De leegte is een beetje verstikkend.quote:Op vrijdag 23 december 2005 03:45 schreef broer het volgende:
O, dan voel je je vast als een vis in het water nu er niemand meer is.
Nee, vind je niet? Ik dacht dat ik het er nog wel aardig van af bracht.quote:Op vrijdag 23 december 2005 03:46 schreef Xenia het volgende:
Maar het lukt niet erg he? Beetje jammer.
Hij luistert slecht, vind je niet?quote:Op vrijdag 23 december 2005 03:47 schreef broer het volgende:
Ja, blijf! Xenia wil niet met mij praten. Dus om haar hier te houden zul jij ook moeten blijven.
Ach, welnee. Dit is de gebruikelijke leegte in semi-bikkeltijd op dit tijdstip. Daar wen je snel weer aan.quote:Op vrijdag 23 december 2005 03:47 schreef Xenia het volgende:
De leegte is een beetje verstikkend.
Die naam staat je niet. Daar ben je te sleazy voorquote:Op vrijdag 23 december 2005 03:48 schreef broer het volgende:
Nee, vind je niet? Ik dacht dat ik het er nog wel aardig van af bracht.
Hojj... Ik ben Alexanderjjj. Wacht... ik zet even het krjjjaagje van mijn polo omhoogjjj.
Mensenschuw. Hoezo?quote:Op vrijdag 23 december 2005 03:48 schreef Xenia het volgende:
Ik ken er nu 2. Mezelf en de mensenschuwe. Hoe zijn de anderen?
Jah. Maar dat is altijd hetzelfde met Lamon. Die denkt altijd een uitzonderingspositie in te kunnen nemen...quote:Op vrijdag 23 december 2005 03:49 schreef Xenia het volgende:
Hij luistert slecht, vind je niet?
Dat hoop ik eerlijk gezegd niet.quote:Op vrijdag 23 december 2005 03:49 schreef broer het volgende:
Ach, welnee. Dit is de gebruikelijke leegte in semi-bikkeltijd op dit tijdstip. Daar wen je snel weer aan.
Ik ben helemaal niet sleazy. Wat er ook onder mijn nick staat.quote:Op vrijdag 23 december 2005 03:50 schreef Xenia het volgende:
Die naam staat je niet. Daar ben je te sleazy voor![]()
Dat vertelde jij net.quote:Op vrijdag 23 december 2005 03:50 schreef broer het volgende:
Mensenschuw. Hoezo?
Jah. Maar dat is altijd hetzelfde met Lamon. Die denkt altijd een uitzonderingspositie in te kunnen nemen...
Ik durf het je niet te zeggen.quote:Op vrijdag 23 december 2005 03:52 schreef broer het volgende:
O, en waarom ben je eigenlijk hier, Xeen?
Er zijn ook wel een aantal broers op Fok, zo te zien.quote:Op vrijdag 23 december 2005 03:51 schreef broer het volgende:
Ik ben helemaal niet sleazy. Wat er ook onder mijn nick staat.
O ja, dat is ook zo.quote:Op vrijdag 23 december 2005 03:53 schreef Xenia het volgende:
Dat vertelde jij net.
Wist ik allang.quote:Dat is ook wel een beetje zo.
Dat wist ik helemáál al lang.quote:Ik ben te lui om dubbele quotes te maken.
Forumjargonquote:Op vrijdag 23 december 2005 03:52 schreef broer het volgende:
Och, nog even en dit is overdag voor jou, dus goed bij te houden.
Heu... Moet ik dit editen?
Jawel, dat durf je wel.quote:Op vrijdag 23 december 2005 03:53 schreef Xenia het volgende:
Ik durf het je niet te zeggen.
Nietus. Ik ben uniek!quote:Op vrijdag 23 december 2005 03:54 schreef Xenia het volgende:
Er zijn ook wel een aantal broers op Fok, zo te zien.
Wat is ook zo?quote:Op vrijdag 23 december 2005 03:54 schreef broer het volgende:
O ja, dat is ook zo.
[..]
Wist ik allang.
[..]
Dat wist ik helemáál al lang.
Vakantieritme?quote:Op vrijdag 23 december 2005 03:55 schreef broer het volgende:
Jawel, dat durf je wel.
Ah. Ik wist niet dat dat je nog dwars zat.quote:Op vrijdag 23 december 2005 03:56 schreef broer het volgende:
Wat is er forumjargon aan het tijdverschil tussen verschillende werelddelen?
Je bent er niet helemaal bij, hè?quote:Op vrijdag 23 december 2005 03:56 schreef Xenia het volgende:
Wat is ook zo?
Sorry. Ik zal het niet meer doen...quote:Waarom zeg je het dan? Wijzen naar de bekende weg.
Ben jij begonnen met dubbele quotes? Dat vind ik wel een scoop. Dat kan wel in Fok!Radio binnenkort...quote:Pfff. Ik ben er ooit mee begonnen op Fok![]()
Gaat dat niet meer door, dan?quote:Op vrijdag 23 december 2005 03:58 schreef Xenia het volgende:
Ah. Ik wist niet dat dat je nog dwars zat.
Aaaaight!quote:Je bent inderdaad behoorlijk uniek.
Jawel, ik probeer je een beetje terug te laten zoekenquote:
Wat zal je niet meer doen?quote:Sorry. Ik zal het niet meer doen...
Fok!Radio... bestaat dat echt? Wie is de dj?quote:Ben jij begonnen met dubbele quotes? Dat vind ik wel een scoop. Dat kan wel in Fok!Radio binnenkort...
Ja. Ik miste jou zo vreselijk.quote:Op vrijdag 23 december 2005 03:59 schreef broer het volgende:
Neh, ik denk dat het nostalgie is.
Lekker snel, erg luchtig. Goed voor het slapen gaan.quote:Op vrijdag 23 december 2005 04:00 schreef broer het volgende:
Het is wel een prettig nikserig-gesprek, zo midden in de nacht.
Mislukt. Ik zoek niet tenzij het écht nodig is.quote:Op vrijdag 23 december 2005 04:00 schreef Xenia het volgende:
Jawel, ik probeer je een beetje terug te laten zoeken![]()
Ja, Jezus, weet ik veel! Ik heb gehoord van het bestaan. Dat vond ik al erg genoeg.quote:Fok!Radio... bestaat dat echt? Wie is de dj?
Ik geloof je niet. Waarom ben je écht hier?quote:Op vrijdag 23 december 2005 04:01 schreef Xenia het volgende:
Ja. Ik miste jou zo vreselijk.
Maar waarom zou mij dat dan nog dwars zitten? Ik vind het alleen maar prettig voor jou dat je gewoon overdag in semi-bikkeltijd kunt posten.quote:
Oe. Slapen. Wat een goed idee...quote:Op vrijdag 23 december 2005 04:02 schreef Xenia het volgende:
Lekker snel, erg luchtig. Goed voor het slapen gaan.![]()
Het spijt me. Ik ben de gemiddelde snelheid van een slowchat niet meer gewend...quote:Op vrijdag 23 december 2005 04:02 schreef Xenia het volgende:
Hoewel jij wel een beetje langzzzzaam post.
Ja, ja. Ik heb jaren op jou moeten wachten. Dan kun je ook wel even vijf minuutjes op mij wachten.quote:
Alsof jou dat zou lukken.quote:Op vrijdag 23 december 2005 04:05 schreef Xenia het volgende:
Ik denk dat broers brein gecrashed is.
Ik wist niet dat je op me wachttequote:Op vrijdag 23 december 2005 04:07 schreef broer het volgende:
Ja, ja. Ik heb jaren op jou moeten wachten. Dan kun je ook wel even vijf minuutjes op mij wachten.
Another dream shatteredquote:Op vrijdag 23 december 2005 04:09 schreef broer het volgende:
Wishful thinking, Xeen, wishful thinking.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |