abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 22 december 2005 @ 17:32:42 #51
82423 Drakul
Crawling in the dark
pi_33314636
Ach jaaaa, Thunderhorn ligt eruit. Had net zin om te spelen. Wat een timing!
The night hides a world, but unveils a universe
pi_33315338
Zo, m'n profiel maar eens een keertje weer geupdate
http://wow.allakhazam.com/profile.html?489644

Met m'n damage spul zit ik nu op 407 +shadowdamage, en dan mis ik een spellpower enchant en een ZG enchant. Al denk ik niet dat ik de enchant ga nemen totdat ik het zwaard van AQ heb (+72 spell damage, /drool)
pi_33316334
Nref Recca!!!!!111oneone
pi_33317262
quote:
Op donderdag 22 december 2005 18:43 schreef Migwi het volgende:
Nref Recca!!!!!111oneone
pi_33317691
Kan weer eens niet inloggen!
  donderdag 22 december 2005 @ 19:32:51 #56
82423 Drakul
Crawling in the dark
pi_33317749
Yep, same here.. again..
The night hides a world, but unveils a universe
pi_33318829
quote:
Op donderdag 22 december 2005 17:58 schreef DjNivek het volgende:
Zo, m'n profiel maar eens een keertje weer geupdate
http://wow.allakhazam.com/profile.html?489644

Met m'n damage spul zit ik nu op 407 +shadowdamage, en dan mis ik een spellpower enchant en een ZG enchant. Al denk ik niet dat ik de enchant ga nemen totdat ik het zwaard van AQ heb (+72 spell damage, /drool)
full felheart EN nemesis
pi_33322019
Iemand dood maken met een blije mus is nooit grappig...
pi_33323037
quote:
jeee
die gaat traaaaaaag!
maar heb nog ff tijd...

EDIT:
Ah, hij is klaar..
FROST SHOOOOOOOOOOOOOOOCK!

Ja, ik heb hardop gelachen

[ Bericht 31% gewijzigd door Migwi op 22-12-2005 21:51:31 ]
pi_33323452
Oh, and that's a bad miss!
  donderdag 22 december 2005 @ 22:02:31 #61
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_33323959
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
  donderdag 22 december 2005 @ 22:06:34 #62
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_33324177
quote:
Op donderdag 22 december 2005 21:44 schreef Migwi het volgende:

[..]

jeee
die gaat traaaaaaag!
maar heb nog ff tijd...

EDIT:
Ah, hij is klaar..
FROST SHOOOOOOOOOOOOOOOCK!

Ja, ik heb hardop gelachen
Ik ben geen blonde paladin

FROSTSHOCK!
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_33325812
Vandaag naar lvl 42 gespeeld, DM gedaan tot de Goblin gebeuren, moest weg. Leuk gold opgehaald.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_33326940
quote:
Op donderdag 22 december 2005 22:02 schreef Rahl het volgende:

[..]

arme zumi
Nee, serves him right. Zumi doet pijn

Anyway, sorry hoor, maar als ik ZULKE crits en gewone hits zie vind ik dat je als warlock NERGENS over mag klagen
Die crit is verdomme meer dan mijn voltallige HP en die hit bijna de helft, en ik ben volbehangen met epics
pi_33328615
Zojuist gesprek gehad met een GM nadat ik een woedende ticket had gestuurd na iets van 10 misfires van Arcane Missiles op rij. Ze werken eraan en er zijn nu eenmaal belangrijkere dingen.

Kortom, ik ga deze vakantie de hele policie doorlezen en kijken of er een manier is waarop ik echt ruzie kan gaan zoeken met Blizzard, want geloof me, dan doe ik dat ook. Ben die bug spuug zat, hij zit echt al bijna een jaar in de game.
pi_33330389
Wat is de kracht van de druid?
Ik kan er op een of andere manier maar niet meer winnen, zelfs niet van spelers die 2 levels lager zijn dan ik. Vooral Hunters en Warriors zijn een probleem, maar ook rogues en paladins versla ik sporadisch. Wie heeft tips? Ik ben nu level 21.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_33330497
lvlen en zorgen dat je dire bear form krijgt
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_33330567
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 00:15 schreef Gamedemon het volgende:
lvlen en zorgen dat je dire bear form krijgt
Dus voor dat je die "dire bear form" hebt is het normaal dat je steeds wordt ingemaakt door andere races?
pi_33330773
Ik sta nu op + 289 Frost dmg en ik moet nog wat dingen ophalen. Ik moet nog gaan uitkijken dat ik geen aggro van de tank ga pullen binnenkort.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_33330840
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 00:17 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Dus voor dat je die "dire bear form" hebt is het normaal dat je steeds wordt ingemaakt door andere races?
nee warriors zou je zoiezo moeten kunnen hebben, hunters pak je niet meer sinds de hunter patch, en paladins is een kwestie van wie het langste uit houd.
Dire bear form is vanaf lvl 40 (geloof ik) dan heb je 360% armour en heb je net zoveel armour als een normaal equipte warrior van jou level en kan je dus tanken en healen
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_33330966
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 00:26 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

nee warriors zou je zoiezo moeten kunnen hebben, hunters pak je niet meer sinds de hunter patch, en paladins is een kwestie van wie het langste uit houd.
Dire bear form is vanaf lvl 40 (geloof ik) dan heb je 360% armour en heb je net zoveel armour als een normaal equipte warrior van jou level en kan je dus tanken en healen
Maar hoe moet ik Warriors dan verslaan? Ze slaan vrij snel, doen veel damage, dus mijn healing touch kan ik niet gebruiken. Verder sla ik te langzaam (3.0 sec) en bijna nooit raak.
Verder doen die afstandsdingen, zoals Starfire (3.5 sec cast ) en Wrath en Moonfire relatief veel te weinig damage, dat kun je gewoon niet serieus nemen.
pi_33331105
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 00:30 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Maar hoe moet ik Warriors dan verslaan? Ze slaan vrij snel, doen veel damage, dus mijn healing touch kan ik niet gebruiken. Verder sla ik te langzaam (3.0 sec) en bijna nooit raak.
Verder doen die afstandsdingen, zoals Starfire (3.5 sec cast ) en Wrath en Moonfire relatief veel te weinig damage, dat kun je gewoon niet serieus nemen.
Als Feral, gebruik je stuns. Bijvoorbeeld, stun een warrior, shapeshift normaal, heal op jezelf/root op warrior en dan healen, terug feral in.
Op jouw level had ik het makkelijk met Hunters op m'n Druid alt, met cat form doe ik redelijk goede damage. Tenminste, goed genoeg om een hunter neer te krijgen. Als hij wilt rennen, feral charge met bear form of gewoon rooten. Death zone gebruiken, en je komt er wel. Sleep op de pet gooien, makkie
Shamans zijn een ander verhaal, die damage ligt gewoon hoog van hun voor dat level (100+ shocks, 70-80 met melee). Dat is meer een kwestie van geluk
pi_33331852
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 00:35 schreef DjNivek het volgende:

[..]

Als Feral, gebruik je stuns. Bijvoorbeeld, stun een warrior, shapeshift normaal, heal op jezelf/root op warrior en dan healen, terug feral in.
Op jouw level had ik het makkelijk met Hunters op m'n Druid alt, met cat form doe ik redelijk goede damage. Tenminste, goed genoeg om een hunter neer te krijgen. Als hij wilt rennen, feral charge met bear form of gewoon rooten. Death zone gebruiken, en je komt er wel. Sleep op de pet gooien, makkie
Shamans zijn een ander verhaal, die damage ligt gewoon hoog van hun voor dat level (100+ shocks, 70-80 met melee). Dat is meer een kwestie van geluk
Dank je
Ik hoor van vele dat Druids ook best moeilijke characters zijn, volgens enkele druids-spelers op WOW worden ze pas echt sterk als ze al bijna level 60 zijn, maar dan zijn ze ook beter dan de meeste andere races. Misschien moet ik het maar afwachten tot die tijd.

Verder ben ik van plan een nieuw character aan te maken dat vrij makkelijk is en al in het begin erg sterk is en makkelijk in battles kan winnen. Daarbij geldt wel: alles, behalve de Warrior en Hunter.
Wat is dan aan te raden?
pi_33333882
Rogue is aan te raden, alleen geen bijster originele class. Ik zit nu met mn rogue bijna op 49, en vind het echt een leuke class.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_33336415
Rogue is ook niet extreem moeilijk te spelen. De ene class speelt gewoon wat lastiger dan de andere, rogue is gewoon een lekkere instap class.

Mage zou ook de gemiddelde warrior moeten neerhalen, met pala's zul je dan meer moeite hebben vanwege hun healing.

Desnoods ga je shaman.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')