Alleen een beetje jongquote:Op woensdag 21 december 2005 14:29 schreef KiwiTjuHh het volgende:
15/20 cm langer geeeen probleem, graag zelfs
5/10/15 cm kleiner
En oh, ik ben 183 en v !
Toch nog ergens...quote:Op woensdag 21 december 2005 14:58 schreef Fling het volgende:
Zwaai, ik vind je erg schattig in dit topic
Waarom kan iemand die even groot of een tikje groter is niet meer aantrekkelijk zijnquote:Op woensdag 21 december 2005 15:00 schreef ArtyShock het volgende:
Voor mij is het heel duidelijk; een vrouw die ook maar iets groter is dan ik, is killing voor m'n libido. Dan kan een vrouw op afstandje nog zó knap en aantrekkelijk zijn, zodra ik ernaast sta en ze blijkt groter, dan kan de roze bril gelijk richting afvalbak. En dat dat zo ver gaat zal ongetwijfeld te maken hebben met dat het één of ander rudimentair instinct is.
Ach ja, tegenwoordig betekent dat met mijn 1.81 er nog al wat grotere vrouwen rondwaren...
Vriendinlief is dan ook 20cm kleiner.![]()
Over rijk worden gesproken... Tenzij de man op kleuters valt natuurlijk.quote:Op woensdag 21 december 2005 15:05 schreef miss_sly het volgende:
het maatschappelijke correcte beeld is dat een man toch wel minstens 15 dm groter moet zijn dan de vrouw, ....
Ik was op tijd....quote:Op woensdag 21 december 2005 15:09 schreef Wolkje het volgende:
toen ik dr wilde quoten was het al veranderd![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 15:07 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Over rijk worden gesproken... Tenzij de man op kleuters valt natuurlijk.![]()
Daar heb ik in mijn geval geen pasklaar antwoord op behalve dan dat het in de praktijk telkens weer blijkt. Ik denk dat het voor veel mannen wel een punt is, maar bij mij iets sterker naar voren komt. Iets in me "vindt' dat een vrouw gewoon kleiner moet zijn ondanks dat ik dat niet kan rationaliseren.quote:Op woensdag 21 december 2005 15:05 schreef miss_sly het volgende:
Waarom kan iemand die even groot of een tikje groter is niet meer aantrekkelijk zijn![]()
Ik denk dat de hang naar traditioneel grootte verschil dieper zit, maar dat het tegenwoordig maatschappelijk juist minder een punt is. Ik zie steeds meer stelletjes waarbij de verhouding "omgekeerd" is. En hee, vrouwen zijn nou eenmaal gemiddeld kleiner dan mannen, dus zo gek is het niet dat het vanuit de natuur zou zijn ingebakken.quote:Op woensdag 21 december 2005 15:05 schreef miss_sly het volgende:
Ik denk dat het in veelgevallen meer het maatschappelijke correcte beeld is dat een man toch wel minstens 15 cm groter moet zijn dan de vrouw, die maakt dat mensen die mening zijn toegedaan.
Als het goed is, zoek je je partner ook niet uit op zulke specifieke uiterlijkheden. Aantrekkingskracht gaat op gevoel, er kunnen heel veel factoren meespelen.quote:Op woensdag 21 december 2005 15:05 schreef miss_sly het volgende:
Ik moet zeggen dat ik er eerst ook niet verder over nadacht, en het vanzelfsprekend vond dat een partner groter zou zijn. Maar nu dat nauwelijks zo is, maakt dat helemaal niets uit. Hij is nog steeds leuk en lief en aantrekkelijk
17quote:Op woensdag 21 december 2005 15:00 schreef ArtyShock het volgende:
Voor mij is het heel duidelijk; een vrouw die ook maar iets groter is dan ik, is killing voor m'n libido. Dan kan een vrouw op afstandje nog zó knap en aantrekkelijk zijn, zodra ik ernaast sta en ze blijkt groter, dan kan de roze bril gelijk richting afvalbak. En dat dat zo ver gaat zal ongetwijfeld te maken hebben met dat het één of ander rudimentair instinct is.
Ach ja, tegenwoordig betekent dat met mijn 1.81 er nog al wat grotere vrouwen rondwaren...
Vriendinlief is dan ook 20cm kleiner.![]()
Tss.quote:
Wel 25 is 'ie volgens mij hoor schatje!quote:Op woensdag 21 december 2005 19:23 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Tss.Je bent al láng geen 17 meer. Eerder 27.
21cm dan...![]()
dat je dus niet door je knieen hoeft tijdens het staand aandouwenquote:Op woensdag 21 december 2005 19:28 schreef Sport_Life het volgende:
Val over het algemeen wel op kleinere vrouwen, hoewel dit wel erg praktisch is in bepaalde situaties![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |