quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:28 schreef T1andonly het volgende:
www.picturetrail.com/[iets erachter] en doe ff signe a.u.b zegt:
neee maar dan krijg jij de msn van mijn zus
Ik probeer haar email adres wel te krijgen als je dat wil...quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:40 schreef Herald het volgende:
wat een lekker sletje is die Mandy zeg, krijg altijd zo'n onwijs dikke piemel van opgedirkte 13jarige meisjes
zoek hulpquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:40 schreef Herald het volgende:
wat een lekker sletje is die Mandy zeg, krijg altijd zo'n onwijs dikke piemel van opgedirkte 12jarige meisjes
Hey wat grappig, een kamper met het syndroom van Down. Ik dacht dat die lui al zo gedegenereerd waren dat ze daar immuum voor waren.quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:38 schreef Newb het volgende:
hier stond een link
Breezer... Wat natuurlijk weer veel verklaart.quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:43 schreef T1andonly het volgende:
dus khou
Ik val door de mand...quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:44 schreef Xebrozius het volgende:
breezer...
MWUAHAHAHHAAAAquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:38 schreef Newb het volgende:
Hier ook
quote:
Je weet tochquote:Liieferd,, iik wOu ff in jOu gasTebOek schrijVen..=D Njaaa Jjee weet tOg dt Jjee My MaatJhee Bentt..!! NOujhaa aheb nii SzO veel te vertellen DuSz ben weer weG alSz ik vOlgende Keer tijd Heb schrijf ik henm LanGer Jhaa... dOeii dOeeii xx [M]arCella..! ° HvjOuwww alsz MaatJhsS Ntb..!! °
als mijn kind ooit zo zou schrijven, zou ik gelijk de lineaal over den vingers heen halen om het af te leren.quote:
Zeik jij weleens mensen met een mening en een identiteit af dan? Ik zie je alleen maar tekeer gaan tegen kansloze labiele idiotenquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:54 schreef Xebrozius het volgende:
Tja, dertienjarigen afzeiken zonder eigen mening en zoekend naar een identiteit is mij iets te makkelijk.
Ik hanteer een minimumleeftijd van rond de 18 jaar... Als ik een olympisch kampioen zwemmen was zou ik toch ook geen baantje trekken in een regenplas?quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:59 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Zeik jij weleens mensen met een mening en een identiteit af dan? Ik zie je alleen maar tekeer gaan tegen kansloze labiele idioten![]()
Dat doe je wel goed trouwens![]()
Och, als je daar zin in zou hebben; mij heb je er niet mee hoor.quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:01 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik hanteer een minimumleeftijd van rond de 18 jaar... Als ik een olympisch kampioen zwemmen was zou ik toch ook geen baantje trekken in een regenplas?
Of 8x achterelkaar zichzelf opnieuw aanmelden...quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:05 schreef maartena het volgende:Mensen die hun gevoelens of website van de dag in hun MSN naam verwerken...
Of zich speciaal voor dit topic aanmelden op FOK!quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:13 schreef -Tim- het volgende:
[..]
Of 8x achterelkaar zichzelf opnieuw aanmelden...
Geef hem de link naar dit topicquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:22 schreef Rufus-Seal het volgende:
www.picturetrail en doe ff signe a.u.b zegt:
maar geef gewoon 1 of 3
www.picturetrail.co en doe ff signe a.u.b zegt:
please
www.picturetrail.cy en doe ff signe a.u.b zegt:
hoef er m,ar 3
Nee nee! Straks word ik in elkaar geslagen!quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:22 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Geef hem de link naar dit topic
Ben inmiddels al 3 dagen lid hoorquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:15 schreef Burbo het volgende:
[..]
Of zich speciaal voor dit topic aanmelden op FOK!![]()
Dus met andere woorden je bent bang voor een 13 jarige kamper met een genetisch defect?quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:24 schreef Rufus-Seal het volgende:
[..]
Nee nee! Straks word ik in elkaar geslagen!![]()
quote:HoI mandy, gaarne hang ik mijn leuter in je mond, injecteer ik mijn goddelijke zaad, en veeg hem af aan de jongeman aan je zijde. groetjes, veldmuis
check de comments op zijn picturetrail danquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:22 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Geef hem de link naar dit topic
*besteldquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:44 schreef xFriendx het volgende:
weg dus
Ik denk dat ik de cd wel koop
ja wat een sukkel eh, gelukkig zijn wij niet zo kinderachtig en verzieken wij zijn site op een volwassen manier waar we trots op mogen zijnquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:43 schreef Alvilon het volgende:
Kenker, dit is wel érg kansloos![]()
Hij zit nog in groep 7 of 8 ofzo?
quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:57 schreef Herald het volgende:
[..]
ja wat een sukkel eh, gelukkig zijn wij niet zo kinderachtig en verzieken wij zijn site op een volwassen manier waar we trots op mogen zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |