Ja hoor. Haar achternaam is een begrip.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:37 schreef Treinhomo het volgende:
Zou ik haar kunnen kennen, Tokay ?
Goed zo, dartfanaat!quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:53 schreef dartfanaat het volgende:
Maria Montessori?
Zal ik er nog een derde bij maken?quote:
O! Dat had ik nog niet eens gezien!quote:
Ja, dan maak je je écht geliefd!quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:03 schreef brother52 het volgende:
Zal ik er nog een derde bij maken?
Lijkt me een goed plan, ik heb de laatste rel gemist.quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:04 schreef Z het volgende:
Eigenlijk moeten we keer een relavond doen in C&H, en enorm veel topics openen. Misschien dat ik dan eindelijk eens een note krijg
quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:04 schreef Z het volgende:
Eigenlijk moeten we keer een relavond doen in C&H, en enorm veel topics openen. Misschien dat ik dan eindelijk eens een note krijg
Waarom krijg ik het gevoel dat je dat niet meent?quote:
Jaaaaaa, rellen!quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:04 schreef Z het volgende:
Maar ik meen het, hoor!quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:06 schreef brother52 het volgende:
Waarom krijg ik het gevoel dat je dat niet meent?
quote:
Dat kwam van al die herrie om hem heen, vermoedelijk.quote:
Is-ie doof ?quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:18 schreef pyl het volgende:
Dat kwam van al die herrie om hem heen, vermoedelijk.![]()
Nee hoor.quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:21 schreef Treinhomo het volgende:
Is-ie doof ?
quote:En derhalve de uitvinder van de gebarentaal ?
Meneer heeft een leersysteem opgesteld op basis van TVP-enquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:23 schreef pyl het volgende:
Ik borduur voort op het plaatje van Tokay én op de bezigheid van Diaan.
De eerste die een oude taart in cadeaupapier verpakte?quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:23 schreef pyl het volgende:
Ik borduur voort op het plaatje van Tokay én op de bezigheid van Diaan.
Jij noemt Tokay een oude taart?quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:28 schreef brother52 het volgende:
De eerste die een oude taart in cadeaupapier verpakte?
Ik word niet ouder dan 68quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:28 schreef pyl het volgende:
Je bent al halverwege, Treinhomo!
quote:
Gisteren was ik klote Tokay, vandaag een ouwe taart.quote:
Als het aan mij lag, werd je 168 TH, maar mocht je het bij 68 houden dan haal je meneer net niet in; hij werd 70. Je ziet, ik strooi met hints wanneer ik maar kan.quote:
Ooooooh...quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:32 schreef Tokay het volgende:
Gisteren was ik klote Tokay, vandaag een ouwe taart.
Ik voel het: het is bijna Kerst!![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:31 schreef Tokay het volgende:
Is het meneer Fröbel, pyl?
Psst Sinterklaasavond is al geweest....quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:34 schreef pyl het volgende:
[..]
Als het aan mij lag, werd je 168 TH, maar mocht je het bij 68 houden dan haal je meneer net niet in; hij werd 70. Je ziet, ik strooi met hints wanneer ik maar kan.
Jij mag mij gerust Ma Tokkie noemen hoor, lekkere homo die je d'r bent.quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:34 schreef Treinhomo het volgende:
Ooooooh...
Dan kan ik je ook rustig weer 's een keer Ma Tokkie noemen.![]()
Jij wil de Imca Marina van RJPvD worden, hč ?quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:41 schreef Tokay het volgende:
Jij mag mij gerust Ma Tokkie noemen hoor, lekkere homo die je d'r bent.
Ik weet niet wat me overkomt, joh!quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:35 schreef pyl het volgende:
Een ouwe taart of niet, ze weet wat hoor!
Ik vind fröbelen best lök; en jij, pyl?quote:Friedrich Fröbel, pedagoog en de 'grondlegger' (in ieder geval naamgever) van het fröbelen.
Meid, kom in mijn armen...quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:42 schreef Treinhomo het volgende:
Jij wil de Imca Marina van RJPvD worden, hč ?
Dan wel een stratenmaker ?quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:50 schreef peaceman het volgende:
Is het een tandarts?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |