Broer wil het wel uitleggen, maar hij kan het niet. Heeft geen idee waar die het over heeft, zoals gewoonlijk.quote:Op vrijdag 23 december 2005 04:35 schreef svann het volgende:
Dat schiet niet erg op.
Zal van de week eens zelf kijken. Misschien.
Schijnt wel wat te zijn als men het hier zelfs niet wil uitleggen.
Zo is het maar net.quote:Op vrijdag 23 december 2005 04:32 schreef Xenia het volgende:
Maar wel duidelijk wie de echte bikkels zijn.![]()
Vind je dat niet zonde van je eerste dag?quote:Op zaterdag 24 december 2005 02:15 schreef Tijn het volgende:
Ik ga een nachtje doorhalen. Morgen om 7 uur vertrek ik naar Mexico voor 10 dagen. Ik slaap in het vliegtuig wel.
Ik kan best goed slapen in het vliegtuig. In de auto en de trein ook trouwensquote:Op zaterdag 24 december 2005 02:20 schreef Lamon het volgende:
[..]
Vind je dat niet zonde van je eerste dag?
Slapen in het vliegtuig, daar komt toch niets van volgens mij.
Nou, ik merkte vandaag wel dat ik wat zenuwachtig was, maar het valt nu mee. Ik zou best kunnen slapen, maar het zou veel te kort worden. Dan slaap ik liever helemaal niet.quote:Of ben je nu helemaal hyper, en kan je toch niet slapen? Dat zou ik hebben.
Kom je een keer in mijn bedje slapen, Xenia? Dan bef ik je bij het ochtendgloren,quote:Op zaterdag 24 december 2005 02:22 schreef Xenia het volgende:
Ik kan altijd en overal slapen.
Slapen is mijn grootste talent.
quote:Op zaterdag 24 december 2005 02:22 schreef Xenia het volgende:
Ik kan altijd en overal slapen.
Slapen is mijn grootste talent.
Ik ben jaloers.quote:Op zaterdag 24 december 2005 02:23 schreef Tijn het volgende:
Ik kan best goed slapen in het vliegtuig. In de auto en de trein ook trouwens![]()
Maar het dus wel een gekozen slaappatroon of gebrek daaraan.quote:Op zaterdag 24 december 2005 02:30 schreef Tijn het volgende:
Dat ik overal kan slapen, wil niet zeggen dat ik een normaal slaappatroon heb hoor. Of uberhaupt een patroon.
Dat heb ik ook. Altijd blijven zitten. Altijd. Nog nét iets langer dan je eigenlijk kunt, omdat je anders in je bed ligt te draaien. Stom is dat.quote:Op zaterdag 24 december 2005 02:34 schreef Lamon het volgende:
Ik moet het altijd uit blijven zitten tot ik bijna van mijn stoel aflazer van gaarheid, anders gaat het fout.
Het is zó jammer dat jij niet in de jaren zestig in je puberteit was. Toen waren dit soort teksten nog schokkend. Toen had je er nog wat aan, zeg maar.quote:Op zaterdag 24 december 2005 02:24 schreef JAM het volgende:
Kom je een keer in mijn bedje slapen, Xenia? Dan bef ik je bij het ochtendgloren,.
Lul!quote:Op zaterdag 24 december 2005 02:45 schreef broer het volgende:
[..]
Het is zó jammer dat jij niet in de jaren zestig in je puberteit was. Toen waren dit soort teksten nog schokkend. Toen had je er nog wat aan, zeg maar.
Aan de andere kant: in de jaren zestig had jij dit niet durven posten.
Je hebt gelijk. Waar doe ik het ook eigenlijk voor? Ik houd er wel mee op.quote:Op zaterdag 24 december 2005 02:45 schreef broer het volgende:
[..]
Het is zó jammer dat jij niet in de jaren zestig in je puberteit was. Toen waren dit soort teksten nog schokkend. Toen had je er nog wat aan, zeg maar.
Aan de andere kant: in de jaren zestig had jij dit niet durven posten.
Ik zeg: stemrecht voor vrouwen.quote:Op zaterdag 24 december 2005 02:44 schreef Lamon het volgende:
Net als die andere sprookjes, zoals gezond eten, niet roken, sporten, met mate drinken en nog vele andere zaken.
Het is gewoon insomnia.quote:Op zaterdag 24 december 2005 02:43 schreef broer het volgende:
Dat heb ik ook. Altijd blijven zitten. Altijd. Nog nét iets langer dan je eigenlijk kunt, omdat je anders in je bed ligt te draaien. Stom is dat.
Zo. Heb ik jou even op je nummer gezet, nietwaar?quote:Op zaterdag 24 december 2005 02:47 schreef JAM het volgende:
Je hebt gelijk. Waar doe ik het ook eigenlijk voor? Ik houd er wel mee op..
Ja, leuk. Maar wat als je de volgende ochtend om 7 uur op moet?quote:Op zaterdag 24 december 2005 02:49 schreef Lamon het volgende:
Het is gewoon insomnia.
Mensen die dat hebben, moeten zeker niet nastreven een normaal levenspatroon op te bouwen, dat is juist de reden waardoor het zo fout kan gaan.
Gewoon aanpassen aan je eigen zwakheden, sociale etiquette be damned, daar hou je het het langst mee vol, da's mijn theorie. Die ik ook al geruime tijd praktiseer.
Nee hoor je hebt gefaald! Je blijft gewoon een lul!quote:Op zaterdag 24 december 2005 02:53 schreef broer het volgende:
[..]
Zo. Heb ik jou even op je nummer gezet, nietwaar?
Dan moet je een carriere-switch overwegen.quote:Op zaterdag 24 december 2005 02:54 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, leuk. Maar wat als je de volgende ochtend om 7 uur op moet?
U bent wel ad-rem, mijnheer Wojworshebn!quote:Op zaterdag 24 december 2005 02:54 schreef Wojworshebn het volgende:
[..]
Nee hoor je hebt gefaald! Je blijft gewoon een lul!![]()
Ben je nou je eigen kloon aan het complimenteren?quote:Op zaterdag 24 december 2005 02:56 schreef JAM het volgende:
[..]
U bent wel ad-rem, mijnheer Wojworshebn!
Dan gooi je al je potentiele kwaliteiten overboord en ga je in een videotheek werken.quote:Op zaterdag 24 december 2005 02:54 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, leuk. Maar wat als je de volgende ochtend om 7 uur op moet?
Ik overweeg me een ongeluk. Weet jij nog een baan voor me waarbij ik lekker om 12 uur uit mijn bed kan komen?quote:Op zaterdag 24 december 2005 02:54 schreef Tijn het volgende:
Dan moet je een carriere-switch overwegen.
Tijn, werkelijk, je denkt toch niet dat als ik een kloon zou hebben (wat ik overigens wel heb, daar niet van) dat ik 'm dan fucking 'WOJWORSHEBN' zou noemen? Waar ziet u me voor aan? Een Twent?quote:Op zaterdag 24 december 2005 02:57 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ben je nou je eigen kloon aan het complimenteren?
Hmmm... Videotheken gaan pas 's middags open, hè?quote:Op zaterdag 24 december 2005 02:57 schreef Lamon het volgende:
Dan gooi je al je potentiele kwaliteiten overboord en ga je in een videotheek werken.
Of dacht je echt dat ik het alleen deed omdat ik films leuk vind?
Maar er zijn vast ook nog wel andere banen te vinden op maat gemaakt voor die levenstijl, volgens mij.
Ik volg een opleiding tot studio-engineer en de muziekwereld gebeurt er bijzonder weinig voor 12'en. Sterker nog, met het huidige klimaat in de muziekindustrie gebeurt er uberhaupt weinigquote:Op zaterdag 24 december 2005 02:58 schreef broer het volgende:
[..]
Ik overweeg me een ongeluk. Weet jij nog een baan voor me waarbij ik lekker om 12 uur uit mijn bed kan komen?
Je vergeet het belangrijkste: het wás niet eens een compliment.quote:Op zaterdag 24 december 2005 02:58 schreef JAM het volgende:
Tijn, werkelijk, je denkt toch niet dat als ik een kloon zou hebben (wat ik overigens wel heb, daar niet van) dat ik 'm dan fucking 'WOJWORSHEBN' zou noemen? Waar ziet u me voor aan? Een Twent?
Sprak hij, alsof het woord Twent een scheldwoord is. Wat het ook is.
Blijkbaar wel he.quote:Op zaterdag 24 december 2005 02:58 schreef JAM het volgende:
[..]
Tijn, werkelijk, je denkt toch niet dat als ik een kloon zou hebben (wat ik overigens wel heb, daar niet van) dat ik 'm dan fucking 'WOJWORSHEBN' zou noemen? Waar ziet u me voor aan? Een Twent?
Ja hallo, hou je mond eens. Ik was net blij dat 'ie daaraan voorbij ging.quote:Op zaterdag 24 december 2005 03:00 schreef broer het volgende:
[..]
Je vergeet het belangrijkste: het wás niet eens een compliment.
(Hoop ik toch...)
Ik schrijf voor een muziekwebsite. Daar merk ik inderdaad ook dat de meeste dingen in die sector 's avonds, 's avonds laat en vooral diep, diep in de nacht gebeuren. Misschien zou ik er mijn werk van moeten maken...quote:Op zaterdag 24 december 2005 02:59 schreef Tijn het volgende:
Ik volg een opleiding tot studio-engineer en de muziekwereld gebeurt er bijzonder weinig voor 12'en. Sterker nog, met het huidige klimaat in de muziekindustrie gebeurt er uberhaupt weinig
O, sorry.quote:Op zaterdag 24 december 2005 03:01 schreef Tijn het volgende:
Ja hallo, hou je mond eens.
Was je maar zo cool! Misschien zal je dat niveau ooit eens bereiken!quote:Op zaterdag 24 december 2005 02:58 schreef JAM het volgende:
[..]
Sprak hij, alsof het woord Twent een scheldwoord is. Wat het ook is.
Kritisch? Als ik kritisch was lag ik wel Xenia te beffen bij het ochtendgloren in plaats van mijn nachten bij jullie door te brengen.quote:Op zaterdag 24 december 2005 03:04 schreef Lamon het volgende:
Vinden jullie het gek dat we altijd met dezelfde 3,4 of met een beetje geluk 5 of 6 zelfde users in dit topic zitten?
Jullie zijn gewoon te kritisch.
Dat komt juist omdat je zo kritisch bent.quote:Op zaterdag 24 december 2005 03:07 schreef broer het volgende:
Kritisch? Als ik kritisch was lag ik wel Xenia te beffen bij het ochtendgloren in plaats van mijn nachten bij jullie door te brengen.
Ik vrees dat Xeen je dit niet in dank gaat afnemen!quote:Op zaterdag 24 december 2005 03:10 schreef Lamon het volgende:
Dat komt juist omdat je zo kritisch bent.
Alle niet kritische mensen liggen te krikken op dit moment.
Daarom is het zo relatief rustig op FOK! vrijdagsavonds.
Ik geloof dat ik in mijn enthousiasme over het spuien van algemene onwijsheden er inderdaad weer eens een onbedoelde mogelijke belediging in verwerkt heb, zonder het te beseffen.quote:Op zaterdag 24 december 2005 03:11 schreef broer het volgende:
Ik vrees dat Xeen je dit niet in dank gaat afnemen!
We zijn echt zover gekomen, he?quote:Op zaterdag 24 december 2005 03:08 schreef Tijn het volgende:
Daarom post ik op het grootste algemene internetforum van Nederland
Juist niet.quote:Op zaterdag 24 december 2005 03:17 schreef Lamon het volgende:
We zijn echt zover gekomen, he?
Daar gaat de exclusiviteit.
Dan ben je hier verkeerd, dat gebeurt elders.quote:Op zaterdag 24 december 2005 03:19 schreef Wojworshebn het volgende:
Nou en! Neuken dat zal er gebeuren! Stelletje homo's![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |