Ik heb ooit ergens iets gelezen over een maffe Amerikaan die een eigen staatje had uitgeroepen waar zo ongeveer 10(in ieder geval heel weinig) mensen woonden ofzow. En dat staatje werd erkend door de Amerikaanse regering, en toen heeft hij Rusland geloof ik de oorlog verklaard, waar de Amerikanen wel de lol van inzagen. Hij had ook een wet ingevoerd dat je ten alle tijde moest liegen over de militaire macht etc. Weet iemand waar ik het over heb, en heeft iemand mischien meer informatie.
Heb deze maar in politiek geplaatst, zou niet weten waar ie anders moet(nee niet naar onzin )
Ik zal het een kameraad is vragen..die is vrij goed in dat soort onzin weetjes..en laat ondertussen de posts maar komen over ideen hoe het ook al weer heeet
ah ja, pas nog gelezen. Hij heeft het uiteindelijk voor een symbolisch bedrag verkocht aan een mileiuorganisatie ofzo meen ik. En het ligt vlakbij Rusland ook. De naam weet ik zo even niet helaas
Ik weet het alweer, waar ik het gelezen heb, in de KijK Ik heb die editie nog wel dus als niemand eerder is zet ik 't hier morgen wel even neer
Ook het woord 'cent' spreken wij eerbiedig uit - DD
lichtelijk off-topic... dat is dus echt mijn droom. Een fortuin vergaren (dat deel van het pva moet ik nog uitwerken) en dan een eiland met inwoners kopen. Vaag sociaal-maatschappelijk experiment uitvoeren en 20 lange afstandsraketten met kernkop kopen, richten op verschillende steden en dan lekker het boel op stang jagen.
Tsja... beetje vreemde droom maar goed
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...