Donate... dan betaal je met je mobiel een klein bedrag en dan krijg je o.a. een vrienden en vijandenlijst, een betere search en 10 punten die je voor 5000 per stuk kunt verkopen. Naast 'points' staat 'earn', als je dat indrukt kom je in een scherm terecht waar je kunt stemmen op iets voor 1 point en als je dat dan snel vijf keer achter elkaar doet ben je ook al weer 25000 rijker... 't mag eigenlijk maar een keer.quote:
waar heb je het over?quote:Op donderdag 22 december 2005 19:44 schreef gr8w8 het volgende:
Bedenk me nu dat het eigenlijk wel zo netjes is als ook ik het hier eerst effe meld, ondanks dat ik de level 5 allang gepaseerd ben.Goed, het was een raar dreigement enzo, maar toch. Sowwy...
Dan doe ik dat wel als ik niet op een pentium 2 met windows 98 zitquote:Op donderdag 22 december 2005 19:36 schreef HAL9000S het volgende:
Naast 'points' staat 'earn', als je dat indrukt kom je in een scherm terecht waar je kunt stemmen op iets voor 1 point en als je dat dan snel vijf keer achter elkaar doet ben je ook al weer 25000 rijker... 't mag eigenlijk maar een keer.
Dat ik een attack heb uitgevoerd op de mugger van Fliepke nadat ie mij ook begon te dreigen, zonder dat effe te melden vooraf.quote:
Bij level 2 is ie bij mij niet hoger geworden?quote:Op donderdag 22 december 2005 19:55 schreef Sautor het volgende:
Merits: 1 [use]
Wat ist handigst om hier mee te doen, had de vorige keer mij nerve hoger gemaakt (10 minuten later ging ik naar level 2, werd ie nog hoger)
Ach, jij kan dat allemaal wel aanquote:Op donderdag 22 december 2005 19:55 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Dat ik een attack heb uitgevoerd op de mugger van Fliepke nadat ie mij ook begon te dreigen, zonder dat effe te melden vooraf.
Welke rank ben je?quote:Op donderdag 22 december 2005 19:57 schreef Sautor het volgende:
Nerve: 3/16
En heb maar 1 merit gebruikt...
Level: 2quote:
Misschien dat ik dan bij rank 4 mijn nervebarverlenging krijgquote:Op donderdag 22 december 2005 20:53 schreef Sautor het volgende:
[..]
Level: 2
Rank: #4 Rookie
Kut
Don't worry, someone might be on their way to bust you out. You will be in jail for another 67 minutes yet!
Neequote:Op donderdag 22 december 2005 21:00 schreef gr8w8 het volgende:
DeHovenier/Pilssken, lukt het allemaal? Je zit nog steeds op level 1...
met lvl 2 zou ik nog niet teveel gewapende overvallen doenquote:Op donderdag 22 december 2005 21:07 schreef GizartFRL het volgende:
Waar kan ik ammo kopen?
Misschien dat ik dan gewapende overvallen kan doen?
Ook LVL 2 nu trouwens*jippie*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |