abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33276870
quote:
Op woensdag 21 december 2005 15:12 schreef 2QT2BSTR8 het volgende:
Fuifduif .. is het zo dat jij een beetje gefrustreerd bent?
Al**** zou waarschijnlijk vragen of je een nare jeugdervaring hebt gehad
Waarom? Ik gebruik enkel een bestaande definitie. Dat jij daar niet tegen kunt getuigt eerder van een bepaalde frustratie bij jou. Mij maakt het geen fuck uit.
pi_33276947
quote:
Op woensdag 21 december 2005 15:48 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Ik reageer gewoon op een stelling, net zoals iedereen.
Nee, jij reageert niet gewoon. Jouw posts zijn zelden gewoon.

Wat ik niet snap is dat jij met jouw geclaimde nette sexuele moraal hier wel de godgandse dag meelult. Als je nou echt jezelf gaat gedragen naar die geclaimde sexuele moraal, dan kom je niet op dit verdorven forum. Kortom: het lijkt er meer op dat je gefrustreerd bent. Waar het hart vol van is...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_33277091
quote:
Op woensdag 21 december 2005 15:50 schreef DS4 het volgende:
Fatsoen en beschaving. Hoort een ander veroordelen daar ook bij volgens jou? Om eens kerkelijk te blijven: ik dacht altijd dat God oordeelde. En dat de mens zijn naaste lief moet hebben.
Waarom halen mensen hier voortdurend de kerk erbij ? Voor mij hoef je het niet te doen hoor. Ik heb niets met het oordeel van God ofzo. Sterker nog: ik heb niets met die God. Maar hoezo veroordeel ik anderen? Als ik zeg: "dat meisje is een slet." Veroordeel ik haar dan? Denk eens een keer na man! Ik hanteer een begrip om haar te typeren.
quote:
Op woensdag 21 december 2005 15:50 schreef DS4 het volgende:
Jij voelt je verheven misschien... eigenlijk denk ik dat je met een slap excuus bezig bent om voor jezelf goed te praten dat je nog geen vriendinnetje hebt.
Ik voel mij niet verheven wat betreft de seksuele moraal. Iedereen moet doen en laten wij hij/zij wil. Ik geef alleen mijn mening over losbandige seks, net zoals jij mijn houding bekritiseert.

Mensen, denk toch eens verder na.
pi_33277142
quote:
Op woensdag 21 december 2005 15:52 schreef DS4 het volgende:

[..]

Nee, jij reageert niet gewoon. Jouw posts zijn zelden gewoon.

Wat ik niet snap is dat jij met jouw geclaimde nette sexuele moraal hier wel de godgandse dag meelult. Als je nou echt jezelf gaat gedragen naar die geclaimde sexuele moraal, dan kom je niet op dit verdorven forum. Kortom: het lijkt er meer op dat je gefrustreerd bent. Waar het hart vol van is...
Het zijn leuke onderwerpen waar ik graag mijn mening in wil plaatsen. Wat heeft zo'n topic anders voor zin, wanneer iedereen elkaar napraat met "ja en amen"? Dan is het snel gebeurt. Waarom dan uberhaupt een topic met de vraag wanneer een meisje een slet is?
pi_33277271
gebeurt

Typisch gelovigen: 1 letter verkeerd schrijven en je hebt de Islam geschapen

[ Bericht 52% gewijzigd door #ANONIEM op 21-12-2005 16:01:58 ]
pi_33277299
quote:
Op woensdag 21 december 2005 16:01 schreef Tobbes het volgende:
gebeurt
On-ge-lo-fe-lijk . Ik las mijn eigen post nèt over en zag het staan, wilde het verbeteren, maar bedacht mij: nee, ik laat het staan, wedden dat er iemand er een opmerking over gaat plaatsen? En zie hier!
pi_33277340
quote:
Op woensdag 21 december 2005 16:01 schreef Tobbes het volgende:
gebeurt

Typisch gelovigen: 1 letter verkeerd schrijven en je hebt de Islam geschapen
Ik ben niet gelovig, zie: Het agnosticisme is de beste levensbeschouwing?

Mensen plaatsen in hokjes waar ze niet in thuishoren pleit niet bepaald voor je discussievaardigheden, Tobbes.
pi_33277636
mensen plaatsen in hokjes??? wat doe jij nou de hele tijd dan.
ik ga dr geeneens meer op in. dit was mn laatste comment.
enjoy life!
pi_33277637
quote:
Op woensdag 21 december 2005 16:03 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Ik ben niet gelovig, zie: Het agnosticisme is de beste levensbeschouwing?

Mensen plaatsen in hokjes waar ze niet in thuishoren pleit niet bepaald voor je discussievaardigheden, Tobbes.
Gast, jij probeert het ideaaltype: " slet" te definieren. Over in hokjes plaatsen gesproken..
pi_33277780
Maar slet IS een definitie! Dat is nu het hele punt. Je kunt zonder moeite bepalen of iemand wel of geen slet is. Net zoals je kunt bepalen wanneer iemand wel of niet invalide is. Het enige wat er hier speelt is dat mensen zich aangevallen voelen en dan is mijn vraag: hoe komt dat toch? Ligt het probleem bij mij, of eerder bij jullie? Natuurlijk vindt niemand het leuk om slet genoemd te worden, maar is het daarom minder waar? Nee, lijkt mij niet.

Probeer rede en gevoel eens los te koppelen; dan wordt een discussie al heel wat vruchtbaarder.
pi_33277812
En Bemiddelaar, het grappige is nu net dat jouw ondertitel is: "lompe snol"
pi_33277818
quote:
Op woensdag 21 december 2005 15:56 schreef FuifDuif het volgende:

Ik voel mij niet verheven wat betreft de seksuele moraal.
O, dan heb jij een probleem met communiceren. Want je schrijft het hier wel als zodanig op.

En ja, als jij zegt dat iemand een slet is, dan zal dat in 99 vd 100 gevallen worden gezien als een veroordeling. Ik zou zeggen, ga de straat op en ga eens tegen een vrouwelijke politieagente zeggen dat jij haar een slet vindt. Ik meen dat ze 140 euro rekent om jou de wijsheid te geven die jij nu kennelijk ontbeert.
pi_33277838
quote:
Op woensdag 21 december 2005 16:17 schreef FuifDuif het volgende:
Maar slet IS een definitie! Dat is nu het hele punt. Je kunt zonder moeite bepalen of iemand wel of geen slet is. Net zoals je kunt bepalen wanneer iemand wel of niet invalide is. Het enige wat er hier speelt is dat mensen zich aangevallen voelen en dan is mijn vraag: hoe komt dat toch? Ligt het probleem bij mij, of eerder bij jullie? Natuurlijk vindt niemand het leuk om slet genoemd te worden, maar is het daarom minder waar? Nee, lijkt mij niet.

Probeer rede en gevoel eens los te koppelen; dan wordt een discussie al heel wat vruchtbaarder.
En Christen is geen definitie? Het zijn toch allebei ideaaltypen
pi_33277854
quote:
Maar slet IS een definitie!
Bekrompenheid ook...
pi_33277899
quote:
Op woensdag 21 december 2005 16:18 schreef DS4 het volgende:
ga eens tegen een vrouwelijke politieagente zeggen dat jij haar een slet vindt. Ik meen dat ze 140 euro rekent om jou de wijsheid te geven die jij nu kennelijk ontbeert.
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
pi_33277902
quote:
O, dan heb jij een probleem met communiceren. Want je schrijft het hier wel als zodanig op.
Waarom zou ik mijn communicatieve vaardigheiden aanpassen omdat anderen simpelweg niet door een gevoelslaag van een discussie heen te kijken om de ware essentie te vinden?
quote:
En ja, als jij zegt dat iemand een slet is, dan zal dat in 99 vd 100 gevallen worden gezien als een veroordeling. Ik zou zeggen, ga de straat op en ga eens tegen een vrouwelijke politieagente zeggen dat jij haar een slet vindt. Ik meen dat ze 140 euro rekent om jou de wijsheid te geven die jij nu kennelijk ontbeert.
Ik heb eerder al aangegeven dat Nederland een debiel land is, waar mensen niet helder nadenken. Dat politieagente verhaal bevestigt het maar weer eens even.
pi_33277953
quote:
Op woensdag 21 december 2005 16:21 schreef FuifDuif het volgende:
blabla
even tussendoor he; heet jij toevallig Geert? je manier van communiceren lijkt namelijk ontzettend op die van een kennis van me.
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
pi_33278040
quote:
Op woensdag 21 december 2005 16:21 schreef FuifDuif het volgende:

Ik heb eerder al aangegeven dat Nederland een debiel land is, waar mensen niet helder nadenken.
Maar vertel eens even... jij voelt je niet verheven, was het niet?
pi_33278368
quote:
Op woensdag 21 december 2005 16:18 schreef FuifDuif het volgende:
En Bemiddelaar, het grappige is nu net dat jouw ondertitel is: "lompe snol"
Oke, mn allerlaatste post dan
Ik heb al aangegeven eerder in dit topic dat ik me idd als een slet kan gedragen. Vandaar ook mijn signature.Ik voel me op dat punt totaal niet aangevallen. Mijn levenswijze namelijk en ik sta daarachter.
Waar het mij omgaat is dat jij met je vingertje loopt te wijzen van wat goed is en wat fout is. Daar kan ik niet zo goed tegen.
Daarnaast loop ik geen maagden te beoordelen en te veroordelen en laat mensen wel in hun waarde in tegenstelling tot jij.
Dat jij geen sex wilt prima. Dat jij vervolgens mensen veracht en dat ook duidelijk laat blijken die wel veel sex hebben met verschillende mensen dat is niet prima. gesnopen?
enjoy life!
pi_33278560
quote:
Het woord 'slet' wordt niet alleen meestal ervaren als een belediging, het wordt ook meestal bedoeld als een belediging. Dat maakt het meer dan een gewone definitie. Daarbij is het nauwelijks objectief, omdat losbandigheid het 'overtreden' van moraal is en moraal is een subjectief onderwerp bij uitstek. Iemand definiëren als een slet is dus niet zo zwart-wit als zeggen dat een plus een twee is.

Met het gebruik van het woord geef je een waardeoordeel aan en vaak veel meer dan dat. De 'slet' in kwestie zal wel primitief zijn, zich minderwaardig voelen, geen zelfrespect hebben, niet intelligent zijn, laagopgeleid zijn, etc. Kijk maar naar het vorige deel van dit topic, American_Nightmare en Ciurlizza hebben pagina's volgepost met voorbeelden hiervan, en dat terwijl nummer_zoveel slechts zei dat ze had geëxperimenteerd, terwijl dat echt alles kan betekenen.

Fuifduif, het woord 'slet' op zichzelf zit vastgekoppeld aan gevoel. Als je dit over het hoofd ziet en denkt louter rationeel over het gebruik van het woord 'slet' te kunnen discussiëren, kan je gewoon niet serieus genomen worden.
pi_33280330
quote:
Op woensdag 21 december 2005 16:38 schreef Black_Tulip het volgende:
Als je dit over het hoofd ziet en denkt louter rationeel over het gebruik van het woord 'slet' te kunnen discussiëren, kan je gewoon niet serieus genomen worden.
En dat is nu net wat fuifduif nodig heeft: een keer serieus genomen worden!
pi_33280575
quote:
Op woensdag 21 december 2005 17:26 schreef DS4 het volgende:

[..]

En dat is nu net wat fuifduif nodig heeft: een keer serieus genomen worden!
Ik zat er al op te wachten dat iemand die laatste zin anders zou interpreteren.

Ik denk dat het inderdaad eens tijd wordt. Wellicht heeft het wonderbaarlijke gevolgen voor zijn postgedrag, maar het lijkt mij waarschijnlijker dat hij de boel zit te neppen.
pi_33280641
Jemig, moet alles tegenwoordig een deel 2 hebben? Wel weer genoeg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')