quote:Op maandag 26 december 2005 23:43 schreef Mirage het volgende:
[..]
dat hoort zo.
perfecte relaties bestaan niet..
die zijn fake !
zeg jij dat of zegt zij dat ?quote:Op maandag 26 december 2005 23:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
de relatie hoeft ook niet perfect te zijn... maar hij is echt ver van perfect... ietsjes perfecter zou wel mogen anders kan ik vertellen dat we het jaar niet halen
quote:Op maandag 26 december 2005 23:46 schreef coz het volgende:
mirage , je signature .. wat doe je ??
quote:Op maandag 26 december 2005 23:46 schreef Mirage het volgende:
[..]
zeg jij dat of zegt zij dat ?
Als zij dat zegt zou ik een zwangerschaps test voor d'r kopen.
![]()
you are not the only onequote:Op dinsdag 27 december 2005 09:06 schreef Metro2005 het volgende:
Mogge, ik zit alweer op mijn werk vandaag![]()
Helaas... ik ben op het moment niet de juiste persoon om daar tips over te geven.quote:Op maandag 26 december 2005 23:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
graag.... deze relatie is alles behalve perfect
je bedoelt met een andere vrouw afreizen naar een ver land om daar weken achter elkaar heerlijke stomenede passievolle tedere harde veel sex te hebben?quote:Op dinsdag 27 december 2005 09:19 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Helaas... ik ben op het moment niet de juiste persoon om daar tips over te geven.![]()
Reistips wel![]()
Euhhh... neu... dat bedoelde ik eigenlijk niet.quote:Op dinsdag 27 december 2005 09:22 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
je bedoelt met een andere vrouw afreizen naar een ver land om daar weken achter elkaar heerlijke stomenede passievolle tedere harde veel sex te hebben?
Ja, da's waar. Nou ja... moet je het maar met de mijne doen.quote:
quote:Op dinsdag 27 december 2005 09:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Euhhh... neu... dat bedoelde ik eigenlijk niet.![]()
Kan beter maar niet hopeloos. En denk je dat het beter gaat worden na verloop van tijd?quote:Op dinsdag 27 december 2005 09:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ow...
ach t kan beter... maar t is niet hopeloos![]()
He lekker, jij houdt vast wel van sterke koffiequote:Op dinsdag 27 december 2005 09:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja, da's waar. Nou ja... moet je het maar met de mijne doen.![]()
i hope soquote:Op dinsdag 27 december 2005 09:41 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Kan beter maar niet hopeloos. En denk je dat het beter gaat worden na verloop van tijd?
wrom dan?quote:Op dinsdag 27 december 2005 09:57 schreef Mirage het volgende:
Ik wil een vloerkleed.
senseo dark roast. En als zelfgezet sterk en zoet.quote:Op dinsdag 27 december 2005 09:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
He lekker, jij houdt vast wel van sterke koffie
Ik wil een vriendinquote:Op dinsdag 27 december 2005 10:00 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
wrom dan?
ik wil een openhaard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |