Niet voordat ik mijn zorgtoeslag binnen hebquote:Op woensdag 21 december 2005 12:20 schreef IntroV het volgende:
Laat je tieten nog eens zien
Jaquote:Op woensdag 21 december 2005 12:22 schreef Kriebbel het volgende:
Hier ook nog niets binnen,
ook postbank zeker?
Ook postbank en heb het wel binnenquote:Op woensdag 21 december 2005 12:22 schreef Kriebbel het volgende:
ook postbank zeker?
Joepie.quote:
Ik dacht ook 34.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:29 schreef teknomist het volgende:
Hoeveel is het precies als je de maximale toeslag krijgt per maand?
Mijn gedachtequote:
Waarom krijg ik dan 95,00 per maandquote:Op woensdag 21 december 2005 12:29 schreef teknomist het volgende:
Hoeveel is het precies als je de maximale toeslag krijgt per maand?
Is die ¤95, niet voor het hele jaarquote:Op woensdag 21 december 2005 12:34 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Waarom krijg ik dan 95,00 per maand![]()
Volgens mij zit er iets niet goed, ik krijg namelijk ook nog geld van de IBG. Als ik dat allemaal optel ben ik juist in het voordeel...
Nee, staat bij dat het voor de maand januari is. Begrijp er geen moer van, denk dat ik maar even ga informeren over hoe het nou precies zit. Straks kan ik ook nog mooi terug gaan betalen, en daar zit ik niet op te wachten.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:34 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Is die ¤95, niet voor het hele jaar![]()
Zou ik maar ff doen iddquote:Op woensdag 21 december 2005 12:37 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Nee, staat bij dat het voor de maand januari is. Begrijp er geen moer van, denk dat ik maar even ga informeren over hoe het nou precies zit. Straks kan ik ook nog mooi terug gaan betalen, en daar zit ik niet op te wachten.
Vergissing van de Blauwe Broek in uw voordeelquote:Op woensdag 21 december 2005 12:34 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Waarom krijg ik dan 95,00 per maand![]()
Volgens mij zit er iets niet goed, ik krijg namelijk ook nog geld van de IBG. Als ik dat allemaal optel ben ik juist in het voordeel...
Weer die studentenquote:Op woensdag 21 december 2005 12:47 schreef Vipers het volgende:
Ik krijg 97 euro. Als je student bent krijg je sowieso veel. Je hoeft het niet terug te betalen studenten gaan er op vooruit![]()
Ik ook.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:27 schreef Vipers het volgende:
[..]
Ook postbank en heb het wel binnen![]()
ik zit ook bij de postbank en had het gister alquote:
Yep inderdaad dat zal er ook wel mee te maken hebben denk ikquote:Op woensdag 21 december 2005 12:50 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ik ook.
Ben student en krijg 34 euro.
En sommige 95 lees ikWonen die al op zich zelf?
jaja ik krijg maar 34 euro en ja ik ben ook een studentquote:Op woensdag 21 december 2005 12:47 schreef Vipers het volgende:
Ik krijg 97 euro. Als je student bent krijg je sowieso veel. Je hoeft het niet terug te betalen studenten gaan er op vooruit![]()
Dat dacht ik dus ookquote:Op woensdag 21 december 2005 12:54 schreef BlackRosie het volgende:
was 34 euro per maand niet het maximum?![]()
ik ben ook student en krijg ook maar 34 euro per maand..
en ik woon ook uit..![]()
Nee, ik woon niet op me zelf. En ik werk ook nog eens, niet dat ik daar zo veel mee verdien... Maar vind het allemaal maar raar en ga er zeker na informeren.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:50 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ik ook.
Ben student en krijg 34 euro.
En sommige 95 lees ikWonen die al op zich zelf?
Precies, die 34E is volgens mij gewoon de max hoor?? (pp dan, met een fiscaal partner zou je dan 68E p/m kunnen ontvangen..)quote:Op woensdag 21 december 2005 12:54 schreef BlackRosie het volgende:
was 34 euro per maand niet het maximum?![]()
ik ben ook student en krijg ook maar 34 euro per maand..
en ik woon ook uit..![]()
Postbank heeft er geen donder mee te maken, ik heb het al 2 dagen binnenquote:Op woensdag 21 december 2005 12:22 schreef Kriebbel het volgende:
ook postbank zeker?
Dus als je met z'n 2-en zielig bent krijg je meer dan wanneer twee mensen individueel moeten krom liggen om hun zorgverzekering te betalenquote:Op woensdag 21 december 2005 13:03 schreef MaxiTaxi het volgende:
Als je een zorgtoeslagpartner hebt en minder dan 20.000 euro per jaar verdient kun je 95 euro per maand krijgen
Dan ben je in goed gezelschap...quote:Op woensdag 21 december 2005 12:52 schreef Svyatagor het volgende:
Ik krijg helemaal niksEn mijn premie wordt wel drie keer zo hoog
![]()
![]()
quote:Als alleenstaande heeft u recht op zorgtoeslag met een toetsingsinkomen tot 25.000 bruto en heeft u recht op maximaal circa 400 euro zorgtoeslag per jaar. Vormt u samen met anderen een huishouden, dan geldt een max. toetsingsinkomen van 40.000 per jaar en heeft u recht op maximaal circa 1.150 euro zorgtoeslag per jaar. Voor de concrete hoogte van uw zorgtoeslag verwijzen wij naar de toeslagmeter op www.toeslagen.nl.
Stomme doosquote:Op woensdag 21 december 2005 13:21 schreef Dreuzel het volgende:
Ik heb nog niets ontvangen, kan tussen de 20ste en de 28ste zei die doos aan de telefoon..
Ligt aan de hoogte van het gezamelijke bruto inkomen geloof ik. Lager dan 40k = toeslag, maar hoe hoog die toeslag dan is, dat weet ik nietquote:Op woensdag 21 december 2005 13:10 schreef BlackRosie het volgende:
wtf waarom krijgt men 95 euro als men een zorgtoeslag partner heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |