Boefje!quote:Op woensdag 21 december 2005 14:04 schreef Mirage het volgende:
ik heb het weer geflikt...
doorposten na een slotje.....
Góedquote:Op woensdag 21 december 2005 14:06 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Boefje!doe je nou altijd he
hoest verders met mir en de baby?
Dat was ik natuurlijk. Zag met mijn suffe kop niet dat EW was ingelogd. Bovendien staat die echt niet de hele dag te vlechten. En het eten maken....quote:Op woensdag 21 december 2005 20:22 schreef Electro-Worm het volgende:
Ben half dood. Dagje gevlochten. daarna gelijk de keuken in om wat te eten te fixen. Zit nu eindelijk voor het eerst sinds het ontbijt met een bak koffie op mijn gat.
neem ik een poffertjes mee!quote:Op woensdag 21 december 2005 15:20 schreef draculettetje het volgende:
nog even voor vampje: Ik ging heus wel m'n best doen om oplossingen voor je te bedenken hoor.....
en daarna toen je ze weer had mocht ik wel lachen en heb dat toen niet gedaan!
maar vliegen is op het moment nog niet zo'n goed plan, heb van meneer de fysio te horen gekregen dat ik niet te veel mag oefenen wel heb je ooit!![]()
En pannekoeken..... Die lust ik ook wel.... poffertjes mag ook hoor![]()
tss wou je net aangeven wegens kinderslavendrijverdingesquote:Op woensdag 21 december 2005 20:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat was ik natuurlijk. Zag met mijn suffe kop niet dat EW was ingelogd. Bovendien staat die echt niet de hele dag te vlechten. En het eten maken....![]()
Zou willen dat ie wat meer hielp met het vlechten. Hij is niet snel maar wel netjes en strak. (:P ik ben razendsnel en strak) Zou me al snel een uur staan schelen.quote:Op woensdag 21 december 2005 22:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
tss wou je net aangeven wegens kinderslavendrijverdinges![]()
![]()
Met thijmsiroop voor je keel en druppeltje lauwe slaolie in je oorquote:Op donderdag 22 december 2005 07:19 schreef Metro2005 het volgende:
Moogge!
Mijn keelpijn is nog niet over
nu heb ik ook oorpijn
Maarja, in het weekend maar eens uitzieken
Bedankt voor de tipquote:Op donderdag 22 december 2005 07:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Met thijmsiroop voor je keel en druppeltje lauwe slaolie in je oor
Goeiemorgen allemaal
mogge Metroquote:Op donderdag 22 december 2005 09:34 schreef Metro2005 het volgende:
Mogge barra
Was vanmorgen weer eens te laatbrug open, file door een auto met pech etc etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |