Niet voordat ik mijn zorgtoeslag binnen hebquote:Op woensdag 21 december 2005 12:20 schreef IntroV het volgende:
Laat je tieten nog eens zien
Jaquote:Op woensdag 21 december 2005 12:22 schreef Kriebbel het volgende:
Hier ook nog niets binnen,
ook postbank zeker?
Ook postbank en heb het wel binnenquote:Op woensdag 21 december 2005 12:22 schreef Kriebbel het volgende:
Hier ook nog niets binnen,
ook postbank zeker?
Joepie.quote:
Ik dacht ook 34.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:29 schreef teknomist het volgende:
Hoeveel is het precies als je de maximale toeslag krijgt per maand?
Mijn gedachtequote:
Waarom krijg ik dan 95,00 per maandquote:Op woensdag 21 december 2005 12:29 schreef teknomist het volgende:
Hoeveel is het precies als je de maximale toeslag krijgt per maand?
Is die ¤95, niet voor het hele jaarquote:Op woensdag 21 december 2005 12:34 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Waarom krijg ik dan 95,00 per maand![]()
Volgens mij zit er iets niet goed, ik krijg namelijk ook nog geld van de IBG. Als ik dat allemaal optel ben ik juist in het voordeel...
Nee, staat bij dat het voor de maand januari is. Begrijp er geen moer van, denk dat ik maar even ga informeren over hoe het nou precies zit. Straks kan ik ook nog mooi terug gaan betalen, en daar zit ik niet op te wachten.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:34 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Is die ¤95, niet voor het hele jaar![]()
Zou ik maar ff doen iddquote:Op woensdag 21 december 2005 12:37 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Nee, staat bij dat het voor de maand januari is. Begrijp er geen moer van, denk dat ik maar even ga informeren over hoe het nou precies zit. Straks kan ik ook nog mooi terug gaan betalen, en daar zit ik niet op te wachten.
Vergissing van de Blauwe Broek in uw voordeelquote:Op woensdag 21 december 2005 12:34 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Waarom krijg ik dan 95,00 per maand![]()
Volgens mij zit er iets niet goed, ik krijg namelijk ook nog geld van de IBG. Als ik dat allemaal optel ben ik juist in het voordeel...
Weer die studentenquote:Op woensdag 21 december 2005 12:47 schreef Vipers het volgende:
Ik krijg 97 euro. Als je student bent krijg je sowieso veel. Je hoeft het niet terug te betalen studenten gaan er op vooruit![]()
Ik ook.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:27 schreef Vipers het volgende:
[..]
Ook postbank en heb het wel binnen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |