Ik wíl 'm niet snappen.quote:
Mijn vreugde grenst aan hondsdolheidquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:20 schreef Bupatih het volgende:
Ik wacht in spanning af tot de clou komt.
Jottem.
Ow, de TS bedoelt handbal-les?quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:21 schreef Bupatih het volgende:
Best mooi woord: handballes.
Als je het anders uitspreekt, tenminste.
Dan post ik er gewoon door heenquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:22 schreef Stofje het volgende:
Stel je voor he? Dat ik dit topic sluit. Hoe reageren jullie dan?![]()
Bedtijd misschien?quote:
Ik denk dat ik dan zeven dagen niet kan slapen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:22 schreef Stofje het volgende:
zo:quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:22 schreef Stofje het volgende:
quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:22 schreef Tobbes het volgende:
http://www2.telegraaf.nl/(...)t_in_Zuiderpark.html
Je vertoont weer handballorig gedrag.quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:24 schreef Bupatih het volgende:
Een handballende sukkel, is dat dan een handbalzak?
Doe eens niet zo handbaldadig!quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:25 schreef the900 het volgende:
[..]
Je vertoont weer handballorig gedrag.
Lik mijn handballen, vieze vlerk.quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:28 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik nagel je aan de schandbal, als je nog even zo doorgaat.
Mond houden, prutser. Wij maken er nog een flauw woordgrapjes-topic van.quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:28 schreef Tobbes het volgende:
Het is toch kenmerkend voor de teloorgang van de maatschappij dat het nu juist de mods zijn die mijn in beginsel geniale topic verpesten
Mondt is met DT, of boycot je de nieuwe spelling ook alquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Mond houden, prutser. Wij maken er nog een flauw woordgrapjes-topic van.
Nu ja. Leg eens uit, oh uiterst creatieve geest. Het topic is gelijk aan een taal uit de handbalkan: Ik begrijp er geen bal van.quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:28 schreef Tobbes het volgende:
Het is toch kenmerkend voor de teloorgang van de maatschappij dat het nu juist de mods zijn die mijn in beginsel geniale topic verpesten
Wat loop je je eigen topic nou te verneuken?quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:31 schreef Tobbes het volgende:
Heb je een bal van de molen gehad ofzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |