Dan weet je wat de schadelijke gevolgen zijn van de opkomende BIG MAC generatiequote:Op dinsdag 20 december 2005 18:09 schreef joyvke het volgende:
Als je zo'n hekel hebt aan dikke mensen, waarom uberhaupt kijken naar zo'n programma -.-;.
toen ik hem de tv aanzette stond hij toevallig op 2. ze waren in snowworld en ik denk 'he leuk wintersport voorproefje', het was leuk totdat zo'n domme dikke wijf alleen maar loopt te janken.quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:09 schreef joyvke het volgende:
Als je zo'n hekel hebt aan dikke mensen, waarom uberhaupt kijken naar zo'n programma -.-;.
Ik hoor je niet over je fitness instructeur of je collega hockey dames.quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:26 schreef joyvke het volgende:
Als je het tegen mij hebt, ik wil best vertellen wat ik op een dag eet en wat ik doe aan beweging. Mag je samen met mijn dietiste zeggen dat je er niets van snapt. En ik wil je ook wel uitleggen wat de reden is dat ik dik ben geworden en na 4 jaar pas 'stabiel' ben qua gewicht.
Kortzichtige mensen ik wordt er dood moe elke keer mezelf te moeten verdedigen en mijn 'levens' verhaal te moeten vertellen, omdat ze denken dat ik dagen in de Mac rond breng -_-.
En": "Ik ga even een half uurtje hardlopen"quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:31 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Ik hoor je niet over je fitness instructeur of je collega hockey dames.![]()
whahaha je bedoelt op tv?quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:56 schreef Maikuuul het volgende:
Mijn ouders en broer zijn shownieuws aant kijke :/
Erfelijk, maar ook pas sinds de galblaas eruit was gehaald. Daarvoor woog ik al heel lang hetzelfde(normale bmi).quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:52 schreef ToYDoLL het volgende:
mm maar bij jou is het dus erfelijk bepaald, niet het type waar het over ging dacht ik zo.
Nou, ik heb dat programma toevallig vorige week gezien en ik weet heel goed over wie het hier gaat. Vorige week gingen ze touwklimmen. Toen stond ze een halve meter hoog, wou naar beneden, een jongen onder haar kon haar niet tegenhouden. Gevolg: ze lag op de grond en ging janken. Toen ging die jongen ook nog janken omdat hij vond dat het zijn schuld wasquote:Op dinsdag 20 december 2005 17:49 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Misschien was het haar zoveelste frustratie? Niet alle mensen janken even snel en om dezelfde redenen...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |