Hier in de bieb loopt dat aantal door de 50quote:Op donderdag 22 december 2005 11:46 schreef Remzz het volgende:
[..]
Gisteren op school in kantine, had ik minmaal 5 libary's met muziek waar ik zo bij kon, het was dan wel allemaal limewire(die word automatisch gedeeld) maar toch leuk
Bieb van de uniquote:Op donderdag 22 december 2005 11:55 schreef Gerard56 het volgende:
Bibliotheek? Of bedoel je de mediatheek van je school?
Ja, of ik koop een dure Apple, of ik ga een maand of wat eerder op kamers. De twijfelsquote:Op donderdag 22 december 2005 10:53 schreef XL het volgende:
[..]
als je de goedkoopste koopt kun je sparen en kopen!
Waarom zou je de duurste mini willen eigenlijk? Het verschil is nihill.quote:Op donderdag 22 december 2005 12:32 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ja, of ik koop een dure Apple, of ik ga een maand of wat eerder op kamers. De twijfels.
Was een voorbeeld, ik moet toch ff pimpen?quote:Op donderdag 22 december 2005 12:33 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Waarom zou je de duurste mini willen eigenlijk? Het verschil is nihill.
Als je wilt pimpen, doe het dan goedquote:Op donderdag 22 december 2005 12:48 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Was een voorbeeld, ik moet toch ff pimpen?
Overigens heb ik vandaag mijn eerste bonsaikitten forward mailtje gekregen. Van een klasgenoot
. HBO niveau!
![]()
Ja eej, ik ben geen Mac expert. Daar heb ik hullie voorquote:Op donderdag 22 december 2005 12:50 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Als je wilt pimpen, doe het dan goed
Als je op kamers gaat heb je daarna enkele jaren lang geen geld meer voor een Applequote:Op donderdag 22 december 2005 12:32 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ja, of ik koop een dure Apple, of ik ga een maand of wat eerder op kamers. De twijfels.
Ja dat bedacht ik me laatst ook. Nu of nooit zeg maarquote:Op donderdag 22 december 2005 12:54 schreef XL het volgende:
[..]
Als je op kamers gaat heb je daarna enkele jaren lang geen geld meer voor een Apple![]()
Als het over 'wachten op intel of niet' gaat, daar heb ik een tijdje terug nog iets over geschreven hierquote:Op donderdag 22 december 2005 12:52 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ja eej, ik ben geen Mac expert. Daar heb ik hullie voor.
quote:Op donderdag 22 december 2005 12:53 schreef Slarioux het volgende:
Misschien kan gexqon me adviseren wat ik over 2 jaar het beste in huis kan halen.
Superdrive.quote:Op donderdag 22 december 2005 12:33 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Waarom zou je de duurste mini willen eigenlijk? Het verschil is nihill.
Mijn lacie is ook zo grootquote:Op donderdag 22 december 2005 13:57 schreef Rock-shocker het volgende:
Absoluut, maar da's wel extern. Ergo, extra ruimte op je bureau.
quote:Op donderdag 22 december 2005 14:30 schreef Hugster het volgende:Ik ben erg blij met mijn LaCie 250GB
lekker snel!
Dus je hebt hem besteld, gefeliciteerd! Je zult er geen spijt van krijgen.quote:Op donderdag 22 december 2005 12:55 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ja dat bedacht ik me laatst ook. Nu of nooit zeg maar.
Nog niet besteld, maar de twijfel wordt hardnekkigquote:Op donderdag 22 december 2005 14:53 schreef XL het volgende:
[..]
Dus je hebt hem besteld, gefeliciteerd! Je zult er geen spijt van krijgen.
Wel een Mac toetsenbordje erbij kopen hoor.
Helpt een handje:quote:Op donderdag 22 december 2005 15:02 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Nog niet besteld, maar de twijfel wordt hardnekkig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |