abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33250855
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 18:09 schreef joyvke het volgende:
Als je zo'n hekel hebt aan dikke mensen, waarom uberhaupt kijken naar zo'n programma -.-;.
Dan weet je wat de schadelijke gevolgen zijn van de opkomende BIG MAC generatie
pi_33250874
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 18:09 schreef joyvke het volgende:
Als je zo'n hekel hebt aan dikke mensen, waarom uberhaupt kijken naar zo'n programma -.-;.
toen ik hem de tv aanzette stond hij toevallig op 2. ze waren in snowworld en ik denk 'he leuk wintersport voorproefje', het was leuk totdat zo'n domme dikke wijf alleen maar loopt te janken.
ik heb niks tegen dikke mensen, maar alleen domme dikke wijven die zich aanstellen
  dinsdag 20 december 2005 @ 18:19:42 #53
125545 DR878
I dont give a shit.
pi_33251110
im not fat, im big boned.
Life is a sexually transmitted disease with a mortality rate of 100%
pi_33251112
Ik heb een hekel aan domme wijven/ jongens of ze nu dik of dun zijn.

En heus niet alle dikke mensen zitten in de MAC en eten de hele dag gebak/ snoep of friet and whatsoever >.<. Minder eten en meer bewegen is makkelijk gezegt als je zelf dun bent -_-;.
~ The seminar how to handle disappointments, sadly has been cancelled ~
pi_33251214
We hebben hier weer ééntje, Coby!

Jah, zet de pan maar vast aan.
  dinsdag 20 december 2005 @ 18:24:25 #56
125545 DR878
I dont give a shit.
pi_33251243
pi_33251260
mm waarom zou je minder eten en meer bewegen als je dun bent ? het is niet dat je nog meer wilt afvallen lijkt mij, maja..
Je hebt zeg maar van die mensen die dik zijn, omdat ze stofwisseling problemen hebben.. Het valt me op dat die meestal niet tot de extreme groep horen. Je ziet wel aan ze dat ze kilo's te zwaar zijn, maar je kijkt er niet voor achterom als je ze op straat ziet lopen. Die mensen waar je wel nog ff achterom bij kijkt, dat is de mac donalds generatie, en ik vind ze persoonlijk ook zwaar ranzig. Kijk naar mijn usericon voor een voorbeeld
Time may change me.. But I can't change time
pi_33251281
Als je het tegen mij hebt, ik wil best vertellen wat ik op een dag eet en wat ik doe aan beweging. Mag je samen met mijn dietiste zeggen dat je er niets van snapt. En ik wil je ook wel uitleggen wat de reden is dat ik dik ben geworden en na 4 jaar pas 'stabiel' ben qua gewicht.

Kortzichtige mensen ik wordt er dood moe elke keer mezelf te moeten verdedigen en mijn 'levens' verhaal te moeten vertellen, omdat ze denken dat ik dagen in de Mac rond breng -_-.
  dinsdag 20 december 2005 @ 18:29:30 #59
125545 DR878
I dont give a shit.
pi_33251353

pi_33251389
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 18:26 schreef joyvke het volgende:
Als je het tegen mij hebt, ik wil best vertellen wat ik op een dag eet en wat ik doe aan beweging. Mag je samen met mijn dietiste zeggen dat je er niets van snapt. En ik wil je ook wel uitleggen wat de reden is dat ik dik ben geworden en na 4 jaar pas 'stabiel' ben qua gewicht.

Kortzichtige mensen ik wordt er dood moe elke keer mezelf te moeten verdedigen en mijn 'levens' verhaal te moeten vertellen, omdat ze denken dat ik dagen in de Mac rond breng -_-.
Ik hoor je niet over je fitness instructeur of je collega hockey dames.
pi_33251496
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 18:31 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

Ik hoor je niet over je fitness instructeur of je collega hockey dames.
En": "Ik ga even een half uurtje hardlopen"
pi_33251509
ja ik had het tegen jou
maar err... vertel je levensverhaal, en ik zei niet dat er geen uitzonderingen waren, die zijn er altijd maar in 49 van de 50 gevallen bij echt dikke mensen --> teveel eten, te weinig sporten.
pi_33251546
en als voorbeeld trouwens --> van die mensen, die naar de supermarkt komen in zo'n wagentje, dan denk je och wat zielig, die kan niet lopen en is daarom zo dik, en dan staan ze op uit dat karretje om maar ff 2 hele gemarineerde kippen in hun mandje te gooien.
pi_33251655
Ik beweeg elke dag 30 minuten minimaal. Ik heb op fitness gezeten, maar vanwege chronische ontstekingen mocht ik daar niet mee verder gaan. Ik heb bij een dietiste gelopen die niet snapte waarom ik steeds dikker werd, terwijl ik normaal at.

Elke dag eet ik groente en fuit, ik drink ongeveer 2 a 3 liter water, verder niets, ik pak verantwoorde tussendoortjes (fruit) en eet sochtends 1 boterham of bakje yoghurt, tussen de middag 2 a 3 boterhammen, s'avonds 2 scheplepels groente en 1 kleine aardappel. Ik pak nooit friet, kroketten en al die andere muik bij de friettent(lust ik niet), ook lust ik geen taart/gebak.

Ik woog altijd hetzelfde en in mijn pubertijd, toen ik flink aan het puberen was hebben ze mijn galblaas eruit gehaald, ik ben 30 kg aangekomen en heb geprobeerd af te vallen, dit lukt me nu pas. Zelfs op gewicht blijven lukte me niet. Nu is mijn gewicht stabiel en kan ik pas beginnen met afvallen. Ik ben ook bezig met afvallen en er is al bijna 10 kilo vanaf dus. Mijn moeder heeft dezelfde operatie gehad en is ook 10 a 15 kg aangekomen.

Als je ziet wat ik eet sta je te kijken hoe het komt dat ik zo dik ben geworden. Mijn vriend (1,85/ 63 kg) eet meer dan mij, eet s'avonds na 10 uur rustig nog een pizza op en komt geen gram aan.

Mijn zus heeft al vanaf dat ze 6 is problemen met haar gewicht op peil te houden (die eet dan soms wel eens een frietje, maar dan nog).

Nu wil het ook zo zijn dat ik slechte heupen/ rug heb sinds ik in groep 4 zat en ik op de middelbare geen groepssporten meer kon beoefenen heb jarenlang bij mensendiekc (of hoe je het ook schrijft) gezeten.

Ik zou dolgraag een sport zoals basketball wllen doen, maar ik kan het niet, na een kleine 3 kwartier kan ik niet meer lopen en heb ik er een hele week last van. Ik kan dan ook alleen maar fietsen en wandelen, en dit doe ik dus ook elke dag. Heb ik geen fitness instructeur bij nodig. Is godsontieglijk duur ook nog eens terwijl je het gratis kan doen.

Dus zodoende geen collega hockeyers en waarom ik geen fitness instructeur meer heb.
  dinsdag 20 december 2005 @ 18:41:37 #65
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_33251680
Ben ik te laat ?
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_33251874
"Als je ziet wat ik eet sta je te kijken hoe het komt dat ik zo dik ben geworden. Mijn vriend (1,85/ 63 kg) eet meer dan mij, eet s'avonds na 10 uur rustig nog een pizza op en komt geen gram aan".

Zo'n eentje was ik ook. Ik denk als hij een juist en een gelijkmatig eetpatroon neemt, dat echt niet meer roept.

Van water kun je ook dik worden. Tis echt niet goed om drie liter water te drinken. En 's ochtends heb je het meeste eten nodig. Dat zie ik bij jou ook anders.

Half uur sporten is niet genoeg. Na 40 minuten gaat je vetverbranding werken.

Als ik drie jaar geleden last heb gehad van mijn schouder en daarom moest stoppen met sport, wil niet zeggen dat ik het nu ook kan.

Zo ga weg. Ff twee uur sporten
pi_33252029
mm maar bij jou is het dus erfelijk bepaald, niet het type waar het over ging dacht ik zo.
pi_33252071
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 18:41 schreef Maikuuul het volgende:
Ben ik te laat ?
nee hoor. jij mag ook nog even bashen
pi_33252136
Ik heb nog steeds last van mijn heupen en rug. Dit is blijvend, en ja ik heb het nog geprobeerd. In de zomer tennis en basketbal ik met mijn vriend, maar na 45 minuten moet ik echt stoppen omdat ik anders niet meer kan lopen. Als ik teveel sport of mijn been verkeerd neer zet, schiet mijn heup uit de kom en weer terug. Mijn rug weet ik niet precies, ik kan me laten opereren aan beide, maar er is 50% kans op verlamming, no thanks.

En na 20 minuten gaat je vetvebranding toch werken? En het was wat ik minimaal per dag beweeg _lezen_.

En ik drink water, omdat mijn klachten daar aanzienlijk minder van zijn geworden (maagzuur en dergelijke) Ik drink ook geen sinas of cola en dergelijke, wel sinasappelsap (vers).

Sinds ik zoveel water drink ben ik pas af gaan vallen. Daarvoor dronk ik hoogstens 2 glazen vocht op een dag.

En ja er zijn mensen inderdaad die 'zielig' zijn en vervolgens vette kip etc in hun karretje gooien, maar daar kan ik niets aan doen? Niet alle dikke mensen zijn hetzelfde. Ik heb ook het geluk dat het allemaal zodanig is verdeeld dat ik eerder mollig/ dik lijk ipv moddervet wat ik eigenlijk wel ben, maar daarom probeer ik er ook wat aan te doen. Maar ik eet wel gezond en mager dus.

En veel plezier met je 2 uur sporten
  dinsdag 20 december 2005 @ 18:56:27 #70
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_33252149
Mijn ouders en broer zijn shownieuws aant kijke :/
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_33252150
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 18:46 schreef Devlinsect het volgende:

Van water kun je ook dik worden.
Eva
pi_33252186
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 18:56 schreef Maikuuul het volgende:
Mijn ouders en broer zijn shownieuws aant kijke :/
whahaha je bedoelt op tv?
je bent maar zo'n 1,5 uur te laat. je had wat gemist!
pi_33252224
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 18:52 schreef ToYDoLL het volgende:
mm maar bij jou is het dus erfelijk bepaald, niet het type waar het over ging dacht ik zo.
Erfelijk, maar ook pas sinds de galblaas eruit was gehaald. Daarvoor woog ik al heel lang hetzelfde(normale bmi).
De galblaas werd eruit gehaald en ook al at ik minder ik kwam steeds meer aan. Heb bij een dietiste gelopen en daar ben ik maar mee gestopt. ze wist niet hoe het kwam want ik at gewoon goed. Ik moest maar terug komen als ik 'stabiel' was. Ik weet wat ik mag eten, ik prop mezelf echt niet vol. En ik word er verdrietig van dat mensen denken dat ik een lui, vet vadsig varken ben dat zich dalijks tegoed doet aan allerlei lekkere dingen.

Nu pas na al die jaren kan ik afvallen en het lukt dan ook . Toch blijft het vervelend dat mensen alle mensen over 1 kam scheren.
  dinsdag 20 december 2005 @ 19:00:11 #74
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_33252261
die dikke wijv loopt de piste te checken
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
  dinsdag 20 december 2005 @ 19:00:34 #75
136830 Nenootje
severely detached
pi_33252276
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 17:49 schreef Lieke_K het volgende:

[..]

Misschien was het haar zoveelste frustratie? Niet alle mensen janken even snel en om dezelfde redenen...
Nou, ik heb dat programma toevallig vorige week gezien en ik weet heel goed over wie het hier gaat. Vorige week gingen ze touwklimmen. Toen stond ze een halve meter hoog, wou naar beneden, een jongen onder haar kon haar niet tegenhouden. Gevolg: ze lag op de grond en ging janken. Toen ging die jongen ook nog janken omdat hij vond dat het zijn schuld was Een kwartiertje later gingen ze over een touwbrug lopen en toen durfde ze niet verder en ging ze nog maar eens huilen.
Hoera, wat is het leuk dat ik besta.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')