Wrom?quote:Op donderdag 22 december 2005 00:10 schreef Ringo het volgende:
[..]
En zo hoort het toch ook? Het zou me wat moois zijn wanneer de eerste de beste pauper als een koning werd behandeld omdat-ie z'n asociale bek luid opzet.
Verschil moet er zijn.
Alsof de rest van Nederland wél een heel leven lang kromgebogen in de kassen heeft gewerkt.quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:11 schreef dVTB het volgende:
Ik bedoel: als ze nou haar leven lang in een tuinbouwkas had gewerkt in een kromgebogen houding, dan had ik me er iets bij kunnen voorstellen.
omdat we niet in een mierenmaatschappij leven, daarom.quote:
Een beetje zoals de adoratie van sommigen voor Bush jr., die ook alles aan zijn afkomst te danken heeft.quote:Op donderdag 22 december 2005 09:20 schreef StefanP het volgende:
[..]
Nu wordt de eerste de beste pauper als een koning behandeld omdat ie met z'n dikke kop in de juiste wieg lag. Wedden dat je het verschil niet kunt uitleggen?
Maar veel plezier met het inlikken hoor, als jij jezelf wil subjugaten en wildvreemden aanbidden en op een voetstuk plaatsen, dan doe je dat maar. Ik ben sterker van wil.
Wie zegt dat? Het is al sinds het begin van het jaar bekend dat ze aan die knie geholpen moet worden.quote:Op woensdag 21 december 2005 22:19 schreef Captain_Chaos het volgende:
Verder zal ze vast en zeker niet op de wachtlijst hebben gestaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |