En dit staat er meerdere malen stemmen op de irritantste persoon.
Kijkt danny wel eens naar bb?
Het is toch al weer maanden zo dat we moeten stemmen wie we het minst irritant vinden.
Er klopt dus niets van
quote:Zeg Itsme! Wel even on-topic blijven hè!
Op zaterdag 17 november 2001 14:38 schreef itsme het volgende:
quote van danny: Op diezelfde manier vermoed ik dat Nederland op BB stemt. Gewoon de meest irritante persoon nemen en daarop je stem uitbrengen.einde quote
quote:Klaar met het onderwerp? Lijkt mij een beetje vreemd. De meest logische situatie op dit moment is dat Frank helemaal niets kan doen..hij is juist degene nu, die met angst en beven wacht tot Diane het huis verlaat en alsnog de aangifte laat seponeren. Het "vermeende" slachtoffer is namelijk de énige, die dat kan doen. Frank kan dus op dit moment helemaal niets doen, lijkt mij, je kunt moeilijk als zogenaamd verkrachter naar de rechtbank stappen..
Op zaterdag 17 november 2001 14:22 schreef phileine het volgende:
Daar zul je ook zien dat vrijwel iedereen is uitgepraat over het onderwerp, er zijn nog een paar verwoede tegenstanders die blijven roepen en tieren, maar verder is iedereen -voor en tegenstander- klaar met het onderwerp.
Lekkere situatie dan!
quote:Frank kan op dít moment dus geen enkele reaktie geven! En om nu alles op Doordevil te schuiven, als zou hij de enige zijn, die de discussie levend houdt, is ook onzin..deze topic is hij niet gestart!
Als er nieuwe ontwikkelingen zijn -de zaak wordt geseponeerd, Frank of Diane geven een reactie, wat dan ook- is een voortzetting natuurlijk legitiem, maar de enige die de discussie nu levend houdt is Doordevil met zijn persoonlijke kruistocht tegen Voyeur. En die valt daarmee in herhaling.
quote:Gert even wat feiten op een rijtje: Danny plaatste zelf op 21 okt. deze column m.b.t. BB op zowel de frontpage als op het forum: [column] Kotsmisselijk van Mona...
Op zaterdag 17 november 2001 12:52 schreef Gert het volgende:[..]
Vind ik niet. Fokzine heeft weliswaar sterke connecties met het BB-forum, maar is niet hetzelfde. Dus waarom moet die column in dit forum?
Het besluit om een nieuw topic te openen, moet imo bovendien bij de schrijver zelf liggen, dat hoeft niet iemand anders te beslissen. Danny weet de weg denk ik wel naar het forumn, en zal zijn redenen hebben gehad om dit niet te plaatsen.
Tante Bep, wil je de column toch met ons delen (van mij had het niet gehoeven), open wat mij betreft dan niet een nieuw tupoc, maar zet het in "BB in de Media".
Op 1 nov. ontdekte ik een nieuwe BB column van zijn hand op de frontpage: Column Danny over Kelly en heb die toen met dezelfde tekst als die boven de column in de openingsposting staat op het forum geplaatst. Dit in de wetenschap dat hij dat een week eerder zelf had gedaan en er daarom vanuit gaande dat het gewoon een vergeet was om die column na het plaatsen op de fp ook nog op het forum te zetten. Die gedachtengang werd bevestigd toen Danny zelf reageerde op een posting van iemand in die 2e topic en uit niets bleek dat hij er moeite mee had dat ik die topic hier had geplaatst. Als hij werkelijk met opzet die column niet hier had geplaatst met een bepaalde reden zou ik dat ongetwijfeld hebben gehoord.
Tot zover de feiten.
Waarom moet die column in dit forum vraag je me.. tja Gert, er moet helemaal niks maar als het nou ergens thuishoort dan is het toch wel op het BB forum, dat spreekt voor zich dacht ik zo.
Of ik het dan in BB in de Media topic wil plaatsen, aangezien er in de vorige 2 column topics erg veel is gereageerd vind ik een aparte topic alleszins gerechtvaardigd.
Tot slot nog een vraag aan jou, wat is nou je echte bezwaar tegen deze topic hier, is dat niet omdat je die discussie gewoon beu bent, want dat denk ik eerlijk gezegd?
quote:Het was volgens mij overigens wel heel duidelijk dat deze actie door de redactie ingefluisterd was. Frank begreep er geen moer van en Diane kon ook niet echt een sluitende verklaring geven voor het waarom van het afscheidscadeautje.
Op zaterdag 17 november 2001 12:39 schreef doordevil het volgende:Donderdag keek ik wel met meer dan gemiddelde interesse naar de exit van Frank. Diane, de volgens Voyeur verkrachte dame, gaf hem huilend een ring en verklaarde dat ze van hem hield. Klaar denk je dan.
Damage control van Hummie lijkt mij.
Ja, iets wat jij mij graag jaren lang gratis had laten willen doen op jouw site. Nog nooit zoveel opgewonden mailtjes van iemand gehad als van jou toen ik zei dat ik wel een openingscolumn wilde schrijven voor GVDD.
Maar nog steeds geen antwoord op de vraag: waarom een publieke zaak gemaakt van de aangifte? Wel doel diende dit?
quote:Wrom niet
Op zaterdag 17 november 2001 15:02 schreef fokstier het volgende:
Frank kan op dít moment dus geen enkele reaktie geven! En om nu alles op Doordevil te schuiven, als zou hij de enige zijn, die de discussie levend houdt, is ook onzin..deze topic is hij niet gestart!
quote:nee, het gaat erover dat stemmend Nederland hersenloos stemt, dus expres op de meest irritante. De passage die volgt op de quote die jij gaf maakt het duidelijk:
Op zaterdag 17 november 2001 14:38 schreef itsme het volgende:
quote van danny: Op diezelfde manier vermoed ik dat Nederland op BB stemt. Gewoon de meest irritante persoon nemen en daarop je stem uitbrengen.einde quoteEn dit staat er meerdere malen stemmen op de irritantste persoon.
Kijkt danny wel eens naar bb?
Het is toch al weer maanden zo dat we moeten stemmen wie we het minst irritant vinden.Er klopt dus niets van
Ben even te lui om dit in de topics terug te zoeken
quote:OK, ik dacht dat het tussen de regels wel duidelijk was, maar laat ik dan maar ronduit zeggen: ik vind het een kinderachtige, slechtgeschreven flut-column, die een eigen topic helemaal niet waard is.
Op zaterdag 17 november 2001 15:20 schreef Tante Bep het volgende:
Tot slot nog een vraag aan jou, wat is nou je echte bezwaar tegen deze topic hier, is dat niet omdat je die discussie gewoon beu bent, want dat denk ik eerlijk gezegd?
Zolang de grote baas zelf geen aanstalten maakt om dergelijke wanproducten op het forum te pleuren, zou ik het persoonlijk lekker laten voor wat het is.
Het feit dat er reacties op die column komen, is niet een reden op zich om hem dan maar altijd te plaatsen. Het is wel Danny, en als hij zeer grove dingen roept dan komen daar reacties op.
Als een onbekende 'newbie' iets dergelijks zou intikken en in een topic plaatsen, dan zou hij/zij de wind van voren krijgen en zou het topic een snelle dood sterven.
Maar.. voor jouw argumenten is zeker ook wat te zeggen hoor schat, we borrelen er nog wel even over na in onze Brasschaatse boerderij, d'accord?
Wil jij ook een eigen columpje op de frontpage?
Vraag het dan rechtstreeks, en doe niet zo omslachtig..
En om terug te komen op het onderwerp Date-rape..
Het wordt nu zo langzamerhand tijd, dat Voyeur OOK VIA INTERNET bekend, dat zijn aktie ondoordacht is geweest en hij op het moment van doen niet inzag wat de gevolgen zouden kunnen zijn..
Aanklacht wegens smaad door Frank!
En begin nu niet weer te lullen over oproepen tot geweld of wat dan ook, je hebt gewoon door het openbaar maken van je aangifte er een publiekelijk wanstaltcircus van gemaakt en wat je minstens een aanklacht tot smaad en laster oplevert, nee hoor, je hoeft niet in je broek te schijten, Voyeur, dat niet..ik denk alleen, dat je een scheet in je geldbuidel moet laten, jammer hè, voor een iemand, die notabene gratis zit te "columneren"..
[Dit bericht is gewijzigd door fokstier op 17-11-2001 18:42]
quote:fokstier, even een persoonlijk antwoord: och gut, nog steeds kwaad dat ik jouw "column" ook niks vond? Wie is hier nou een frustrie (sic).
Op zaterdag 17 november 2001 18:31 schreef fokstier het volgende:
Gert, even een persoonlijke vraag, ben je een frustrie?
Ik hoef geen column noch heb ik daar ooit een poging tot gedaan. Flauwe insinuatie van een vervelend mannetje.
OK, ff zoeke op topicstarter.... ah, hier is-ie:
De kronkels van Hummie
quote:*gniez*
Op zaterdag 17 november 2001 18:50 schreef Gert het volgende:OK, ff zoeke op topicstarter.... ah, hier is-ie:
De kronkels van Hummie
quote:Is Frenk in je gevaren ofzo? Dealen is het verspreiden van producten voor geld... Zo zie je maar hoe groot de impact van BB is. Zelfs columnistenhersenen verweken ervan.
Op zaterdag 17 november 2001 14:05 schreef doordevil het volgende:
Waarom je niet de klasse hebt gehad om individueel te dealen met je geweten en waarom je de aangifte niet in
quote:Wat betekent dat nou???
Op zaterdag 17 november 2001 18:53 schreef APK het volgende:[..]
*gniez*
quote:Ik weet het niet 100% zeker - maar volgens mij konden we donderdag in de Live 'genieten' van een paar seconden Diane bovenop Frenk. Eerder zo'n 80%.
Op zaterdag 17 november 2001 18:08 schreef CartWOman het volgende:
Vraagje tussendoor: wie zat er tijdens deze vermeende verkrachting eigenlijk bovenop wie?Ben even te lui om dit in de topics terug te zoeken
naja, lekker off-topic, kan er ook een slotje op, Cynix? Doe ik mee met de rest, vragen om een slotje is hier hype namelijk, hetzelfde als Coos een lul vinden, ook hype..gaattie lekker..ik vind Coos ook een lul, maar als iedereen hem hier een lul vind, krijg ik de kriebels, dan vraag ik me af of ik gedrogeerd ben om in Hummie dr taal te spreken, jaja, dat vond ik leuk, gewoon me verplaatsen in haar hersenkronkels..snif..dankzij Gert zijn die kronkels naar de mallemiezen, dat is mijn frustie, Gert, je bent een lul..zoooo..dat is er ook uit, hihi..nou..verder allemaal een fijn weekend, en hopelijk ziet Frank zn zoontje morgen en heeft dat jongetje niet teveel meegekregen van het internetranziggebeuren..
[Dit bericht is gewijzigd door fokstier op 17-11-2001 19:32]
quote:Ook het antwoord op die vraag staat heus ergens in die archieven. Zo'n keertje of 15 geloof ik. En heb ik je ook overigens per icq al een keer verteld.
Op zaterdag 17 november 2001 17:09 schreef doordevil het volgende:
Maar nog steeds geen antwoord op de vraag: waarom een publieke zaak gemaakt van de aangifte? Wel doel diende dit?
Nu klaar ermee. Het ging over het stemgedrag van Nederland geloof ik. Ik hoop samen met iedereen hier geloof ik dat Nederland dan deze week besluit om collectief op de sukkel te stemmen, omdat het me zo leuk lijkt om die voldane grijns die P&C op hun gezicht kregen toen bleek dat Leo de andere genomineerde was te zien omslaan in verbijstering. Kun je zoiets regelen Danny?
quote:Is dat een friese scheet?
Op zaterdag 17 november 2001 19:27 schreef fokstier het volgende:
..pfffffffftttt..
quote:Stand by your man, Tammy. Ik zie dat je steeds Stalinistischer antwoorden gaat geven. "Staat in de archieven." Die leest natuurlijk geen hond op jullie masturbatieforumkeldertje. Laat je man het hier nog even zeggen, voor alle duidelijkheid. Of vanaf een klein balkonnetje.
Op zaterdag 17 november 2001 19:29 schreef phileine het volgende:Ook het antwoord op die vraag staat heus ergens in die archieven. Zo'n keertje of 15 geloof ik. En heb ik je ook overigens per icq al een keer verteld.
Nu klaar ermee. Het ging over het stemgedrag van Nederland geloof ik.
"Ik, Voyeur, wilde alle kinderen en sociaal zwakkeren in Nederland wakkerschudden met zomaar een gekke aangifte. Ik moest eerst aan 18 mensen vragen of het echt een verkrachting was, maar toen dat eenmaal duidelijk was heb ik er ook uitgehaald wat er in zat. Ik heb Frank en Diane geslachtofferd. Dat de hoofdpersonen geen idee hebben waar ik het over heb doet niet ter zake, want ik ben Voyeur. Alles voor het heilige doel. Nederland leren dat ik een kloppend geweten in mijn bast heb. Hoera! Dood aan de schuldlozen, lang leve het emotioneel grootkapitaal en vooral, lang leve Voyeur".
En daarna vier harde tikken met een honkbalknuppel op de voordeur.
"Phileine,doe jij even open schat, ik ben moe en wil mezelf niet herhalen."
[Dit bericht is gewijzigd door doordevil op 17-11-2001 20:30]
Je dramt door, ouwe..zo wordt je in ieder geval niet serieus genomen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |