Dat komt juist omdat je zo kritisch bent.quote:Op zaterdag 24 december 2005 03:07 schreef broer het volgende:
Kritisch? Als ik kritisch was lag ik wel Xenia te beffen bij het ochtendgloren in plaats van mijn nachten bij jullie door te brengen.
Ik vrees dat Xeen je dit niet in dank gaat afnemen!quote:Op zaterdag 24 december 2005 03:10 schreef Lamon het volgende:
Dat komt juist omdat je zo kritisch bent.
Alle niet kritische mensen liggen te krikken op dit moment.
Daarom is het zo relatief rustig op FOK! vrijdagsavonds.
Ik geloof dat ik in mijn enthousiasme over het spuien van algemene onwijsheden er inderdaad weer eens een onbedoelde mogelijke belediging in verwerkt heb, zonder het te beseffen.quote:Op zaterdag 24 december 2005 03:11 schreef broer het volgende:
Ik vrees dat Xeen je dit niet in dank gaat afnemen!
We zijn echt zover gekomen, he?quote:Op zaterdag 24 december 2005 03:08 schreef Tijn het volgende:
Daarom post ik op het grootste algemene internetforum van Nederland
Juist niet.quote:Op zaterdag 24 december 2005 03:17 schreef Lamon het volgende:
We zijn echt zover gekomen, he?
Daar gaat de exclusiviteit.
Dan ben je hier verkeerd, dat gebeurt elders.quote:Op zaterdag 24 december 2005 03:19 schreef Wojworshebn het volgende:
Nou en! Neuken dat zal er gebeuren! Stelletje homo's![]()
Xenia begrijpt heel weinig als ze in een intolerante bui is, kan ik je vertellen.quote:
Jij hebt al helemaal geen verstand van vrouwen..dus euh wat lul je nu??quote:Op zaterdag 24 december 2005 03:29 schreef broer het volgende:
[..]
Xenia begrijpt heel weinig als ze in een intolerante bui is, kan ik je vertellen.
Had ik hem bijna naar een neukverwante bank door verwezen!quote:Op zaterdag 24 december 2005 03:27 schreef svann het volgende:
Dan ben je hier verkeerd, dat gebeurt elders.
Ga anders even langs de klaagbank ofzo.
Ongelijke monniken, ongelijke kappen, broer!quote:Op zaterdag 24 december 2005 03:29 schreef broer het volgende:
Xenia begrijpt heel weinig als ze in een intolerante bui is, kan ik je vertellen.
Berg je maar!
Jij bekijkt het op micro schaal.quote:Op zaterdag 24 december 2005 03:25 schreef svann het volgende:
[..]
Juist niet.
Zes van de heel veel is best exclusief.
Uhm... En waarom zijn Lamon en ik ongelijk, dan?quote:Op zaterdag 24 december 2005 03:35 schreef svann het volgende:
Ongelijke monniken, ongelijke kappen, broer!
Dat is wel heel idealistisch, Lamon.quote:Op zaterdag 24 december 2005 03:36 schreef Lamon het volgende:
Ik hoop nog steeds op een FOK! dat te vergelijken is met een hele uitgebreide semi-bikkeltijd.
Hoi!quote:Op zaterdag 24 december 2005 03:38 schreef broer het volgende:
de bagger begint ook hier toe te slaan
Thaleia,quote:
Over mijn lijk.quote:Op zaterdag 24 december 2005 03:38 schreef broer het volgende:
Aan de andere kant: de bagger begint ook hier toe te slaan, dus misschien krijg je op de omgekeerde manier nog wel gelijk: een semi-bikkeltijd dat vergelijkbaar is met de rest van Fok!
Ach, wellus. Je denkt vrijwel altijd aan me.quote:Op zaterdag 24 december 2005 03:44 schreef thaleia het volgende:
broer! Ik moest laatst niet eh....
Maar nu wel.
Ik wilde laatst nog melden dat dit topic zich zo mooi staande hield tussen alle nachtelijke bagger.quote:Op zaterdag 24 december 2005 03:43 schreef Lamon het volgende:
Over mijn lijk.
Nooit en te nimmer zal dat gebeuren, de drempelwaarde van dit topic is gelukkig nog steeds hoog genoeg.
Verdwaalde klanten verlaten na een vergeefse zoektocht snel genoeg de winkel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |