quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:39 schreef Louterman het volgende:
En is het al bekend?
quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:35 schreef schatje het volgende:
Rob de Nijs en die geit van een Belinda.
Niet echt schokkend.
Alweer?quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:35 schreef schatje het volgende:
Niet echt schokkend.
Ik wist niet dat Rob de Nijs een Moslim was?quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:35 schreef schatje het volgende:
Niet echt schokkend.
dacht dat die al uit elkaar warenquote:Op dinsdag 20 december 2005 18:35 schreef schatje het volgende:
Niet echt schokkend.
In zoverre dat ze niet meer bij elkaar woonden.quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:01 schreef DarkElf het volgende:
[..]
dacht dat die al uit elkaar waren
Nepotisme heeft hier niets mee te maken.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:45 schreef KinkyGiraf het volgende:
Nu een Mod dit opent wordt een nieuw topic wel getolereerd????
Het ezeltje is doot!quote:
Belinda zei laatst nog dat ze Rob een nieuw ezeltje voor kerst gaf (ze nam niet zelf, want dat wou ze nietmeer ofzoquote:
Yup, dat fragment lieten ze nog zien vanavond.quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:25 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Belinda zei laatst nog dat ze Rob een nieuw ezeltje voor kerst gaf (ze nam niet zelf, want dat wou ze nietmeer ofzo)
zoals ik al voorspelde.... 2 mensen die ons toch geen fuck boeienquote:Op dinsdag 20 december 2005 18:35 schreef schatje het volgende:
Niet echt schokkend.
Sinds 1993 hebben /of hadden Rob en Belinda een lat-relatie.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:26 schreef schatje het volgende:
Ja, dat maakte Albert er weer van.
En ik trapte er gewoon in.
Ben te snel met postenquote:Op woensdag 21 december 2005 14:00 schreef PLAE@ het volgende:
Die hadden al vanaf 1993 een zogenaamde LAT relatielas ik op rtl tt
![]()
In die PIN-reclame droeg hij volgens mij een leren motorsetje en bergen oorbellen.quote:Op woensdag 21 december 2005 16:22 schreef Haaibaaike het volgende:
Nee, hoor Rob is echt wel hetero![]()
gods wegen zijn nou eenmaal ondoorgrondelijkquote:Op woensdag 21 december 2005 17:25 schreef ChrisJX het volgende:
Leren kleding + oorbellen = homo. Of Rob moet de wetten der natuur kunnen tarten
Nou, homo's dragen nooit geen oorbellen.quote:Op woensdag 21 december 2005 17:25 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
In die PIN-reclame droeg hij volgens mij een leren motorsetje en bergen oorbellen.
Leren kleding + oorbellen = homo. Of Rob moet de wetten der natuur kunnen tarten
Stereotypes bevestigen de vooroordelen...quote:Op woensdag 21 december 2005 17:25 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
In die PIN-reclame droeg hij volgens mij een leren motorsetje en bergen oorbellen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |