Te lui om na te denken?quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:29 schreef BrauN het volgende:
'Je moeder', dat roep ik om de haverklap man!
Ik ben meestal gewoon te lui om een weerwoord of tegenargumenten te verzinnen...
Ik denk dat je het over iets anders hebt.quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:30 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Het is "Maar ik baf wel je moeder"
dat is wat anders dan batsen hoor....quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:30 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Het is "Maar ik baf wel je moeder"
Gefeliciteerd, bij deze maak je jezelf bekent als ZMOK mogoolquote:Op dinsdag 20 december 2005 18:29 schreef BrauN het volgende:
'Je moeder', dat roep ik om de haverklap man!
Ik ben meestal gewoon te lui om een weerwoord of tegenargumenten te verzinnen...
We hebben het over het filmpje van mastermovies... en ik weet dat het wat anders isquote:Op dinsdag 20 december 2005 18:41 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ik denk dat je het over iets anders hebt.
Dan is je geheugen niet al te fris.quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:32 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
We hebben het over het filmpje van mastermovies... en ik weet dat het wat anders is
Filmpje: http://www.mastermovies.nl/movies/nicht%20rijder.wmv
ZMOK?quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:57 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, bij deze maak je jezelf bekent als ZMOK mogool![]()
Ik ben bekend met het woord 'tosti'...quote:Op woensdag 21 december 2005 05:22 schreef Nembrionic het volgende:
yosti? 't moet niet gekker worden...
Dat was nou juist het hele punt. Zo schrijft Pakspul hetquote:Op woensdag 21 december 2005 05:25 schreef bolivian het volgende:
[..]
Ik ben bekend met het woord 'tosti'...
Maar yosti? Met een Griekse ij?
(Griekse Y? Griekse-ij? Griekse-IJ? i-greque? I-greque?)
Zulke dingen doen me niks en de klas lacht hem er ook om uit. Maar dat heeft hij zelf niet door.quote:Op woensdag 21 december 2005 05:57 schreef Ciurlizza het volgende:
Volgens mij zit die gast jou gewoon hard te dissen in de klas.
Neequote:Op woensdag 21 december 2005 10:45 schreef vbmot het volgende:
Je bent dus gewoon uitgescheten uitgeluld als die gast zijn muil open getrokken heeft.
Dat zei ik laatst ook toen je moederrrrr me op het station om geld vroeg.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |