Doe eens een scooter naquote:Op dinsdag 20 december 2005 15:57 schreef Maikuuul het volgende:
Ik plas/poep nooit op school.
Dude :/ ga een leven zoeken.quote:
quote:
toe nou, doe ff naquote:
Dat fotoboek van jouw.quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:26 schreef Quatertemper het volgende:
Wat een totaal onboeiend topic is dit zeg.
Een schetende leraar, H.H.H. wat garpig zeg.
Bioslock-wannabequote:Op dinsdag 20 december 2005 16:26 schreef Quatertemper het volgende:
Wat een totaal onboeiend topic is dit zeg.
Een schetende leraar, H.H.H. wat garpig zeg.
Pee/shitbreak.quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:57 schreef Maikuuul het volgende:
begin eens met benzine te drinkenquote:Op dinsdag 20 december 2005 17:57 schreef Maikuuul het volgende:
Hoe wil ik een scooter nadoen ?
Wat een humor!!!! HAHAHAH!!!! Wat ben ik ook een grapjas!!quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:11 schreef crackhead het volgende:
Sta ik rustig te schijten, op de 5e verdieping want daar is het lekker rustig, komt er ineens zo'n leraar aan lopen. Met snor uiteraard.
Hij leek hier wel wat op:
[afbeelding]
Zegt ie: 'godverdomme ik moet ff kenkerhard een bout laten hoor'.
Ik heb er mooi een foto van gemaakt, ik denk dat ik die morgen in de kantine op gaat hangen. Dat zal
'm leren!
Eens, maar doe toch maar ff die scooter na.quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:57 schreef Maikuuul het volgende:
Alsof jij ooit een leuk topic hebt geopend.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:19 schreef Shreyas het volgende:
Op een of andere manier blijven dit soort kut-topics altijd open en gaan de betere in ONZ vrijwel meteen op slot.![]()
Nou ik moest wel lachen hoor...quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:11 schreef crackhead het volgende:
[..]
Wat een humor!!!! HAHAHAH!!!! Wat ben ik ook een grapjas!!
haha, goede grappenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
Dat weet je best, doe nou ffquote:Op dinsdag 20 december 2005 17:57 schreef Maikuuul het volgende:
Hoe wil ik een scooter nadoen ?
ik welquote:Op dinsdag 20 december 2005 15:57 schreef Maikuuul het volgende:
Ziek mannetje als je dit serieus meentquote:Op vrijdag 23 december 2005 21:33 schreef Koenholio het volgende:
[..]
ik wel
en ik masturbeer ook altijd in de klas
Whehehe, sommige newbies pik je er zo makkelijk tussenuitquote:Op zondag 25 december 2005 19:51 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Ziek mannetje als je dit serieus meent![]()
quote:Op zondag 25 december 2005 19:54 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Whehehe, sommige newbies pik je er zo makkelijk tussenuit
Geweldigquote:Op zondag 25 december 2005 20:04 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Poepeh op school kan best hoor: het volgende moet je doen:
- zorg eerst dat je veters niet op de grond hangen, er kan urine op de vloer liggen, tot 2 cm diep.
- pak een doekje uit het handafdroog automaat, doe hiermee de deurkruk open, er kan poep op zitten.
-loop voorzichtig de wc in, met rechte voeten en niet spatten. Doe de deur dicht en op slot met het doekje, pas op, er kan poep op zitten.
Nu ga je boven de bril hangen, schijten maar, indien plons-wc, doe een prop in de wc, je wilt niet weten wat voor pistsunami een drol in een vrije val van een meter kan veroorzaken.
-Als je toilet papier nodig hebt, eerste 50 velletjes er af scheuren, er kan poep op zitten.
-NIET DOORTREKKEN! De spoelknop is bedekt met stront, en de bak volgepist met urine, zodat het over de rand van de plee loopt.
Daarna weer met doekje de deur open doen, en niet je handen wassen, die kraan is vrijwel zeker bewerkt met kauwgum zodat het water richting je kleding gaat, bovendien zijn de kraanknoppen bruin.
ik lag serieus dubbel om deze postquote:
Heeft hij die scooter al nagedaan dan?quote:Op zondag 25 december 2005 20:09 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
ik lag serieus dubbel om deze post
Ja allen hij stuurde niet goed en nu ligt ie in de slootquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:27 schreef King_of_Kool het volgende:
[..]
Heeft hij die scooter al nagedaan dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |