abonnement Unibet Coolblue
pi_33262858
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen !

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Vragen/opmerkingen over de Streamverslagen

Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar. Offtopic berichten worden verwijderd.

Vorige topic: Streamverslagen van dinsdag 20 december
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_33263480
Ingrid en Lieske liggen over allerlei zaken te praten. Over de wisseling van stemmingen, over BB, over de jongens in Groningen, over de nederlandse economie, soms serieus, soms met een brede glimlach.

Ondertussen is Joost druk doende om de keuken weer een beetje op orde te brengen.
Roel is ook zijn bed weer uitgekomen en pakt een pilsje en een sigaret.
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_33263772
Roel en Joost zijn naar de meidenkamer gekomen. Joost heeft kaarsjes bij zich en het boek met het kerstverhaal. Bij het schijnsel van de kaarsen leest hij het kerstverhaal voor.

Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_33264201
Roel is weer terug naar zijn eigen bedje. Joost komt ook zo zegt hij. Maar hij blijft nog even bij de dames door kletsen. Onder andere over de spanning die er is voor komende donderdag.
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_33264446
Terwijl Joost dan toch zijn pak uittrekt om naar bed te gaan



ligt Roel in zijn bed een van de fotoboeken weer door te nemen.

Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_33264487


Lieske ligt nog steeds Ingrid uit haar slaap te houden. Nu vraagt ze weer aan Ingrid of die weet wat een "knijpkat" is. Dat weet Ing niet. Ook "kattebel" geeft twijfel. Dus Lieske roept Joost en Roel er even bij. Joost en Roel weten beiden wat een knijpkat is, een zaklamp zonder batterij, waar je in moet knijpen om licht te krijgen. En Joost weet ook dat een kattebel een klein briefje is.
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_33264829
Joost en Roel hebben hun bedje weer opgezocht en wensen elkaar welterusten.
Lieske houdt Ingrid nog steeds wakker met haar verhalen.

(Wij stoppen er hier maar mee )
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_33266706
alles nog in diepe rust.
Babe In Totale Control of Herself
pi_33266994
ze worden langzaam wakker. Ingrid is als eerste het bed uit
Babe In Totale Control of Herself
pi_33267047
en ze ligt er weer in...
Babe In Totale Control of Herself
pi_33267306
iedereen is wakker, joost heeft net gedouched en is zich nu aan het scheren. Lieske heeft haar tandjes gepoetst en doet haar creme op. Roel duikt nu onder de douche.
Ingrid staat in de keuken en die gaat eieren koken.
Babe In Totale Control of Herself
pi_33267503
Joost geniet van zijn badkamer moment.



Roel heeft koffie gezet, en de dames koken eieren en bakken een stokbroodje af.
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_33267658
Wakker worden met een lekkere bak koffie en sigaretje.



Joost duikt de badkamer weer in, om zijn kapsel op orde te brengen.

Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_33269095
Terwijl Lieske weer druk is met was opvouwen van haar kleren in de gang, liggen Roel en Ingrid in de huiskamer op de bank.

Ze doen een poging om wat te slapen. Joost komt erbij zitten met het kersliedjes-boek. Hij zingt "I wish you a merry Christmas". Als hij klaar is zegt hij: "Welterusten".

Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_33269200
Het lijkt er op dat Lieske al druk bezig is om haar kleding en spullen te sorteren voor de koffer die ze morgen in mag gaan pakken

Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_33269561
Iedereen bereidt zich op zijn/haar eigen manier voor op de dingen die komen gaan.







Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_33269576
"Wil Joost naar de DBK komen, Joost naar de DBK"

Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_33269706
Joost weer terug uit de DBK. Hij zegt dat ze alle opdrachtenveloppen en andere dingen die ingeleverd hadden moeten worden bij elkaar moeten zoeken en dan inleveren in het washok. Joost zegt dat hij ook even gaat kijken in zijn museum of daar iets van terug moet.
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_33269783
Roel vraagt aan Joost of hij om opheldering heeft gevraagd wat vandaag verder de bedoeling is en wat er op het programma staat. "Nee, er zijn momenten dat je dat beter niet kan doen, dus ik heb het niet gevraagd", zegt Joost.
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_33269872
Terwijl Joost weer aan de keukentafel bezig is met zijn map is Lieske in de huiskamer begonnen met herstelwerk van haar kleding.

Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_33270156
Net als wij, wachten de bewoners nog steeds op de dingen die er vandaag wel of niet gebeuren gaan.



(wij stoppen maar weer even met het streamverslag )
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
  woensdag 21 december 2005 @ 15:15:38 #22
134697 Bergie88
Plan Do Check Act
pi_33275752
Ik zal ook nog ff streamen op de éénnaarlaatste dag.

De bewoners hebben net de laatste opdracht gekregen. Ik heb niet precies meegekregen hoe die is maar ze moeten een kaartenhuismaken. Deze moet zo hoog mogelijk zijn.



  woensdag 21 december 2005 @ 15:17:46 #23
134697 Bergie88
Plan Do Check Act
pi_33275824
De vershillende technieken worden besproken. Roel denkt dat hij de stabielste constructie heeft. Al tikt hij hem een seconde later gelijk weer om. Ingrid heeft er verder heel veel moeite mee.

Op dit ogenblik zijn Roel en Lieske er het handigste in.
  woensdag 21 december 2005 @ 15:21:54 #24
134697 Bergie88
Plan Do Check Act
pi_33275958
Oke ik weet al iets meer, de bewoners moeten oefenen met het bouwen van een kaarten huis. Deze moet zo hoog als mogelijk zijn. De bewoners weten alleen nog niet zeker of dit de opdracht is.

Verder moet je de jokers er volgens Joost maar niet tussen zetten. Die lopen altijd te fucken en zijn niet te vertrouwen.

Joost leest de opdracht in de envelop nog even voor: Jullie moeten gaan oefenen een zo hoog mogelijk kaartenhuis te maken in een zo kort mogelijke tijd.
  woensdag 21 december 2005 @ 15:29:16 #25
134697 Bergie88
Plan Do Check Act
pi_33276172
Lieske heeft op dit moment het hoogste kaartenhuis gebouwd. Volgens mij een stuk of vijf lagen. De tacktiek van lieske is om aan de kaarten te likken en die dan aan elkaar te kleven.

In tegenstelling tot Lieske zet Roel de kaarten anders neer.



Joost oppert dat ze bij de echte opdracht mischien wel plakband mogen gebruiken. (tuurlijk Joost )
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')