Dus je hebt wel tijd om te vertellenquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:09 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Ik verveel me dan ook meer en deel van de tijd rot en wil eigenlijk weer werken.. maar goed, dat klinkt zo raar
ach die ene meer zul je niet merken hoorquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:10 schreef QyRoZ het volgende:
Ik hoef al die GCSC-kneuzen hier niet te hebben. We hebben al genoeg kneuzen hier.
Nee ik heb tijd om te werken, niet om te vertellenquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus je hebt wel tijd om te vertellen
Ik moet het wel met je eens zijnquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:10 schreef QyRoZ het volgende:
Ik hoef al die GCSC-kneuzen hier niet te hebben. We hebben al genoeg kneuzen hier.
Daarom voel je je ook zo goed thuis???quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:10 schreef QyRoZ het volgende:
Maar werken doe je niet, dus dan maar vertellenquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:11 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Nee ik heb tijd om te werken, niet om te vertellen
Juist.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daarom voel je je ook zo goed thuis???
Vooral 'meestal' doet het hemquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:14 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik meen meestal alles wat ik zeg
anders ga jij naar BeF en dan vertel je Janetje dat ze hierheen moetquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ach die ene meer zul je niet merken hoor
Stelling dat je ook gaat gamen?quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:16 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik ben eerlijk genoeg om dat toe tegeven!
Maar is het niet is tijd voor een leuke stelling?
BeF? Da's toch ONZ of niet?quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:16 schreef nixxx het volgende:
[..]
ander ga jij naar BeF en dan vertel je Janetje dat ze hierheen moet
Oh ja!quote:
Bengelquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:16 schreef nixxx het volgende:
[..]
anders ga jij naar BeF en dan vertel je Janetje dat ze hierheen moet
quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
BeF? Da's toch ONZ of niet?
Yepquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
BeF? Da's toch ONZ of niet?
ikke?quote:
Als ik tijd over heb ok?quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar werken doe je niet, dus dan maar vertellen![]()
Ja stelling?quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:19 schreef Ynske het volgende:
dag sinterklaasje
dahag dahag zwarte pietfoei Yns dat mag niet
Vroeger?quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:17 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Oh ja!
jij had je niet ingelezen![]()
In een bepaalde reeks was het vroeger normaal dat er wel is een stelling voorbijkwam daar dan serieus over gepraat kon worden
quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:20 schreef indahnesia.com het volgende:
ik ben trouwens ook al enige tijd niet in ONZ geweest. Misschien wordt het eens tijd dat ik terug ga naar waar het allemaal begon. Het Eindhoven-topic.
Terechtquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:20 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ongewenste kinderen lopen een verhoogd sterfterisico
dat bedoelde ik niet, maar achquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:20 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Het is een stellingquote:
ja, kijk maar naar het jong van Pheno, dat heeft ie zelf laten ontvoeren en nu is het vast al doodquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:20 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja, dat moet ik nog maar eens merken hequote:Op dinsdag 20 december 2005 20:18 schreef nixxx het volgende:
[..]
ikke?ik ben heel aardig
Blinky heeft het zelf gezegd
quote:SPIJKENISSE - De 49-jarige gehandicapte vrouw die in november aangifte deed van beroving door twee jongeren, heeft toegegeven dit verzonnen te hebben. De twee jongens zouden bij de beroving het hondje van de vrouw hebben gewurgd.
Uit het politieonderzoek blijkt dat de vrouw zelf verantwoordelijk is voor de dood van het hondje, zo maakte het Openbaar Ministerie dinsdag bekend.
Goed punt!quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:22 schreef nixxx het volgende:
[..]
ja, kijk maar naar het jong van Pheno, dat heeft ie zelf laten ontvoeren en nu is het vast al dood
Ik ben het er mee eens, voor 90% dan. Het Ongewenste moet eruit. Alle kinderen moeten snel sterven. Zo danquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:21 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Het is een stelling![]()
Dan ben je het ergens mee eens of oneens.![]()
Het liefst nog met argumenten ook
er zullen vast statistieken zijn die dit bevestigenquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:20 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
oud nieuwsquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:22 schreef indahnesia.com het volgende:
Volgens mij hebben we dit allemaal wel gezien op het nieuws. Zit zoiemand dan niet falikant in de knoop? Er staat niet bij wat voor handicap de vrouw heeft, wellicht heeft het er iets mee te maken.
Vrouw verzint beroving en wurging hondje
[..]
Uh nou, wanneer is het een kindquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:22 schreef Ynske het volgende:
wat die stelling betreft'
je hebt gelijk, door alle abortussen
Brabantquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En nu is het klaar ja![]()
Eindhoven![]()