Doe eens een scooter naquote:Op dinsdag 20 december 2005 15:57 schreef Maikuuul het volgende:
Ik plas/poep nooit op school.
Dude :/ ga een leven zoeken.quote:
quote:
toe nou, doe ff naquote:
Dat fotoboek van jouw.quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:26 schreef Quatertemper het volgende:
Wat een totaal onboeiend topic is dit zeg.
Een schetende leraar, H.H.H. wat garpig zeg.
Bioslock-wannabequote:Op dinsdag 20 december 2005 16:26 schreef Quatertemper het volgende:
Wat een totaal onboeiend topic is dit zeg.
Een schetende leraar, H.H.H. wat garpig zeg.
Pee/shitbreak.quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:57 schreef Maikuuul het volgende:
begin eens met benzine te drinkenquote:Op dinsdag 20 december 2005 17:57 schreef Maikuuul het volgende:
Hoe wil ik een scooter nadoen ?
Wat een humor!!!! HAHAHAH!!!! Wat ben ik ook een grapjas!!quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:11 schreef crackhead het volgende:
Sta ik rustig te schijten, op de 5e verdieping want daar is het lekker rustig, komt er ineens zo'n leraar aan lopen. Met snor uiteraard.
Hij leek hier wel wat op:
[afbeelding]
Zegt ie: 'godverdomme ik moet ff kenkerhard een bout laten hoor'.
Ik heb er mooi een foto van gemaakt, ik denk dat ik die morgen in de kantine op gaat hangen. Dat zal
'm leren!
Eens, maar doe toch maar ff die scooter na.quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:57 schreef Maikuuul het volgende:
Alsof jij ooit een leuk topic hebt geopend.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:19 schreef Shreyas het volgende:
Op een of andere manier blijven dit soort kut-topics altijd open en gaan de betere in ONZ vrijwel meteen op slot.![]()
Nou ik moest wel lachen hoor...quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:11 schreef crackhead het volgende:
[..]
Wat een humor!!!! HAHAHAH!!!! Wat ben ik ook een grapjas!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |