quote:
Ja, en hij doet ook niets meer met postzegels.quote:Op woensdag 21 december 2005 18:36 schreef Treinhomo het volgende:
Gestopt met roken ?
Ongeval ?quote:Op woensdag 21 december 2005 18:39 schreef brother52 het volgende:
Ja, en hij doet ook niets meer met postzegels.
Ze zullen wel een gouden lul hebben...quote:Op woensdag 21 december 2005 18:40 schreef Gellius het volgende:
Hoe die poedelrockers ooit serieus genomen zijn door hun vrouwen/vriendinnen/meisjes is mij een volstrekt raadsel.
Ja, de John Denver methodequote:
Misschien vanwege de poedels?quote:Op woensdag 21 december 2005 18:40 schreef Gellius het volgende:
Hoe die poedelrockers ooit serieus genomen zijn door hun vrouwen/vriendinnen/meisjes is mij een volstrekt raadsel.
In het geval van JD zou ik het geen ongeval willen noemen. Dat was een typisch geval van gerechtigheid.quote:Op woensdag 21 december 2005 18:42 schreef brother52 het volgende:
Ja, de John Denver methode
Zijn crash was ook wel een beetje gerechtigheid, een typisch gevalletje van: Had je maar niet......quote:Op woensdag 21 december 2005 18:47 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
In het geval van JD zou ik het geen ongeval willen noemen. Dat was een typisch geval van gerechtigheid.
Niet dat ik weet.quote:Op woensdag 21 december 2005 19:29 schreef Treinhomo het volgende:
Was meneer een (erkend) viespeuk ?
Hoe moet ik 'm dan kennen ?quote:Op woensdag 21 december 2005 19:38 schreef brother52 het volgende:
Niet dat ik weet.
Geen idee.quote:
John Denver zag een berg iets te laat.quote:Op woensdag 21 december 2005 20:25 schreef wyccie het volgende:
Was John Denver verdronken of omgekomen tijdens een vliegtuigongeluk? Als het dat laatste is, dan wil ik wel gokken dat het de bassist of gitarist (kan het niet zien) van Ozzy is, in Black Sabbath.
Die bedoelde ik ookquote:Op woensdag 21 december 2005 20:33 schreef Modus het volgende:
Randy Rhoads?
quote:Op woensdag 21 december 2005 21:07 schreef Modus het volgende:
Cozy Powell (RIP) en Toni Iommi.
Tineke Schouten is natuurlijkquote:
Die van Tong is ook niet mijn ding maar wel een held voor zijn soort.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:39 schreef peaceman het volgende:
Tja het is niet mijn ding...
Die van Tong ken ik, maar wie is het ook al weer?
Persoonlijk vind ik dat wel meevallen.quote:
Tineke is best leukquote:
Of coursequote:Op woensdag 21 december 2005 21:49 schreef peaceman het volgende:
Meatloaf
Doe mij dan maar een schrijver die veel spelfouten maakt, maar wiens boeken je in 1 ruk uitleestquote:Op woensdag 21 december 2005 21:47 schreef tong80 het volgende:
Zeg maar degene onder de schrijvers die het snelste kan typen.
Maar zijn boeken zijn niet om door te komen.
Lijkt mij ook.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:55 schreef Modus het volgende:
Chic lijkt me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |