heb je hem uit het sterkwater gehaald?quote:Op donderdag 29 december 2005 01:13 schreef golfer het volgende:
Ik zwaai nog even door met mijn voorhuidje.
Ieksss... wat zeg je nouquote:Op donderdag 29 december 2005 01:13 schreef golfer het volgende:
Ik zwaai nog even door met mijn voorhuidje.
Je vergeet alweer te zwaaien.quote:Op donderdag 29 december 2005 01:14 schreef zoalshetis het volgende:
heb je hem uit het sterkwater gehaald?
Het gaat niet over mooier in dit topic; het gaat om zwaaienquote:Op donderdag 29 december 2005 01:14 schreef zoalshetis het volgende:
![]()
(mijn christoffel was toch veel mooier dan een dom smile handje?)
ik had snel geedit.quote:
Sorry, gooi hem weer terug in de vreezer.quote:
ik lees je post nu pas goed, ik heb die hele comotie daarover gemist gisterenquote:Op donderdag 29 december 2005 00:54 schreef golfer het volgende:
[..]
ga je ook eens kwaad maken over de manier waarop BB5 wordt gesloten?
mopjepoepje, je bent te vroeg (en je vergeet te zwaaien)quote:Op donderdag 29 december 2005 17:06 schreef laffer het volgende:
ik lees je post nu pas goed, ik heb die hele comotie daarover gemist gisteren![]()
maar het is al weer opgelost heb ik begrepen, en CW moet gewoon weer terug komen![]()
komtiequote:Op donderdag 29 december 2005 17:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
mopjepoepje, je bent te vroeg (en je vergeet te zwaaien)
Mijne begint mij steeds beter te staan.quote:Op donderdag 29 december 2005 23:29 schreef static het volgende:
Ik ben nog steeds niet aan je kleurtje gewend.
Ik heb er zelf soms ook nog moeite mee. Vooral als ik even tussendoor iets wil sluiten ergens of een topictitel wil aanpassen en dat dat dan niet lukt.quote:Op donderdag 29 december 2005 23:29 schreef static het volgende:
Ik ben nog steeds niet aan je kleurtje gewend.
Gaat U naar Nigeria ofzo?quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:39 schreef static het volgende:
Het is toch nog goedgekomen met de papieren.
Status: Afgeleverd
Afgeleverd op: 30 dec 2005 9:31 's morgens
Getekend door: ONOGU
Vestiging: FRONT DESK
Afgeleverd aan: S GRAVENHAGE, NL
Verzonden of gefactureerd op: 28 dec 2005
hey opa, hoe is het met je??quote:
Laffer ! U bent de eerste Fok!ker die mijn nick in een keer goed spelt. :0quote:
ik ben dan ook een taalwonderquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:45 schreef opa het volgende:
[..]
Laffer ! U bent de eerste Fok!ker die mijn nick in een keer goed spelt. :0
Heej, meneer met de shawl, hoe is het met u?quote:
klinkt lekker maar voor een simpel broodje haring ben ik ook wel te porren hoorquote:
Welke bedoel je?quote:
ze is toch niet gaan experimenteren met vuurwerk hèquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:03 schreef golfer het volgende:
Zou ze het uitzwaaien hebben opgegeven?
FOK>>>>ouwe = golfert natuurlijkquote:
Ik mag hopen dat haar vuurwerk beperkt blijft tot haar eigen huis-tuin-orgasme.quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:17 schreef laffer het volgende:
ze is toch niet gaan experimenteren met vuurwerk hè![]()
Ik was wat verlaat, maar hier ben ik danquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:03 schreef golfer het volgende:
* golfer mist zijn vaste uitzwaaimaatje ElisaB nog vandaag hier.
Zou ze het uitzwaaien hebben opgegeven?
What happened to the good old keuken-orgasmequote:Op zaterdag 31 december 2005 01:18 schreef golfer het volgende:
Ik mag hopen dat haar vuurwerk beperkt blijft tot haar eigen huis-tuin-orgasme.
en je bent erweerquote:Op zaterdag 31 december 2005 02:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik was wat verlaat, maar hier ben ik dan
Ik zou toch nooit zomaar wegblijvenquote:Op zaterdag 31 december 2005 02:49 schreef laffer het volgende:
en je bent erweerdaar gaat het om
![]()
en nog een keertje
zwaaien![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |