abonnement Unibet Coolblue
pi_33259728
Keuringsdienst van waarde deel 2

Hert schieten in Schotland: wat me opviel was de prijs die de jager ervoor kreeg: ongeveer drie euro per kilo. Toch weinig voor een luxe-product zou ik zeggen. Hoeveel zou iemand krijgen voor een gewone (vlees)koe?

[ Bericht 0% gewijzigd door NoSigar op 20-12-2005 22:38:48 ]
Helpt waar hij kan!
pi_33259781
Schotland

Overigens is volgens mij in heel the UK wild niet zo duur? Of zeg ik nu wat geks?
Their eyes opaque.
  dinsdag 20 december 2005 @ 22:34:48 #3
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_33260149
Ik heb wel hertenburger gegeten in een wegrestaurantje in de Highlands, was even duur/goedkoop als de andere dingen die je er kon eten.
Maar niet bereid vlees, geen idee.

Ik vond de prijs van zo'n hert ook bizar laag. Die man loopt de hele dag in ruig gebied, hert schieten, verslepen, schoonmaken e.d. en dan zo'n lage prijs, terwijl de prijzen hier in Nederland echt té belachelijk voor woorden zijn...

Maar Schotland is geweldig, ben er nu 2 keer geweest, maar het voelt als veel vaker en ik weet zeker dat ik er nog veel vaker heen ga en misschien wel (een tijdje) ga wonen
Met Bluezz en Golfer als buren
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  dinsdag 20 december 2005 @ 22:41:38 #4
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_33260402
yqz
Ik heb al een boek.
pi_33261061
De marges van detailhandelaars (en restaurants) zijn gigantisch. Bij tussenpersonen blijft ook veel geld kleven. Toegevoegde waarde heet dat dan. Koffie is in de winkel ook best duur. De koffieboer kan nét een nagel kopen om zijn gat te krabben.
pi_33263422
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 22:34 schreef BBQ-kip het volgende:


Maar Schotland is geweldig, ben er nu 2 keer geweest, maar het voelt als veel vaker en ik weet zeker dat ik er nog veel vaker heen ga en misschien wel (een tijdje) ga wonen
Met Bluezz en Golfer als buren


En onze illegale whisky-stokerij in de schuur.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_33264333
Video bekeken.
Haas uit Argentinië lijkt mij minder, maar hert uit Schotland blijft lekker.
Konijn vind ik niet lekker.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 21 december 2005 @ 01:45:17 #8
99899 turnpike
have spacesuit, will travel
pi_33265012
Zei die man ook niet dat "game" nauwelijks wordt gegeten in de UK ?

Maar nu las ik dat oa. de engelse keuken (waartoe ik de schotse voor het gemak ook reken) door nederlanders als slecht wordt ervaren....door nederlanders ! Dan ben je ook niet goed bezig 'hé.
We blijven ons verzetten! En weten doen we niks...
  woensdag 21 december 2005 @ 02:00:09 #9
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_33265158
quote:
Op woensdag 21 december 2005 01:45 schreef turnpike het volgende:
Maar nu las ik dat oa. de engelse keuken (waartoe ik de schotse voor het gemak ook reken) door nederlanders als slecht wordt ervaren....door nederlanders ! Dan ben je ook niet goed bezig 'hé.
ah yeah baby hit me.

Ga me nog eens vertellen dat onze keuken niks inhoudt enzo...heerlijk komop
  woensdag 21 december 2005 @ 07:46:26 #10
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_33266064
Vandaag gezien met de konijnen. Vond het niet zo'n superboeiende aflevering eigenlijk....
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  woensdag 21 december 2005 @ 08:15:33 #11
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_33266184
Over die prijs van hert, hou rekening met wat die ouwe schot zei, is de kiloprijs van het hele hert, incluus botten, vel, etc.
Het stukje hertenrug wat je vervolgens eet bij een restaurant is dan wel duurder, maar als ik bij de Aldi hier hertenpoulet koop om hertenpeper van te maken, is dat goedkoper dan rundvlees bij de keurslager.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  dinsdag 27 december 2005 @ 21:19:23 #12
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_33452547
Prachtige eindejaarscompilatie met als 'hoogtepunt' die 3 die op vakantie gaan in een inmens groot en oh zo leeg all-inclusive resort in Turkije.

Klootwijk bleef achter, maar werd op het einde nog even te grazen genomen door Van der Keuken.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 27 december 2005 @ 21:25:40 #13
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_33452743
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 21:19 schreef golfer het volgende:
Prachtige eindejaarscompilatie met als 'hoogtepunt' die 3 die op vakantie gaan in een inmens groot en oh zo leeg all-inclusive resort in Turkije.

Klootwijk bleef achter, maar werd op het einde nog even te grazen genomen door Van der Keuken.
Zegge..dat resort was toch bij het Kremlin?
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  dinsdag 27 december 2005 @ 21:28:20 #14
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_33452838
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 21:25 schreef Nembrionic het volgende:

Zegge..dat resort was toch bij het Kremlin?
Ik had het allereerste stukje gemist en zag wel een soort namaak Kremlin, maar volgens mij was het toch Turkije.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 27 december 2005 @ 21:32:54 #15
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_33452991
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 21:28 schreef golfer het volgende:

[..]

Ik had het allereerste stukje gemist en zag wel een soort namaak Kremlin, maar volgens mij was het toch Turkije.
Ah ok..ja ik heb ook het eerste stukje gemist. Ik weet alleen dat ze zeide van: "we gaan slapen in het goedkoopste hotel bij het Kremlin" ofso.

En die geinterviewde vent zei toen ineens: "ja, we kwamen weer terug naar Turkije" of zoiets.


Ik dacht dus van "hè? Kremlin ligt in Moskou kerel!". Maar als het een namaak is dat kan het allemaal wel weer
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  woensdag 28 december 2005 @ 09:28:54 #16
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_33462456
Die arme man aan de bar met zijn biertje.... mijn idee van vakantie is het niet hoor

Heb alleen het laatste deel gezien (dacht dat het om half 10 begon en zapte om 9 uur per ongeluk naar Ned. 3), dus kijk het wel op internet van de week verder
Wel apart en artistieke aflevering hoor.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_33463114
Geen hond in dat hotel, idd die man aan die bar.
Alles heb je hier, alles! Voor maar 620 euro, voor 2 weken.
In een uitgestorven hotel Echt triest was dat.

De rest was erg leuk, alle categorieën bij elkaar gezocht.
Leuke TV
pi_33503653
Even een oude aflevering naar boven halen over dat gehakt. Jeetje wat een leugenaar van de AH. Ja het kan niet om dat op het etiket te krijgen omdat het zo klein is.. En die informatielijnen lullen zoals gewoonlijk weer uit hun nek.. nee het is echt niet ingevroren. De betekenis van vers is: geschikt voor consumptie, en heeft niets meer met tijd te maken.

En weer heerlijk om te zien dat andere mensen wel gewoon trots op hun werk zijn. Geef mij maar zo'n afrikaanse scharrelkoe, is beter als ontwikkelingshulp, een echte economie opzetten!
Their eyes opaque.
pi_33505207
Oh man die wijnaflevering.. in een 2cv door frankrijk toeren, heerlijk. Geweldige televisie.
Their eyes opaque.
  donderdag 29 december 2005 @ 15:59:57 #20
99899 turnpike
have spacesuit, will travel
pi_33508110
quote:
Op woensdag 21 december 2005 02:00 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

ah yeah baby hit me.

Ga me nog eens vertellen dat onze keuken niks inhoudt enzo...heerlijk komop
Nou persoonlijk hou ik ook wel van eerlijke boerenkost, maar vergeleken met italië, frankrijk en enkele aziatische keukens stelt het weinig voor, ook niet zo gek als men bekijkt wat het land ons oplevert. Oh....en het verkeerde geloof natuurlijk
We blijven ons verzetten! En weten doen we niks...
  donderdag 29 december 2005 @ 18:44:06 #21
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_33513219
Matige aflevering, typisch we raggen nog ff een aflevering vol uit de restjes en een ongeinspireerd idee wat niet van de grond kwam.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_33528850
quote:
Op donderdag 29 december 2005 18:44 schreef Pietverdriet het volgende:
Matige aflevering, typisch we raggen nog ff een aflevering vol uit de restjes en een ongeinspireerd idee wat niet van de grond kwam.
Precies, een beetje nutteloos
pi_33530133
quote:
Op donderdag 29 december 2005 18:44 schreef Pietverdriet het volgende:
Matige aflevering, typisch we raggen nog ff een aflevering vol uit de restjes en een ongeinspireerd idee wat niet van de grond kwam.
Ik vond het ook weinig samenhangend deze keer. Je hebt geen idee wat ze nu per persoon voor die "vakantie" hebben betaald, dus je kunt niet inschatten of het teveel of te weinig is.

'Matig' is mijn oordeel.
  vrijdag 30 december 2005 @ 13:28:57 #24
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_33537680
Balleaflevering

En die gozer helemaal alleen in dat hotel, wtf. Zit ie daar met zn vrouw te eten van een buffet dat er waarschijnlijk al een paar uur ligt, HELEMAAL alleen in een enorme zaal.
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
pi_35197725
quote:
Vanaf april komen de makers van de Keuringsdienst van Waarde met een nieuw programma: Klootwijk aan zee.



Een verse serie over vis met nieuws en sterke verhalen. Klootwijk vaart achter de vis aan, rookt een sprotje, vangt een inktvis, hangt kabeljauw te drogen aan de waslijn en pelt een garnaal. Zoveel dat er is met vis waar we geen weet van hadden.

Vanaf oktober worden er weer nieuwe afleveringen van de Keuringsdienst van Waarde zelf uitgezonden.
www.rvu.nl/kvw
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')