dat is ook niet de officiele poster, maar een fan made posterquote:Op woensdag 21 december 2005 09:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
Interessante namen onderaan op die poster, veel onbekend aanstormend talent. Uit het oostblok.
als jij sean bean o.a. niet herkent dan 't laatstequote:Op zaterdag 21 januari 2006 02:07 schreef JK het volgende:
Trailer lijkt 100% rendered zonder echte acteurs of ben ik nou gek ?
Die herken ik alleen met lang haar en een baard.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 02:16 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
als jij sean bean o.a. niet herkent dan 't laatste
hij gaat, naar t schijnt, wel volgend jaar de remake makenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:20 schreef dapluiz het volgende:
Ow en ik ben heel blij dat Uwo Boll hier met ze poten van af is gebleven
Geintje mag ik hopen...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:00 schreef Timo20 het volgende:
[..]
hij gaat, naar t schijnt, wel volgend jaar de remake maken![]()
Ja dat hebben ze echt mooi gedaan op die site, ik schrok me ook de pleuris de eerste keerquote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:20 schreef dapluiz het volgende:
De sirene en de wereld die dan verandert![]()
Ben ook bij dat ze die gekke zombie achtige dingen hebben gehouden, wat het ook precies zijn
ja uiteraardquote:
die teasertrailer lijkt idd wel met de computer gedaanquote:Op zaterdag 21 januari 2006 02:07 schreef JK het volgende:
Trailer lijkt 100% rendered zonder echte acteurs of ben ik nou gek ?
Als Uwe Boll hier met z'n smerige stinkpoten aan had gezeten dan had ik 'm persoonlijk opgezocht om ze met een bot stuk gereedschap af te zagen.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:20 schreef dapluiz het volgende:
De sirene en de wereld die dan verandert![]()
Ben ook bij dat ze die gekke zombie achtige dingen hebben gehouden, wat het ook precies zijn
Kun je een film van maken.quote:Op maandag 30 januari 2006 23:51 schreef Smots het volgende:
[..]
Als Uwe Boll hier met z'n smerige stinkpoten aan had gezeten dan had ik 'm persoonlijk opgezocht om ze met een bot stuk gereedschap af te zagen.
![]()
En ik heb ook al een titel: "All night long aus Deutschland"quote:
Saw, die deutsche versie!quote:
Zou heel mooi zijn natuurlijk en ik hoop het ook. Maar dan zullen ze weinig bioscoopklanten trekken denk ik zo. En dat willen ze ook weer niet.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 02:21 schreef HAL9000S het volgende:
Ik hoop dat ze de ziekelijke sfeer uit de games om kunnen zetten naar de TV, dan zit het wel goed
Ah, ik neem aan dat je de "All night long" films niet kent?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:34 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
Saw, die deutsche versie!
Uwe alles bist vorbei
hier trouwens een interessant interview met Uwe Boll, leuk zo'n marketings praatje, draait tenslotte toch alleen maar om het geld? wel komische dat hij wordt geconfronteerd met de ratings en comments van IMDB
http://www.gametrailers.com/player.php?id=9103&type=mov
gezien de trailers komt dat helemaal goed, zelfs de orginele muziek van de game wordt in de trailer gebruikt, de componist van de SH muziek gaat ook de muziek in deze film doen, dus dat komt helemaal goed, nu maar hopen dat sean bean en co beetje overtuigend overkomen....quote:Op dinsdag 31 januari 2006 02:21 schreef HAL9000S het volgende:
Ik hoop dat ze de ziekelijke sfeer uit de games om kunnen zetten naar de TV, dan zit het wel goed
ohhh, alsjeblieft wel!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:52 schreef Mad-Matt het volgende:
de eerste SH was echt creepy, hoop dat de film net zo is en stukke beter is dan Resident Evil
Och jaaaa, daar kende ik d'r van!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 04:50 schreef Clashback het volgende:
En de hoofdpersoon herken ik uit Pitch Black, zij is ook wel tof...
mooie posterquote:Op zaterdag 4 februari 2006 11:51 schreef kinky_queen het volgende:
[[url=http://images3.pictiger.com/images/10/e5a600c41a4cae5544b7bb1bae088910.jpg]afbeelding][/URL]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |