Jij hebt al helemaal geen verstand van vrouwen..dus euh wat lul je nu??quote:Op zaterdag 24 december 2005 03:29 schreef broer het volgende:
[..]
Xenia begrijpt heel weinig als ze in een intolerante bui is, kan ik je vertellen.
Had ik hem bijna naar een neukverwante bank door verwezen!quote:Op zaterdag 24 december 2005 03:27 schreef svann het volgende:
Dan ben je hier verkeerd, dat gebeurt elders.
Ga anders even langs de klaagbank ofzo.
Ongelijke monniken, ongelijke kappen, broer!quote:Op zaterdag 24 december 2005 03:29 schreef broer het volgende:
Xenia begrijpt heel weinig als ze in een intolerante bui is, kan ik je vertellen.
Berg je maar!
Jij bekijkt het op micro schaal.quote:Op zaterdag 24 december 2005 03:25 schreef svann het volgende:
[..]
Juist niet.
Zes van de heel veel is best exclusief.
Uhm... En waarom zijn Lamon en ik ongelijk, dan?quote:Op zaterdag 24 december 2005 03:35 schreef svann het volgende:
Ongelijke monniken, ongelijke kappen, broer!
Dat is wel heel idealistisch, Lamon.quote:Op zaterdag 24 december 2005 03:36 schreef Lamon het volgende:
Ik hoop nog steeds op een FOK! dat te vergelijken is met een hele uitgebreide semi-bikkeltijd.
Hoi!quote:Op zaterdag 24 december 2005 03:38 schreef broer het volgende:
de bagger begint ook hier toe te slaan
Thaleia,quote:
Over mijn lijk.quote:Op zaterdag 24 december 2005 03:38 schreef broer het volgende:
Aan de andere kant: de bagger begint ook hier toe te slaan, dus misschien krijg je op de omgekeerde manier nog wel gelijk: een semi-bikkeltijd dat vergelijkbaar is met de rest van Fok!
Ach, wellus. Je denkt vrijwel altijd aan me.quote:Op zaterdag 24 december 2005 03:44 schreef thaleia het volgende:
broer! Ik moest laatst niet eh....
Maar nu wel.
Ik wilde laatst nog melden dat dit topic zich zo mooi staande hield tussen alle nachtelijke bagger.quote:Op zaterdag 24 december 2005 03:43 schreef Lamon het volgende:
Over mijn lijk.
Nooit en te nimmer zal dat gebeuren, de drempelwaarde van dit topic is gelukkig nog steeds hoog genoeg.
Verdwaalde klanten verlaten na een vergeefse zoektocht snel genoeg de winkel.
Ik dacht aan je toen ik langs een benzinepomp reed alwaar men beweerde alle soorten benzines twee cent per liter goedkoper aan te bieden dan welk ander benzinestation in het land ook. Ik dacht doen: 'Thaleia...thaleia...', daarna heb ik gehuild. Heel hard. Heel lang. ik was twee weken ontroostbaar -nog wat geraaskal over niet kunnen eten en vazen kapotsmijten, je kent het wel, etc.-quote:Op zaterdag 24 december 2005 03:43 schreef thaleia het volgende:
JAMmie! Ik moest laatst nog aan je denken. Niet bij een erg spannende gelegenheid overigens. Maar ik moest wel aan je denken.
Nou, wat zei ik? Binnen een minuut!quote:Op zaterdag 24 december 2005 03:47 schreef broer het volgende:
Maar ik voorspel dat het niet lang meer duurt...
Wedden van wel?quote:Op zaterdag 24 december 2005 03:47 schreef broer het volgende:
Maar ik voorspel dat het niet lang meer duurt...
Ik denk het wel.quote:Op zaterdag 24 december 2005 03:51 schreef Lamon het volgende:
Wedden van wel?
Er valt hier echt geen enkele eer te behalen voor baggeraars.
De weddenschap staat.quote:Op zaterdag 24 december 2005 03:54 schreef broer het volgende:
[..]
Ik denk het wel.
Ik voorspel binnen korte tijd mensen met plaatjes van schilderijen van Herman Brood of Keith Haring. En zodra dat gebeurt, is het einde zoek.
Jah, duh. Mocht het niet gebeuren, dan post ik zelf wel iets.quote:Op zaterdag 24 december 2005 03:55 schreef Lamon het volgende:
De weddenschap staat.
Wat valt er te winnen?![]()
Ik gooi je voorspellingen over de verbaggering van dit topic gewoon even in een word documentje , en over 3 maanden gooi ik ze in dit topic voor je neus.quote:Op zaterdag 24 december 2005 03:59 schreef broer het volgende:
Jah, duh. Mocht het niet gebeuren, dan post ik zelf wel iets.
En dat svann enkel benieuwd is, maar niet meedoet in de weddenschap, verbaast me ook niks.
Een keer.quote:Op zaterdag 24 december 2005 03:59 schreef broer het volgende:
Iemand Xeen al gezien vannacht?
quote:Op zaterdag 24 december 2005 04:03 schreef Lamon het volgende:
Ik gooi je voorspellingen over de verbaggering van dit topic gewoon even in een word documentje , en over 3 maanden gooi ik ze in dit topic voor je neus.
Dan zullen we het meemaken.
Goed, goed... ik denk ook dat het hier niet zo snel verbaggert.quote:Op zaterdag 24 december 2005 03:59 schreef broer het volgende:
Jah, duh. Mocht het niet gebeuren, dan post ik zelf wel iets.
En dat svann enkel benieuwd is, maar niet meedoet in de weddenschap, verbaast me ook niks.
Belachelijk. Ik dacht dat zij 's nachts altijd wakker was...quote:Op zaterdag 24 december 2005 04:04 schreef Lamon het volgende:
Een keer.
Ze zei dat ze altijd en overal maar sliep. Dus dat zegt genoeg over haar huidige toestand.
Hoewel er wat venijn doorklinkt, heb je wel gelijk.quote:Op zaterdag 24 december 2005 04:07 schreef svann het volgende:
En jij verbaggert het uiteraard niet met je kwaliteitsposts!
Over de daadwerkelijke verbaggering van dit topic zei ik toch. Niet over de persoonlijke smaak die jij qua schilderwerkjes hebt.quote:Op zaterdag 24 december 2005 04:07 schreef broer het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo. Klaar.
Nou, mij wel hoor...quote:Op zaterdag 24 december 2005 04:09 schreef svann het volgende:
Deed niet eens zeer eigenlijk.
svann sneed het wel leuk aan: waarom denken wij dat we dit topic niet verbaggeren, terwijl we andere slowchats wél daarop veroordelen.quote:Op zaterdag 24 december 2005 04:11 schreef Lamon het volgende:
Over de daadwerkelijke verbaggering van dit forum zei ik toch. Niet over de persoonlijke smaak die jij qua schilderwerkjes hebt.
Ik hou sowieso niet van schilderijen, ik voel er nooit wat bij.
Jij houdt meer van de variatie van audiovisuele schilderijtjes.quote:Op zaterdag 24 december 2005 04:11 schreef Lamon het volgende:
Ik hou sowieso niet van schilderijen, ik voel er nooit wat bij.
Sabine, heb je een dildo?quote:
Dat is die theorie dat alles relatief is enzo.quote:Op zaterdag 24 december 2005 04:13 schreef broer het volgende:
svann sneed het wel leuk aan: waarom denken wij dat we dit topic niet verbaggeren, terwijl we andere slowchats wél daarop veroordelen.
Dit topic deugt. Gelukkig.quote:Op zaterdag 24 december 2005 04:23 schreef Lamon het volgende:
Dit topic deugt, en alle andere slowchats zijn enkel vermaak voor lieve beperkte mongolen (of mensen die het nut van fatsoenlijke topics niet zo inzien en hun investering in kwaliteit voor andere zaken bewaren, laat ik ruimdenkend blijven..) , die ik dan ook niets kwalijk neem of misgun omdat ze niet beter kunnen of pretenderen dan dat.
Ieder zijn meug enzo. Maar dit topic is absoluut gezien geen bagger en zal dat ook niet worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |