Absoluut.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:31 schreef pberends het volgende:
En diezelfde vraag voor heterovrouwen, bi's en homo's: Stel dat de man die jij het meest aantrekkelijk vindt op deze aarde 20 cm korter in lichaamslengte zou zijn dan jijzelf, zou je hem dan nog aantrekkelijk vinden?
Ik denk dat de lengte te maken heeft met het totaalpakket dat je wel of niet aantrekkelijk vind. Indien het je dermate stoort dat je een relatie met die persoon niet zo ziet zitten dan is die persoon dus ook niet je droomman- of vrouw.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:31 schreef pberends het volgende:
Stel (voor de heteromannen, bi's en lesbo's) dat de vrouw die jij het meest aantrekkelijk vindt op deze aarde 20 cm langer in lichaamslengte zou zijn dan jijzelf, zou je haar dan nog aantrekkelijk vinden?
En diezelfde vraag voor heterovrouwen, bi's en homo's: Stel dat de man die jij het meest aantrekkelijk vindt op deze aarde 20 cm korter in lichaamslengte zou zijn dan jijzelf, zou je hem dan nog aantrekkelijk vinden?
Jammer dat de mannetjes er wel zo over denk en de meeste vrouwtjes nietquote:
Woeps ... inderdaad niet goed gelezen danquote:Op zaterdag 24 december 2005 13:33 schreef Étoile het volgende:
Mabelle, volgens mij heb je niet goed gelezen, niet 20 cm korter dan nu , maar 20 cm kleiner dan jij
Correctie: Als we naast elkaar staan is zij ongeveer 1 cm langer..quote:Op woensdag 21 december 2005 19:28 schreef Sport_Life het volgende:
Mijnis ongeveer even groot, volgens paspoort zelfs 2 cm langer
(maar als we naast elkaar staan win ik het
![]()
).
Val over het algemeen wel op kleinere vrouwen, hoewel dit wel erg praktisch is in bepaalde situaties![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |