quote:is the theme tune for a superb TV sci-fi series broadcast in England for kids of all ages; Japanese visuals and British soundtrack including music by Paul Bliss. The heroes pilot space vehicles which can assemble into a giant robot for land battles. The aliens fly fantastic insect-like craft which spawn smaller fighting machines, all intent on possesion of the secret of F Zero One...
The Star Fleet Project met Eddie Van Halen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:54 schreef brother52 het volgende:
Brian May heeft ooit eens een project gedaan met een andere gitarist (en nog een paar anderen).
Hoe heette het project en wie was de andere gitarist?
En dan voeg ik nog Captain Hollywood Project toe.quote:Op woensdag 21 december 2005 00:10 schreef bigshadow het volgende:
Opstart tvp
Wanado Wamdue project (king of my castle dingetje)
The Alan Parsons Project
Ik kon er ook met moeite vijf verzinnen, waarvan 1 illegale:quote:Op woensdag 21 december 2005 00:11 schreef Gambolputty het volgende:
voor de grap ff gekeken in mijn mp3-verzameling van ca. 12000 nummers, daar vind ik er 3
O, en artiesten tellen natuurlijk ook.quote:Op woensdag 21 december 2005 00:12 schreef bukgeit het volgende:
We doen wel een nieuwe: graag tien namen van bands of acts met een verwijzing naar geld.
Prima de bimaquote:Op woensdag 21 december 2005 00:19 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Doughboys
Charlie Rich
50 cent
Johnny Cash
Moneybrother
Nickelback
Tony Rich Project
Eddy Money
Argent
Euromasters
quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:20 schreef bukgeit het volgende:
The Star Fleet Project met Eddie Van Halen.
Frisse geestquote:Op woensdag 21 december 2005 08:21 schreef peaceman het volgende:
Losing my religion
Everybody hurts
Shiney Happy People![]()
?
Oneens, want ze hebben zelf berouw getoond: Ze spelen het noooooooit meer!quote:Op woensdag 21 december 2005 08:23 schreef bartrid het volgende:
man on the moon?
en alleen voor shiny happy people zou REM van deze planeet verbannen moeten worden
ik zat eerder aan kenneth te denken als hitquote:Op woensdag 21 december 2005 08:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
Oneens, want ze hebben zelf berouw getoond: Ze spelen het noooooooit meer!
Ow en Man on the moon is wonderlijk genoeg nooit een top 40 hit geweest zover ik weet. Live is het wel een topper!
Die heeft wel in de top 40 gestaan, maar geen top 10quote:Op woensdag 21 december 2005 08:27 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik zat eerder aan kenneth te denken als hit
Level 42 - Hot Waterquote:Op woensdag 21 december 2005 08:27 schreef peaceman het volgende:
Aangezien ik even ga douchen graag 10 nummers (met uitvoerende) met een verwijzing hiernaar.
Bonus: Shiny Happy Peaceman (als ie uit de douche komt)quote:Op woensdag 21 december 2005 08:39 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Level 42 - Hot Water
Mercury Rev - Car Wash Hair
De Straaljagers - Clean Boy
Dream Warriors - Wash Your Face In My Sink
Guttermouth - Pee In The Shower
Alanis Morissette - Hands Clean
Christina Aguilera - Dirty
Kool & The Gang - She's Fresh
Limp Bizkit - Boiler
Eminem - Soap
Forum Opties | |