Mirwais???quote:Op woensdag 21 december 2005 04:52 schreef maertz het volgende:
madonna had eerst ook ween dip maar is weer groot gemaakt door Mirwais
Cyndi's variant??? Het is haar EIGEN nummer. Alleen is er ooit een Phil Collins op de proppen gekomen met een oerlelijke versie van het nummer... een verkrachting van, nee ... noem het een belediging op het nummer. Cyndi's versie is altijd mooi geweest. Ik neem aan dat jij de nieuwe acoustische versie bedoelt van haar nieuwste album: The Body Acoustic. Die is inderdaad erg mooi. De rest van het album valt een beetje tegen.quote:Op woensdag 21 december 2005 06:52 schreef deelite het volgende:
Heeft iemand wel eens Cyndi's variant van "True Colors" gehoord? Mijn favo-kippenvel-nummer-of-all-times....![]()
(ja ja, stop nu allemaal mar met lachen)
Wat leuk dat iedereen sinds Idols ook weet wat de X-factor is. Nu hoeven de platenmaatschappijen gelukkig niet meer zo hard te zoeken naar goede A&R managers.quote:Op woensdag 21 december 2005 06:39 schreef Hapertje het volgende:
Ik vind Cyndi geweldig, maar ze heeft gewoon niet de X-factor die Madonna wel heeft.
Madonna heeft gewoon een bepaalde magnetische kracht, die je aanspreekt of niet. Maar die kracht valt wel op en bezorgt haar telkens weer succes! Like it or not!
En Jellybean Benitez dan?quote:Op woensdag 21 december 2005 06:39 schreef Hapertje het volgende:
[..]
Mirwais???
Van 1983 tot 1991 is Madonna huge geweest (mede dankzij samenwerkingen met Stephen Bray, Nile Rodgers en de opper co-writer Patrick Leonard).
precies, zoals de eerste alinia in de OP al stelt:quote:Op woensdag 21 december 2005 01:40 schreef TrenTs het volgende:
Madonna is een raar mens met zeer matige muziek, maar ze weet het gewoon te verkopen. Verder draagt elke idiote actie van haar bij aan haar bekendheid, wat weer verkoopt. Ook dat modepoppetje wat ze meesleept en nu al verpest zorgt voor headlines, wat weer verkoopt.
Ze is gewoon een aandachtssl.., haar kwaliteit is in de aandacht te komen, muziek komt bij haar niet op de eerste plaats, niet eens op de eerste tien plaatsen. Dat ze zo populair is heeft met muzikaaltalent niks te maken.quote:Haar carrière kende pieken en dalen, maar ze wist er altijd voor te zorgen dat de aandacht op haar gevestigd bleef. (Of dat nou goede of slechte aandacht is, het blijft aandacht.)
quote:Op woensdag 21 december 2005 13:31 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
precies, zoals de eerste alinia in de OP al stelt:
[..]
Ze is gewoon een aandachtssl.., haar kwaliteit is in de aandacht te komen, muziek komt bij haar niet op de eerste plaats, niet eens op de eerste tien plaatsen. Dat ze zo populair is heeft met muzikaaltalent niks te maken.
Inderdaad, aandacht is hetgene waar ze op uit is. Ze probeert dat allereerst met muziek en films, maar als dat niet lukt gaat ze rare dingen doen: Kaballah, tongzoenen met Britney Spears, kinderboeken schrijven. Alles wat Madonna publiekelijk doet heeft ze van tevoren helemaal uitgedacht. Maar spontaniteit lijkt niet bij haar te passen. In interviews komt ze heel gereserveerd (en zenuwachtig) over. Ze wordt het toonbeeld van een sterke vrouw genoemd, maar ik vind haar juist exact het tegenovergestelde.quote:Op woensdag 21 december 2005 13:31 schreef MrBadGuy het volgende:
Ze is gewoon een aandachtssl.., haar kwaliteit is in de aandacht te komen, muziek komt bij haar niet op de eerste plaats, niet eens op de eerste tien plaatsen. Dat ze zo populair is heeft met muzikaaltalent niks te maken.
Ow sorry... ik weet verder helemaal niets van haar, vond het gewoon een mooi nummer. Ik bedoel trouwens wel de "oude" (?) versie. Ik hoorde 'm ooit in een wazig pretpark (duitsland/frankrijk ergens) met een soort van dia show met hele mooie foto's / kleuren.quote:Op woensdag 21 december 2005 07:31 schreef Hapertje het volgende:
[..]
Cyndi's variant??? Het is haar EIGEN nummer. Alleen is er ooit een Phil Collins op de proppen gekomen met een oerlelijke versie van het nummer... een verkrachting van, nee ... noem het een belediging op het nummer. Cyndi's versie is altijd mooi geweest. Ik neem aan dat jij de nieuwe acoustische versie bedoelt van haar nieuwste album: The Body Acoustic. Die is inderdaad erg mooi. De rest van het album valt een beetje tegen.
Beste album van Cyndi blijft Hat Full Of Stars met Sisters of Avalon als een goede tweede. Songs als I Drove All Night, I'm Gonna Be Strong, Change Of Heart en Time After Time zijn prachtnummers.
Mee eensquote:Op woensdag 21 december 2005 07:31 schreef Hapertje het volgende:
[..]
Beste album van Cyndi blijft Hat Full Of Stars met Sisters of Avalon als een goede tweede. Songs als I Drove All Night, I'm Gonna Be Strong, Change Of Heart en Time After Time zijn prachtnummers.
Ja, dat zou het kunnen zijn. Het kan ook gewoon zijn dat het Cyndi Lauper niet interesseert. En dat ze het voor haar plezier doet.quote:Op woensdag 21 december 2005 16:33 schreef schatje het volgende:
Madonna is een slimme zakenvrouw die gewoon een product zeer goed weet te verkopen. Dat bewijst ze vandaag de dag nog steeds. Cyndi Lauper heeft dat talent niet en daarom zal ze vooral blijven waarom ze bekend staat. Namelijk het extravagante meisje uit de jaren tachtig met hits zoals 'Girls just want to have fun' en True Colors'. Meer niet. Madonna maakt zo nu en dan rare sprongen (American Life, kus met Britney en Christina etc etc) maar weet uiteindelijk nog steeds haar positie als de 'Queen of Pop' te behouden. Critici hebben zo vaak gezegd dat het met haar gedaan zou zijn, maar telkens heeft zij het tegenbewijs geleverd. Ik zie haar trouwens meer als een entertainster dan als een artieste.
Hier ben ik het wel aardig mee eens. Dit zegt ook dat ze meer thuis hoort in SHO dan in MUZ.quote:Op woensdag 21 december 2005 16:33 schreef schatje het volgende:
Madonna is een slimme zakenvrouw die gewoon een product zeer goed weet te verkopen. Dat bewijst ze vandaag de dag nog steeds. Cyndi Lauper heeft dat talent niet en daarom zal ze vooral blijven waarom ze bekend staat. Namelijk het extravagante meisje uit de jaren tachtig met hits zoals 'Girls just want to have fun' en True Colors'. Meer niet. Madonna maakt zo nu en dan rare sprongen (American Life, kus met Britney en Christina etc etc) maar weet uiteindelijk nog steeds haar positie als de 'Queen of Pop' te behouden. Critici hebben zo vaak gezegd dat het met haar gedaan zou zijn, maar telkens heeft zij het tegenbewijs geleverd. Ik zie haar trouwens meer als een entertainster dan als een artieste.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |