Feestkleding voor het diner.quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:52 schreef Sassefras het volgende:
wat is dat in het washok?
Pas jij maar goed op dat er geen modje dit gezien heeft!!! Je loopt intense risico's!quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:46 schreef flugeltje het volgende:
Huh, ik zet de streams aan en hoor kerstmuziek...
Martelpraktijken??
Hallo trouwens
Wát gezien heeft??quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:53 schreef demins het volgende:
[..]
Pas jij maar goed op dat er geen modje dit gezien heeft!!! Je loopt intense risico's!![]()
Hallo trouwens!![]()
quote:Op maandag 19 december 2005 22:25 schreef CartWOman het volgende:
Mensen, het gebruik van deloopt de laatste topics echt de spuigaten uit.
Als iemand (en het worden er steeds meer) maar 10 minuten bij de PC vandaan loopt moet dat al worden gemeld met eenen bij terugkomst idem... is dat nou echt nodig?
Ik wil geen partypooper zijn deze laatste dagen maar scroll voor de lol dit topic eens door...![]()
Bij mij was het langer dan 10 minutenquote:
het lijkt wel of je helderziend bentquote:Op dinsdag 20 december 2005 17:59 schreef demins het volgende:
Hoi Bartoli! Heb je het een beetje binnen kunnen houden?![]()
Geen idee, maar zo te zien moet er iets zijn.quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:05 schreef PH52 het volgende:
[..]
Zou die man met die Nokia onder dr galajurk zitten ?
quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:05 schreef PH52 het volgende:
[..]
Zou die man met die Nokia onder dr galajurk zitten ?
Leugenaar !quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:08 schreef demins het volgende:
[..]
Ik wist dat er een leuke grap over te maken was, maar ik kon niks bedenken!
Heb ik gedaan hoorquote:Op dinsdag 20 december 2005 18:16 schreef demins het volgende:
[..]
Jij was toch wegMelden we ons niet meer terug?
![]()
quote:
quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:16 schreef demins het volgende:
[..]
Jij was toch wegMelden we ons niet meer terug?
![]()
quote:
Hahaha, no problemo... thxquote:
Kut!! Weer gemist!quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:20 schreef Kinga het volgende:
Oh god die lippen van Lieske weer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |