Heeft Hilary andere tanden ofzoquote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:03 schreef Turbomuis het volgende:
Ik vind Hillary Duff (zie de 2005-Hillary) steeds meer gaan lijken op Meike, van Idols en Kus.
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee, en gelijk heeft ze!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:55 schreef Toeps het volgende:
Doet die Lindsay Lohan nog wel eens iets anders dan op het strand liggen of feestjes vieren?
Wie is dat? Leonardo di Caprio?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:03 schreef KinkyGiraf het volgende:
[afbeelding]
Zijn voeten lijken wel aan zijn knieën te zitten ofzo...
pictures/albums/Britney%20Spears/Candids/2006/January%2003%20-%20Britney%20Spearsquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:01 schreef KinkyGiraf het volgende:
Die buik!! Zou ze weer zwanger zijn?
[afbeelding]
Daar staat Januari 03 slimmerd. 3 januari, eergister dus.quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
pictures/albums/Britney%20Spears/Candids/2006/January%2003%20-%20Britney%20Spears
2003quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:11 schreef Toeps het volgende:
[..]
Daar staat Januari 03 slimmerd. 3 januari, eergister dus.
dat denk jij en de rest van de wereldquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:16 schreef KinkyGiraf het volgende:
In 2003 was Britney nog slank, afgetraind en ongetrouwd dus zeker niet zwanger.
Helemaal niet!quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:11 schreef Toeps het volgende:
[..]
Daar staat Januari 03 slimmerd. 3 januari, eergister dus.
Nietquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:37 schreef Toeps het volgende:
%20 betekent spatie. Daar staat dus 03, niet 2003.
Yumquote:Op maandag 2 januari 2006 21:01 schreef Syytön het volgende:
[afbeelding]
"Anna Kournikova, Enrique Iglesias and friends on a private yacht in St Barths"
Misschien moet de boel nog 'terugplooien'...quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:01 schreef KinkyGiraf het volgende:
[afbeelding]
Ja, dat lijkt me ook. Dus geen gezeur over die foto, want ik ken mensen die nog een ergere buik hebben dan dat. En dan zijn ze nog niet eens zwanger geweest.quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Misschien moet de boel nog 'terugplooien'...
Allereerst is ze al een tijdje geleden bevallen van haar baby en die buik is niet superstrak te noemen. Zie het flubberen. Geloof me, dit is echt nog van de bevalling.quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:10 schreef linda22222 het volgende:
Is het niet een beetje vreemd dan dat ze een paar dagen na dr bevalling met een superstrakke (tummy tuck) buik is gefotograffeerd door paparazzi?
En dan zou dr buik nu ineens nog van de zwangerschap zo zijn?![]()
ze had al we geroepen dat ze zo snel mogelijk weer een kindje wou, een broertje of zusje voor sean, ook van k-fed weer...quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:55 schreef Nuna het volgende:
Zucht.
Die foto is hier niet gepost, dus dat kan ik ook niet weten natuurlijk. Alleen dit is echt wel van de bevalling. Opnieuw zwanger lijkt me al helemaal sterk.
niet dus..quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:30 schreef shiNinG_staR het volgende:
Die twee zijn toch uit elkaar? Lijkt me sterk dan.
Dit is geen afkraken hoor,maar ik moest eerst lezen wie deze oudere vrouw was.Blijkt het dus Lindsay Lohan te zijn.quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:08 schreef Lyssa het volgende:
[..]
niet dus..zn ferrari was ook al weer thuis
edit; on topic
[afbeelding]
Lindsay Lohan
[afbeelding]
Diana Ross, maar die staat tegenwoordig alleen nog maar onflattues op de kiek
Ik vind het niet zo raar dat je niet zo lang na een bevalling nog een beetje een flubberbuik hebt, zelfs niet als je britney heetquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:01 schreef KinkyGiraf het volgende:
[afbeelding]
Hmmm volgens mij is-ie inderdaad recent, ik zag op die Lj-community de laatste tijd veel foto's waar ze die lelijke zonnebril (die zwarte met dat Droopy-montuur) draagt.quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
pictures/albums/Britney%20Spears/Candids/2006/January%2003%20-%20Britney%20Spears
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |