abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33292296
Lieske is net naar de badkamer en dan horen ze weer geluid. Ingrid denkt dat ze Lieske hoort zeggen. Dus ze roepen haar. Joost roept naar Lieske: "het is de dorps-pedofiel".
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_33292370
Lieske is weer naar de badkamer. Roeltje moet toch ook nog even wat kwijt en zegt: "Lieske ik hou van jou lijkt me sterk".
pi_33292444
Nu horen ze duidelijk "Lieske I Love You". Ze roepen Lieske weer en ze komt enthousiast uit de badkamer. Joost zegt weer dat het de dorpspedofiel is. Volgens Roel is het de dorpsdebiel. Zo plagen ze Lieske nog eventjes door.
pi_33292588
Joost eet nog even alsof ze vanaf morgenochtend op rantsoen gaan. 2 appels tegelijk.

Dan zegt hij: "Ik heb die fans niet nodig, ik heb sms'jes nodig morgen".
pi_33292656
"Ja dat hebben we allemaal nodig morgen Joost", zegt Roel. "Jullie ook, nou oke, maar dan wel eentje meer voor mij" antwoordt Joost.
pi_33292777
"Ik hoop dat heel telefoonbezittend Nederland morgen in actie komt...... voor mij in actie komt, voor mij stemmen", zegt Joost. "Negatief in actie komt, negatieve stemmen", grapt Roel terug.
pi_33292902
Roel zegt dat hij denkt dat morgen eerst de twee losers er uit gaan en de twee finalisten overblijven. Als Joost vraagt wie de losers dan zijn, antwoord Roel: "Ja ik". Dan ga ik met je mee, zegt Joost. En nu zeggen ze allebei dat ze denken dat Ingrid en Lieske de laatste finalisten zullen zijn.
pi_33292974
Ze speculeren nog even verder op een vrolijke manier. Lieske vindt het wel goed als Joost nog een verhaaltje wil vertellen, maar dan wel in bed zegt ze. Roel vind dat Lieske nog maar even op moet blijven en een wijntje drinken.
pi_33293007
Ingrid wil nog een rustgevend muziekje. Roel zegt: "Ik blijf net zolang wijn drinken tot ze 3 liedjes hebben gedraaid en dan ga ik slapen".
pi_33293211
Lieske denkt Roel even te plagen door net te doen of ze zijn schaamhaar gaat trimmen. Ze maakt zijn riem los, maar haakt dan toch af. Dan doet ze net alsof ze hem in zijn kruis gaat prikken, maar Roel verschiet er geen moment van. Dan zegt Lieske ineens: "Niet naar mijn benen kijken Roel" en slaat haar badjas weer een beetje over haar benen. "Maak je maar geen illusie hoor Lies", zegt Roel gelijk.
pi_33293616
Lieske vertrekt naar de slaapkamer maar komt al snel weer terug om Ingrid te halen. Die moet van haar ook mee naar bed. Maar Ingrid lijkt daar niet veel zin in te hebben. Als Lieske door blijft zeuren zegt ze: "Ik kom zo Lies, ga nou maar".

Roel heeft nog een fles wijn opengemaakt en schenkt voor zichzelf in. Nog een klein beetje dan zegt Ingrid en houdt haar glas bij.
Dan proosten ze samen op de goede afloop.

pi_33293677
Ingrid is een beetje bang voor de uitzending van morgen. Dat ze er maar geen poespas van maken. Iemand naar de DBK komen of zo. "Wel nee, het gaat gewoon recht toe recht aan morgenavond", verzekerd Roel haar.
pi_33293710
Lieske is vanavond behoorlijk jaloers lijkt het wel. Ze komt haar bed weer uit en meldt zich weer bij het twee-tal.

pi_33293744
Ze pakt even een beker in de keuken en zegt dan weer: "Ik ga naar bed". En weer antwoordt Ingrid: "Ik kom zo".
pi_33293818
Ingrid verwacht dat als ze het huis uit zijn dat het dan evengoed nog een behoorlijke nasleep kan hebben. Roel staat er nuchter tegenover zegt hij, net zoals tegenover de pot.
Ingrid had de stress van de finale eigenlijk willen voorkomen, maar is wel goed voor haar zelfvertrouwen zegt ze. Zowel Roel als Ingrid zouden het beiden mooi vinden als ze de pot zouden kunnen verdelen.

pi_33293946
Lieske ligt in haar bed te wachten op haar maatje. Ze heeft zelfs de bovenkant van het dekbed voor Ingrid al opengeslagen klaargelegd.

pi_33294159
Ingrid vindt dat Roel zich goed neergezet heeft. Hij heeft zijn stoere kanten laten zien, maar ook zijn lieve kanten. Ze ziet hem wel als een mogelijke winnaar. Roel denkt dat hij morgen als eerste het huis verlaten moet. Ingrid wil hier niets van weten, voor haar gevoel is Roel echt niet de eerste die vertrekt.

Roel verteld dat hij het raar zou vinden als Joost met de pot weg zou gaan. Als Ingrid zegt dat je het nooit kan voorspellen zegt hij dat het ook kan zijn dat hij torenhoog boven iedereen uitsteekt bij de uitslag.

Ingrid zegt nogmaals dat Roel zooooo een grote kans maakt om winnaar te zijn. Roel weet het niet. Beiden vinden ze het niet goed om zichzelf als winnaar te zien.
pi_33294240
Roel heeft in de DBK gevraagd of Dido verder gekomen zou zijn zonder hem. BB vond het moeilijk om te zeggen. BB zei dat ze dat op zijn vroegst kunnen peilen als Dido op de Chat geweest is. Maar naar haar persoonlijke mening blijft het voor een vrouw hetzelfde en als een jongen een relatie binnen het huis krijgt dat hij dan ineens minder boeiend is voor de kijkers.
pi_33294290
Roel kan zich voorstellen dat het publiek meer heeft aan een ras-kraker een blower en techno-freak, zegt hij. Maar Ingrid vindt dat Roel zich goed heeft laten zien hoe hij is.
pi_33294417
"Weet je, ik heb nog nooit gestemd om een tv-programma te kijken. Ik heb nog nooit daarvoor ge-sms't. Krakers kijken nog niet eens naar BB", zegt Roel. Ingrid vindt dat ze er zelf goed bij gerold is. Ze probeert Roel duidelijk te maken dat je er niets van kunt zeggen.

Roel zegt dat hij ook voor Lieske een pleidooi zou kunnen houden: "ze is een lieve meid".
"Ja, ze is lief, ze is eerlijk", zegt Ingrid.
pi_33294425
De komende uren en de naderende finale houdt hun behoorlijk bezig. Angst voor wat komen gaat, terugkijkend een leuke tijd gehad en leuke vrienden erbij gehad. Ze willen echt contact houden. Volgens Ingrid kan het alleen maar beter worden.

pi_33294516
pi_33294905
Bedankt, lieverds... op naar de laatste streamdag!
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')