Ik rem ook voor oranje, en al helemaal als er een flitskast bij staat. Liever het zekere voor het onzekere.quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:10 schreef RijstNatie het volgende:
Je hebt dus van die mensen in het verkeer, die gaan volop in de ankers zodra het stoplicht op oranje springt![]()
ga alsjeblieft van de weg af als je dat doet, je hebt godverdomme nog dik 5 seconde om door te rijden...
stelletje pleurislijers
Precies! Als je kunt stoppen MOET je stoppen bij oranje. En da's niet voor niks.quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:13 schreef TC03 het volgende:
Verkeersregels zijn er om nageleefd te worden.
Ja pap.quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:13 schreef TC03 het volgende:
Kijk graag eerst eventjes of er iemand achter je rijd voordat je met redelijke vaart volop in de ankers gaat bij oranje. Je mag in dat geval best doorrijden. Daar is oranje voor bedoelt.quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:14 schreef avdbree het volgende:
[..]
Precies! Als je kunt stoppen MOET je stoppen bij oranje. En da's niet voor niks.
Zeik niet en rij door.....quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:13 schreef TC03 het volgende:
Ik doe dat ook alleen maar als ik voor jouw neus rij...quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:17 schreef RijstNatie het volgende:
Het is gewoon echt tering zielig als je altijd remt voor oranje, te triest gewoon..
alsof je daarmee een betere weggebruiker bent, rot toch op
Kijk eerst ff in je spiegels inderdaad. Ik vind het namelijk juist een sport om nog net voor de flitskast reageert door oranje te piepen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:18 schreef Sjowhan het volgende:
Nee, als je kan remmen rem je, als je teveel vaart hebt rij je door.
Zoals Freek zong:quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:10 schreef RijstNatie het volgende:
ga alsjeblieft van de weg af als je dat doet, je hebt godverdomme nog dik 5 seconde om door te rijden...
De TS wel. Hij kan immers beter autorijden dan ieder ander. Heeft een betere auto dan ieder ander. En mag daarom meer dan ieder anderen voora/ de verkeersregels overtreden. Die zijn er namelijk niet voor hem maar voor ieder ander.quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:18 schreef Sjowhan het volgende:
Nee, als je kan remmen rem je, als je teveel vaart hebt rij je door.
Je denkt blijkbaar alleen aan je eigen ikke als je op de weg zit?
Dat 2e is waar, dat eerste staat er alleen omdat de rijmzin anders te kort is.quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:21 schreef joupee het volgende:
[..]
Zoals Freek zong:
"Rij dus rustig door oranje en geef extra gas bij rood. Er is leven, er is leven na de dood"
Leer jij de verkeersregels zelf maar eens goed door, want dan weet je dat je moet stoppen voor oranje als je kan stoppen en dus niet vol op je rem gaan staan, maar gewoon doorrijden als je niet tijdig kan stoppenquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:21 schreef Fixers het volgende:
[..]
De TS wel. Hij kan immers beter autorijden dan ieder ander. Heeft een betere auto dan ieder ander. En mag daarom meer dan ieder anderen voora/ de verkeersregels overtreden. Die zijn er namelijk niet voor hem maar voor ieder ander.
Als ik op het verkeerslicht afkom en hij gaat op oranje en ik kan op een normale manier nog stoppen dan stop ik. Sommige verkeerslichten hebben namelijk een hele korte periode van oranje zijn. En daarbij vervloek ik die idioten die nog extra gas geven om door het laatste restje oranje te komen en dan toch door rood knallen op het moment dat ik al weer groen voor de neus heb.quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:10 schreef RijstNatie het volgende:
Je hebt dus van die mensen in het verkeer, die gaan volop in de ankers zodra het stoplicht op oranje springt![]()
stelletje pleurislijers
ga jij nou maar lekker topics openen in onzin, want ik merk nu al dat je een gevaar bent op de wegquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:32 schreef Mute_Me het volgende:
Tieft nou eens op met die kut "klagen over mede-weggebruikers" topics!!!1
Probeer eens te releaxen in het verkeer en laat je niet zo gaan. En ga al helemaal niet de klaagbaak met dit soort kut topics vervuilen, ga dan maar met je sjonnie's in PTA huilen dat je niet snel genoeg bent.
NOFI
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |