Hmm ja maar bovenop heb ik nu geen krullen meer omdat et helemaal uitzaktquote:Op woensdag 21 december 2005 18:00 schreef snopprinses het volgende:
[..]
maar jij hebt krulletjes
ik ga binnekort ook naar kapper, of in laagjes of alleen punten eraf
yea ken ikquote:Op woensdag 21 december 2005 18:04 schreef Maikuuul het volgende:
Bij Drutti, en daar waar eerst de kartbaan lagmorgen komen de fotos want kheb nu geen zin
hahaquote:Op woensdag 21 december 2005 18:06 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Hmm ja maar bovenop heb ik nu geen krullen meer omdat et helemaal uitzakt![]()
Ik wist trouwens tot 1,5 jaar geleden niet dat ik krullen had want toen was et altijd veel korter maar nu is alles 20+cm minimaal![]()
Nee, hoezoquote:Op woensdag 21 december 2005 18:05 schreef Knoekie het volgende:
Hey Maikuul ook gebannd in KLB?
Eet zequote:Op woensdag 21 december 2005 18:10 schreef Wiwi101 het volgende:
En nu ga ik ff eten
Tot strax waarschijnlijk
Ik lekker nietquote:
Komt vast nog wel een keerquote:
Zegquote:Op woensdag 21 december 2005 18:04 schreef Maikuuul het volgende:
Bij Drutti, en daar waar eerst de kartbaan lagmorgen komen de fotos want kheb nu geen zin
Tering duur, dat is hetquote:Op woensdag 21 december 2005 18:58 schreef SpeedyGJ het volgende:
Nah altijd beter dan die standard rotjes
hi.nl?quote:Op woensdag 21 december 2005 19:04 schreef W8ezel het volgende:
weet iemand nog een linkje voor gratis online sms?
www.gratiz.nl staat vast wel wat opquote:Op woensdag 21 december 2005 19:04 schreef W8ezel het volgende:
weet iemand nog een linkje voor gratis online sms?
daar kwam ik ook altijd, ook al heb ik geen hi, maar nu kan dat niet meer.quote:
quote:Op woensdag 21 december 2005 19:08 schreef Maikuuul het volgende:
Oke mensen, dit is dus waar ik de hele tijd zoet mee ben
[afbeelding]
[afbeelding]
Vet relax. altijd leuk. Ik flikker alles in een tas en dan ga ik de straat op
quote:Op woensdag 21 december 2005 19:08 schreef Maikuuul het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja wtf heb ik eraan om me geld te verzuipen, dit doe ik ieder weekend. Vuurwerk kan maar 1x in het jaar. Het is niet spectaculair wat ik heb. Maar tis wel leuk =] ik amuseer me ermee, of jullie dit doen boeit me niet. Zolang ik maar de stokjes van de pijltjes af kan breken zodat ze alle kanten opgaanquote:
Kun je je daar een hele dag mee vermaken?quote:Op woensdag 21 december 2005 19:08 schreef Maikuuul het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
WTF!quote:Op woensdag 21 december 2005 19:11 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ja wtf heb ik eraan om me geld te verzuipen, dit doe ik ieder weekend. Vuurwerk kan maar 1x in het jaar. Het is niet spectaculair wat ik heb. Maar tis wel leuk =] ik amuseer me ermee, of jullie dit doen boeit me niet. Zolang ik maar de stokjes van de pijltjes af kan breken zodat ze alle kanten opgaan
Dit meen je niet hequote:Op woensdag 21 december 2005 19:08 schreef Maikuuul het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ben pas na 6 uur klaar met werken :/ dus dat is mijn dag. Om natuurlijk de mensen in mijn straat en omstreken te plezieren neem ik wat fluitpijltjes en strijkers mee als ik naar het werk fietsquote:Op woensdag 21 december 2005 19:12 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Kun je je daar een hele dag mee vermaken?![]()
Of heb je nog meer![]()
heeft ie al hoor...quote:Op woensdag 21 december 2005 19:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
WTF!
Je hebt een lange post met niet zo heeeeel veeel (in vergelijking) spelfouten![]()
*pinkt traantje weg*
Joh, sierpakketje dr bij en knallen!![]()
ok, dan wordt het andersquote:Op woensdag 21 december 2005 19:15 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik ben pas na 6 uur klaar met werken :/ dus dat is mijn dag. Om natuurlijk de mensen in mijn straat en omstreken te plezieren neem ik wat fluitpijltjes en strijkers mee als ik naar het werk fietsdamn dat word leuk. Want jeh dat laat ik dan af van een uur of 7 ofzo tot jeh tot het op is he gek. wtf anders ?
quote:Op woensdag 21 december 2005 19:15 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik ben pas na 6 uur klaar met werken :/ dus dat is mijn dag. Om natuurlijk de mensen in mijn straat en omstreken te plezieren neem ik wat fluitpijltjes en strijkers mee als ik naar het werk fietsdamn dat word leuk. Want jeh dat laat ik dan af van een uur of 7 ofzo tot jeh tot het op is he gek. wtf anders ?
Mah redelijkquote:Op woensdag 21 december 2005 19:15 schreef Maikuuul het volgende:
Totaal koste het iets van een euro of 25
Nah ik heb gelukquote:Op woensdag 21 december 2005 19:17 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
ok, dan wordt het anders![]()
Ik weet niet of ik dit jaar wel iets ga kopenMischien een mooi siervuurwerk paket
![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 19:19 schreef OoAstridoO het volgende:
vuurwerk ;N
Das een mooie deal jaquote:Op woensdag 21 december 2005 19:18 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nah ik heb gelukik kon 3 pakketten voor de halfe prijs krijgen
![]()
De grooste gedeelte is siervuurwerkquote:Op woensdag 21 december 2005 19:19 schreef Renesite het volgende:
Ik neem sier met verder niets eigk, moet tot 4 werken,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |