...maar die mensen wel met de bewoners!quote:Op woensdag 21 december 2005 19:26 schreef Bartoli het volgende:
ze hebben toch niet met die mensen gepraat Greene
quote:Op woensdag 21 december 2005 19:30 schreef Coos het volgende:
Heeft Roel eerst al die vragen van Hummie uit zijn hoofd moeten leren??![]()
Voor wie moet je er dan zitten? John de Mol?quote:Op woensdag 21 december 2005 19:29 schreef tong80 het volgende:
Lieske : 'Ik zit hier voor mezelf.'
Dat was al bekend na de eerste week toen ze het geld in eigen zak stak.
Vast wel!!quote:Op woensdag 21 december 2005 19:30 schreef Coos het volgende:
Heeft Roel eerst al die vragen van Hummie uit zijn hoofd moeten leren??![]()
denk het welquote:
ze had de camera's over het hoofd gezienquote:Op woensdag 21 december 2005 19:32 schreef kissa het volgende:
Ingrid houdt van haar privacy.....waarom ga je dan in het huis?
...en zelfs dan moet ie een handje geholpen worden...quote:Op woensdag 21 december 2005 19:32 schreef Coos het volgende:
[..]
denk het wel![]()
Er is nooit iets spontaans uit die jongen gekomen buiten z'n kwakkie.![]()
Bijvoorbeeld. Maar ik vind het een egoïstische opmerking. Zo zit ze ook in elkaar. Altijd aandacht willen met pijntjes en huilgedrag. Ze nam ook het telefoongesprek aan vorige week, terwijl anderen het harder nodig hadden. Me Myself and Iquote:Op woensdag 21 december 2005 19:31 schreef DaveMasteR het volgende:
[..]
Voor wie moet je er dan zitten? John de Mol?
quote:Op woensdag 21 december 2005 19:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Maar ik vind het een egoïstische opmerking. Zo zit ze ook in elkaar. Altijd aandacht willen met pijntjes en huilgedrag. Ze nam ook het telefoongesprek aan vorige week, terwijl anderen het harder nodig hadden. Me Myself and I
De geregisseerde gesprekken van BB... duurde idd véel te lang.quote:
heb je mijn nummer ???quote:
niet zeiken, die anderen wilden niet.quote:Op woensdag 21 december 2005 19:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Maar ik vind het een egoïstische opmerking. Zo zit ze ook in elkaar. Altijd aandacht willen met pijntjes en huilgedrag. Ze nam ook het telefoongesprek aan vorige week, terwijl anderen het harder nodig hadden. Me Myself and I
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |