Lijkt me sterk dat mensen daar zo trots op zijn dat ze dat hier gaan vertellenquote:Op dinsdag 20 december 2005 16:53 schreef koen_pijl het volgende:
Heeft er weleens een Fokker vast gezeten, zo ja waarvoor en hoe lang?
Beetje sappige verhalen he mensen![]()
Dat is geen gevangenis, dat noemen ze een politiecel.quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
3 uurtjes na een opstootje
Waar was je ontschuldig van? Heb je schade vergoeding gehad? TOch drie maanden van je leven ontschuldig vastgezeten.quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:55 schreef plopje het volgende:
18 maanden in de koepel ..
rede ... ik was onschuldig
dat ja.quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is geen gevangenis, dat noemen ze een politiecel.
ja dat is 1 keer te veel, gedetineerde!quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:29 schreef RollTheDice het volgende:
Een keer een nachtje, na het bezoeken van een voetbalwedstrijd. Erg kansloos natuurlijk, kreeg nog een taakstaf ook.
![]()
Ja, maar ik had niets gedaan.quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:33 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ja dat is 1 keer te veel, gedetineerde!
dat zeggen ze allemaalquote:Op dinsdag 20 december 2005 17:35 schreef RollTheDice het volgende:
[..]
Ja, maar ik had niets gedaan.
zeker niet na een voetbalwedstrijdquote:Op dinsdag 20 december 2005 17:37 schreef RollTheDice het volgende:
[..]
Ik weet het, en daardoor werd ík waarschijnlijk niet geloofd...
een gast vond mijn vriendin geschikt voor hem..... ik vond het nietquote:Op dinsdag 20 december 2005 16:55 schreef koen_pijl het volgende:
Wat voor opstootje? waarover?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |