Dat idee is er wel, nu nog de manier vinden om het goed te beschrijven. De vraag was ook vanuit welke personages schrijf je, vanuit een observator.. of vanuit de persoon zelf, hetgeen lastig is als de hoofdpersoon meerdere persoonlijkheden heeft.quote:Op woensdag 21 december 2005 10:14 schreef zoalshetis het volgende:
begin met een briljant idee dat uniek genoeg is om nog eens over te lezen.
en misschien wel uitdagend.quote:Op woensdag 21 december 2005 10:20 schreef Denagam het volgende:
[..]
Dat idee is er wel, nu nog de manier vinden om het goed te beschrijven. De vraag was ook vanuit welke personages schrijf je, vanuit een observator.. of vanuit de persoon zelf, hetgeen lastig is als de hoofdpersoon meerdere persoonlijkheden heeft.
Dat zeker wel, ik ben ook vanuit het personage zelf begonnen, maar betwijfel of het in sommige andere delen van het boek niet makkelijker is om het personaal te beschrijven.quote:
Klinkt erg goed ja, zal eens kijken of ik deze ergens kan vinden.quote:Op woensdag 21 december 2005 10:37 schreef _Arual_ het volgende:
Ik moest denken aan I never promised you a rose garden, van Hannah Green. Heb je dat gelezen? Geloof me, literatuur bestaat hoofdzakelijk uit goed kijken naar hoe anderen schrijven. Dus ga eerst eens boeken lezen in het genre dat je wilt gaan schrijven, en kijk hoe andere auterus dit probleem hebben opgelost.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |