abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33257959
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 21:36 schreef Meki het volgende:
Het kan niet me verbazen als Wilders hier achter zit . Wilders heeft zeker haar honden in brand gestoken zodat ie wat aandacht krijgt. dat lukte met zogenaamde 10.000 euro
Inderdaad Meki, daarna heeft hij die hond gevild en gebruikt hem nu als pruik waardoor we meteen het mysterie van Geert Wilders zijn kapsel hebben ontrafeld...
pi_33258045
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 21:37 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Inderdaad Meki, daarna heeft hij die hond gevild en gebruikt hem nu als pruik waardoor we meteen het mysterie van Geert Wilders zijn kapsel hebben ontrafeld...
Jah zeker waarom deed Wouter Bos dat niet of Balkenende . Geert Wilders zag een kans in de media te komen ook al moest ie een hond vermoorden en dan met een smoesje vanaf komen zogenaamd met 10.000 euro beloning terwijl hij zelf het heeft gedaan.

Wilders moordenaar
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_33258138
Nu kun je zien hoe gevaarlijk het denken van Wilders is.

Al gelijk zulke impulsieve, opruiende acties op verhalen die geeneens waar zijn.
  dinsdag 20 december 2005 @ 21:42:51 #104
136805 SpuitSnuit
Spuiten en Slikken
pi_33258160
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 21:39 schreef Meki het volgende:

[..]

Jah zeker waarom deed Wouter Bos dat niet of Balkenende . Geert Wilders zag een kans in de media te komen ook al moest ie een hond vermoorden en dan met een smoesje vanaf komen zogenaamd met 10.000 euro beloning terwijl hij zelf het heeft gedaan.

Wilders moordenaar
meki, nu sla je door.

ga naar je huisarts en vraag dit medicijn--> TRYPTIZOL en dan gewoon 200 mg slikken per keer, dat wil wel werken!
Altijd geil en onverzadigbaar
  dinsdag 20 december 2005 @ 21:46:20 #105
80382 manny
30 is best veel
pi_33258306
de riem kwam van rechts... of zoiets
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  dinsdag 20 december 2005 @ 21:47:47 #106
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_33258366
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 20:39 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Kijk, zo zit de gemiddelde Fok!ker nou in elkaar
Jazeker.
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
pi_33258456
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 21:42 schreef WAT het volgende:

Al gelijk zulke impulsieve, opruiende acties op verhalen die geeneens waar zijn.
Achteraf...
  dinsdag 20 december 2005 @ 21:50:28 #108
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_33258466
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 21:36 schreef Meki het volgende:
Het kan niet me verbazen als Wilders hier achter zit . Wilders heeft zeker haar honden in brand gestoken zodat ie wat aandacht krijgt. dat lukte met zogenaamde 10.000 euro
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
pi_33258496
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 21:39 schreef Meki het volgende:

[..]

Wilders moordenaar
Wilders wist op dat moment ook niet beter.

Overigens iemand voor moordenaar uitmaken terwijl die persoon geen moord heeft gepleegd kan smaad zijn.
pi_33258540
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 21:42 schreef WAT het volgende:

Ik vind persoonlijk de roep om een knokploeg, recht in eigen hand en gedoogde vendetta's van het volk veel enger dan een over-ambitieuze politicus...
pi_33258570
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 21:51 schreef Redux het volgende:

[..]

Wilders wist op dat moment ook niet beter.

Overigens iemand voor moordenaar uitmaken terwijl die persoon geen moord heeft gepleegd kan smaad zijn.
dat moet Wilders beter nadenken. Nee dat wist ie allang hij wou aandacht en hij wist hoe door het zelf te doen
pi_33258620
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 21:53 schreef Meki het volgende:

[..]

dat moet Wilders beter nadenken. Nee dat wist ie allang hij wou aandacht en hij wist hoe door het zelf te doen
Hoe weet jij nou wat een ander wel of niet weet?

Je moet tegenwoordig oppassen met smaad, dat kan best hard in je gezicht terugkomen zoiets.
pi_33258630
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 21:50 schreef Redux het volgende:

[..]

Achteraf...
Ja wat nou "Achteraf ... "?

Zulk soort dingen kunnen altijd onwaar zijn, daar moet je uiterst voorzichtig mee zijn. Maar nee hoor, Wilders niet, die moet gelijk weer een westernfilm naspelen.
  dinsdag 20 december 2005 @ 21:55:12 #114
136805 SpuitSnuit
Spuiten en Slikken
pi_33258649
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 21:53 schreef Meki het volgende:

[..]

misschien iets langer over je zinnen nadenken voordat je iets post. ik snap het laatste deel niet.
als een politicus niet mediageil zou zijn dan zou het geen politicus zijn...

bovendien wist ook wilders niet dat dit een verzinsel was maar hij looft wel 10.000 euro uit voor de gouden tip
pi_33258675
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 21:54 schreef WAT het volgende:

[..]

Zulk soort dingen kunnen altijd onwaar zijn, daar moet je uiterst voorzichtig mee zijn. Maar nee hoor, Wilders niet, die moet gelijk weer een westernfilm naspelen.
Een weblog á la geenstijl die 5000 euro uitlooft vanwege een mus is minder of meer gevaarlijk dan Geert Wilders?
pi_33258686
quote:

[..]

Een heel topic vol met discussie erover. Niemand die op dat moment de vraag stelde of dit wel echt was. En jij gaat 1 persoon verwijten dat hij niet van te voren wist dat het verzonnen kon zijn? Beetje flauw, vind je niet?
pi_33258697
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 21:52 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Ik vind persoonlijk de roep om een knokploeg, recht in eigen hand en gedoogde vendetta's van het volk veel enger dan een over-ambitieuze politicus...
Je bedoelt dat je vindt dat Wilders knokploegen stimuleert?
  dinsdag 20 december 2005 @ 21:56:33 #118
136805 SpuitSnuit
Spuiten en Slikken
pi_33258708
quote:

[..]

handig voor criminelen als justitie jouw denkwijze omzet in beleid

(ik verander dan wel van loopbaan )
pi_33258731
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 21:55 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Een weblog á la geenstijl die 5000 euro uitlooft vanwege een mus is minder of meer gevaarlijk dan Geert Wilders?
Minder, dat is ludiek.
pi_33258758
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 21:55 schreef SpuitSnuit het volgende:

[..]

misschien iets langer over je zinnen nadenken voordat je iets post. ik snap het laatste deel niet.
als een politicus niet mediageil zou zijn dan zou het geen politicus zijn...

bovendien wist ook wilders niet dat dit een verzinsel was maar hij looft wel 10.000 euro uit voor de gouden tip
En nou ben ik benieuwd naar de reactie van al die mensen die eigenhandig die "daders", die volgens het grootste deel van de lezers "ongetwijfeld allochtonen, waarschijnlijk Marokkanen" waren, wilden ophangen. DAT was ook DE reden waarom Wilders zich er mee bemoeide. Door zijn beloning/reactie werd al helemaal gesuggereerd dat het vast om "buitenlanders" zou gaan. Krijgen we nog excuses voor deze vooroordelen van deze brave blanke burgers? Of wellicht dat ze alsnog de daad bij het woord willen voegen en de vrouw willen ophangen???
pi_33258807
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 21:56 schreef Redux het volgende:

[..]

Een heel topic vol met discussie erover. Niemand die op dat moment de vraag stelde of dit wel echt was. En jij gaat 1 persoon verwijten dat hij niet van te voren wist dat het verzonnen kon zijn? Beetje flauw, vind je niet?
Dat verwijt ik hem niet. Ik verwijt hem dat hij zich de wetgevende (als parlementarier), rechtelijke én uitvoerende macht waant.
pi_33258833
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 21:56 schreef WAT het volgende:

[..]

Je bedoelt dat je vindt dat Wilders knokploegen stimuleert?
Nee totaal niet, ik ben absoluut geen fan van Wilders en zijn xenophobe gedachtengoed... Maar ik ben persoonlijk van mening dat een grote groep mensen veel gevaarlijker kan zijn omdat de eigen mening dan verandert in de mening van 1 groep die er heilig van overtuigd is om dat soort mensen aan te pakken. Wilders maakt zijn pak niet vies met die 10.000 euro, er zijn echter ook mensen die om bloed schreeuwden voordat er ook maar enigzins gerept werd over een financiele beloning. Mensen die zo verblind zijn door agressie en/of kortzichtigheid dat ze binnen een paar seconden het realisme uit het oog verliezen.
Geert Wilders loofde een bedrag uit om de daders voor het gerecht te krijgen, hij zette geen prijzen op hun hoofd. Dat de massa dat zo interpreteerd.... daar zit hem het gevaar. Groepsgedrag, interpretatie en elkaar opfokken.
pi_33258842
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 21:56 schreef SpuitSnuit het volgende:

[..]

handig voor criminelen als justitie jouw denkwijze omzet in beleid

(ik verander dan wel van loopbaan )
Je begrijpt me niet. Wilders had politieagent of rechter moeten worden, niet kamerlid.
pi_33258881
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 21:58 schreef WAT het volgende:

[..]

Dat verwijt ik hem niet. Ik verwijt hem dat hij zich de wetgevende (als parlementarier), rechtelijke én uitvoerende macht waant.
Op welke manier waande hij dat dan? Door een beloning uit roepen?
  dinsdag 20 december 2005 @ 22:01:22 #125
136805 SpuitSnuit
Spuiten en Slikken
pi_33258904
volgens mij waren het juist de linksen die suggereerden dat de daders allochtoon moesten zijn omdat wilders zich ermee bemoeide.
ooit gedacht dat wilders misschien een dierenvriend is en zo wou helpen (en daarnaast is mediaaandacht niet verkeerd voor politici).

wanneer die vrouw haar hond heeft opgehangen voor aandacht of geldelijk gewin of iets dergelijks dan zou ik haar ook graag .......... (doodsverwensingen mogen niet dus vul zelf maar in).
  dinsdag 20 december 2005 @ 22:02:52 #126
136805 SpuitSnuit
Spuiten en Slikken
pi_33258951
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 21:59 schreef WAT het volgende:

[..]

Je begrijpt me niet. Wilders had politieagent of rechter moeten worden, niet kamerlid.
wilders is ontzet over het beleid dat al jarenlang word gevoerd op veel tereinnen.
als politieagent zou hij zelf achter de daders kunnen aangaan maar zonder hardere straffen zou er nog niks veranderen. hij zit juist op de goede plek!
pi_33258965
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 21:57 schreef Meki het volgende:

[..]

En nou ben ik benieuwd naar de reactie van al die mensen die eigenhandig die "daders", die volgens het grootste deel van de lezers "ongetwijfeld allochtonen, waarschijnlijk Marokkanen" waren, wilden ophangen. DAT was ook DE reden waarom Wilders zich er mee bemoeide. Door zijn beloning/reactie werd al helemaal gesuggereerd dat het vast om "buitenlanders" zou gaan. Krijgen we nog excuses voor deze vooroordelen van deze brave blanke burgers? Of wellicht dat ze alsnog de daad bij het woord willen voegen en de vrouw willen ophangen???
Wilders suggereerde nergens buitenlanders. Dat maak jij ervan. Wilders loofde beloning uit voor de tip naar de daders.
pi_33258987
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 21:59 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Nee totaal niet, ik ben absoluut geen fan van Wilders en zijn xenopohbe gedachtengoed... Maar ik ben persoonlijk van mening dat een grote groep mensen veel gevaarlijker kan zijn omdat de eigen mening dan verandert in de mening van 1 groep die er heilig van overtuigd is om dat soort mensen aan te pakken. Wilders maakt zijn pak niet vies met die 10.000 euro, er zijn echter ook mensen die om bloed schreeuwden voordat er ook maar enigzins gerept werd over een financiele beloning. Mensen die zo verblind zijn door agressie en/of kortzichtigheid dat ze binnen een paar seconden het realisme uit het oog verliezen.
Geert Wilders loofde een bedrag uit om de daders voor het gerecht te krijgen, hij zette geen prijzen op hun hoofd. Dat de massa dat zo interpreteerd.... daar zit hem het gevaar. Groepsgedrag, interpretatie en elkaar opfokken.
Geert Wilders loofde idd een bedrag uit. Maar gelijk er achteraan meldde hij nog even dat hij vond dat Balkenende 10x zoveel moest uitloven. Nou als dat geen opfokken is weet ik het ook niet meer. Stel je voor dat alle kamerleden dat zouden doen! Allemaal loven ze een bedrag uit welke misdaden ze graag opgelost willen zien en allemaal zitten ze tegen elkaar op te bieden ...
  dinsdag 20 december 2005 @ 22:04:57 #129
136805 SpuitSnuit
Spuiten en Slikken
pi_33259024
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 21:58 schreef WAT het volgende:

[..]

zolang in de grondwettelijke wetgeving geen aparte clausule is opgenomen waarin staat dat dat geert wilders een uitzondering is zie ik geen probleem als hij af en toe populistisch in de media komt en beloningen uitloofd ....
pi_33259027
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 22:02 schreef SpuitSnuit het volgende:

[..]

wilders is ontzet over het beleid dat al jarenlang word gevoerd op veel tereinnen.
als politieagent zou hij zelf achter de daders kunnen aangaan maar zonder hardere straffen zou er nog niks veranderen. hij zit juist op de goede plek!
Inderdaad! Hij moet het beleid veranderen. Geen cheques uitschrijven.
pi_33259034
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 22:01 schreef SpuitSnuit het volgende:
volgens mij waren het juist de linksen die suggereerden dat de daders allochtoon moesten zijn omdat wilders zich ermee bemoeide.
ooit gedacht dat wilders misschien een dierenvriend is en zo wou helpen (en daarnaast is mediaaandacht niet verkeerd voor politici).

wanneer die vrouw haar hond heeft opgehangen voor aandacht of geldelijk gewin of iets dergelijks dan zou ik haar ook graag .......... (doodsverwensingen mogen niet dus vul zelf maar in).
Nee dat waren racisten zoals Wilders die graag wilden dat het allochtonen waren zoals Honderden hier op fok
pi_33259041
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 22:03 schreef WAT het volgende:

[..]

Geert Wilders loofde idd een bedrag uit. Maar gelijk er achteraan meldde hij nog even dat hij vond dat Balkenende 10x zoveel moest uitloven. Nou als dat geen opfokken is weet ik het ook niet meer. Stel je voor dat alle kamerleden dat zouden doen! Allemaal loven ze een bedrag uit welke misdaden ze graag opgelost willen zien en allemaal zitten ze tegen elkaar op te bieden ...
Tja, ik ben Geert Wilders niet en jij ook niet... Jij interpreteert het zoals jij het zelf beziet. Ik interpreteer het op mijn manier; dat Geertje wou dat de kamer eens een signaal af ging geven dat zulk gedrag niet langer getolereerd wordt. Dat een kabinet daar dan niet in meegaat vind ik verstandig. Er zijn duizenden mogelijkheden die een beter signaal afgeven dan een geldprijs uitloven.
pi_33259068
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 22:04 schreef SpuitSnuit het volgende:

[..]

zolang in de grondwettelijke wetgeving geen aparte clausule is opgenomen waarin staat dat dat geert wilders een uitzondering is zie ik geen probleem als hij af en toe populistisch in de media komt en beloningen uitloofd ....
Ach grondwet grondwet ...

Er bestaat ook nog zoiets als gezond verstand.
  dinsdag 20 december 2005 @ 22:06:48 #134
136805 SpuitSnuit
Spuiten en Slikken
pi_33259103
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 22:03 schreef WAT het volgende:

[..]

feit is wel dat wanneer die vrouw de waarheid sprak dit dieptepunt is van de criminaliteit. zelfs de zwaarste criminelen zouden het niet over hun hart krijgen om zoiets te doen. een vette beloning en publiekelijk afstraffen van de daders zou zeker niet verkeerd zijn
pi_33259122
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 22:03 schreef Redux het volgende:

[..]

Wilders suggereerde nergens buitenlanders. Dat maak jij ervan. Wilders loofde beloning uit voor de tip naar de daders.
omdat hij dacht dat het Marokkanen waren . Als het was gepleegd door Nederlander ( in dit geval wel ) zei Wilders niks helemaal niks. Nu is Wilders STIL
pi_33259127
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 22:05 schreef WAT het volgende:

[..]

En zojuist zei je nog dat je het wilders verweet dat hij zich niet aan de grondwet hield? Wat wil je nou man?
  dinsdag 20 december 2005 @ 22:08:02 #137
136805 SpuitSnuit
Spuiten en Slikken
pi_33259150
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 22:05 schreef WAT het volgende:

[..]

jij begint over de grondwet, niet ik.
wat wil je nu eigenlijk?

lullen zodat jouw het het beste uitkomt zeker...
pi_33259165
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 22:07 schreef Meki het volgende:

[..]

omdat hij dacht dat het Marokkanen waren . Als het was gepleegd door Nederlander ( in dit geval wel ) zei Wilders niks helemaal niks. Nu is Wilders STIL
Hoe weet jij wat wilders denkt? Waar zei hij dat?

Wilders is nu stil? Man, het is nog maar net in het nieuws! Wat verwacht je? Een ingelast extra journaal met alleen wilders aan het woord?
pi_33259175
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 22:05 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Tja, ik ben Geert Wilders niet en jij ook niet... Jij interpreteert het zoals jij het zelf beziet. Ik interpreteer het op mijn manier; dat Geertje wou dat de kamer eens een signaal af ging geven dat zulk gedrag niet langer getolereerd wordt. Dat een kabinet daar dan niet in meegaat vind ik verstandig.
Zo interpreteer ik het ook. En ik vind het ook verstandig dat het kabinet daar niet in mee gaat. Een domme vertoning van Wilders.
pi_33259177
Wat een emotie hier Gaat het er altijd zo aan toen in POL want dan ga ik me wel vermaken...
pi_33259197
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 22:08 schreef Redux het volgende:

[..]

Hoe weet jij wat wilders denkt? Waar zei hij dat?

Wilders is nu stil? Man, het is nog maar net in het nieuws! Wat verwacht je? Een ingelast extra journaal met alleen wilders aan het woord?
Kijk zijn website www.geertwilders.nl alleen over Islam en allochtonen
dat zegt genoeg
pi_33259214
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 22:08 schreef SpuitSnuit het volgende:

[..]

jij begint over de grondwet, niet ik.
Jij hebt het eerst het woord "grondwet" in je mond genomen.
quote:
wat wil je nu eigenlijk?

lullen zodat jouw het het beste uitkomt zeker...
Zeg, hohoho, ga je hond es wurgen zeg.
pi_33259224
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 22:08 schreef WAT het volgende:

[..]

Zo interpreteer ik het ook. En ik vind het ook verstandig dat het kabinet daar niet in mee gaat. Een domme vertoning van Wilders.
Een politicus kan ook helemaal niets doen, okay toegegeven dit was geen slimme actie, ik kan het beter waarderen dan een kabinet dat zich er totaal niet over uitlaat...
pi_33259238
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 22:08 schreef Xebrozius het volgende:
Wat een emotie hier Gaat het er altijd zo aan toen in POL want dan ga ik me wel vermaken...
Ik lig hier huilend op mijn toetsenbord.
pi_33259272
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 22:09 schreef Meki het volgende:

[..]

Kijk zijn website www.geertwilders.nl alleen over Islam en allochtonen
dat zegt genoeg
Nee, quote het stuk waar hij letterlijk zegt te denken dat de daders marokkanen waren. Wedden dat je dat niet kunt?
pi_33259288
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 22:10 schreef WAT het volgende:

[..]

Ik lig hier huilend op mijn toetsenbord.
Redux en Meki gooien altijd hun emoties zo mooi in hun posts, je kunt bijna de verhoogde bloeddruk bij ze waarnemen...
pi_33259373
Overigens, op teletekst is te lezen dat ook de dierenbescherming destijds een beloning heeft uitgeloofd.
pi_33259375
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 22:11 schreef Redux het volgende:

[..]

Nee, quote het stuk waar hij letterlijk zegt te denken dat de daders marokkanen waren. Wedden dat je dat niet kunt?
Nee dat denkt hij. en dat weet je ook maar dat wil je nu niet zeggen.
pi_33259397
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 22:14 schreef Redux het volgende:
Overigens, op teletekst is te lezen dat ook de dierenbescherming destijds een beloning heeft uitgeloofd.
¤ 5000 toch?
pi_33259407
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 22:14 schreef Meki het volgende:

[..]

Nee dat denkt hij. en dat weet je ook maar dat wil je nu niet zeggen.
Wow, je weet niet alleen wat wilders denkt, maar je weet ook wat ik denk? Dat zijn tekenen van paranoia, meki.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')