als je - zoals erodome al zei - alleen maar vraagt of ze een keer polsen wil vastbinden (of andersom) is dat denk ik helemaal niet zo'n rare vraag tegenwoordig, als je een beetje open-minded partner hebt tenminste...
pi_33728941
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 14:40 schreef guilty1974 het volgende:

[..]

Hoe bedoel je consquenties? Als je d'r vertelt dat je een diepgworteld verlangen hebt om als totaalslaaf door het leven te gaan zitten daar wellicht consequenties aan. Als je - zoals erodome al zei - alleen maar vraagt of ze een keer polsen wil vastbinden (of andersom) is dat denk ik helemaal niet zo'n rare vraag tegenwoordig, als je een beetje open-minded partner hebt tenminste...
Daarom, maar dan nog ik zie het allemaal wel. Ben nog jong dus kan nog zo veel gebeuren zie wel hoe ik dit ga aanpakken Ik lig er in iedergeval niet wakker van... uuh nog niet
pi_33911036
denk dat er niks mis mee is wanneer je een relatie hebt en elkaar goed vastbind ik denk dat je er heel veel plezier aan kan beleven om heel eerlijk te zijn! denk dat iedereen wel eens gefantaseert heeft dat hij vastgebonden zat of dat je iemand vastbind... beetje macht en macht verliezen... sex is een spel... best leuk spel zo te zien
if practise makes perfect...
and no one is perfect...
why practise...
  dinsdag 10 januari 2006 @ 19:09:31 #158
138687 Hr-Flip
flipperderflap
pi_33912633
Bondage in een relatie versterkt de band tussen de twee alleen maar extra.
Overigens geld dit helemaal voor de dingen die in BDSM vallen.
Het is een fantastisch spel tussen 2 personen ( of meer)

En de personen die het allemaal maar niks vinden, en die het nooit zouden durven te doen.
Vaak zijn zulke mensen de grootste "viezerikken"
pi_34001584
Die wallpaper is niet mis zeg .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')