Wil je mij sponsoren voor een Leg-versie van PS2??? * HMaster-II houdt een collectbus voor morpheus' neusquote:Op woensdag 21 december 2005 09:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
wow photoshoppen op een legale versie dat hoor je weinig
Het is een nederlandse versie; dat is dus wel zwaar klote.quote:Op woensdag 21 december 2005 09:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
wow photoshoppen op een legale versie dat hoor je weinig
ja zoek me ook af en toe rot naar synoniem namen van engelse naar nederlands verzonnen woorden ervoor , schiet soms niet opquote:Op woensdag 21 december 2005 09:46 schreef Mittnick het volgende:
[..]
Het is een nederlandse versie; dat is dus wel zwaar klote.
Daarom heb ik dus een verschrikkelijke hekel aan NL-versies van softwarequote:Op woensdag 21 december 2005 10:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ja zoek me ook af en toe rot naar synoniem namen van engelse naar nederlands verzonnen woorden ervoor , schiet soms niet op
Constructieve bijdrage lever je tegenwoordigquote:
Ook goed geformuleerd als opbouwende kritiek!quote:Op woensdag 21 december 2005 12:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Constructieve bijdrage lever je tegenwoordig
quote:Op woensdag 21 december 2005 12:21 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ook goed geformuleerd als opbouwende kritiek!![]()
Ik zeg: gefeliciteerdquote:Op woensdag 21 december 2005 14:26 schreef Fixers het volgende:
* Fixers is afgestudeerd en gaat volgende maand op stage.
Dankje! Enne bij ons is het omgedraaid. Eerst een afstudeeronderzoek, in mijn geval een startegisch marketingplan voor een wereldsportfederatie, daarna stage. Het is ook geen UNI maar een HBO-bachelor.quote:Op woensdag 21 december 2005 14:56 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ik zeg: gefeliciteerdmaarreh, stage doe je toch meestal vóór het afstuderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |