quote:
Op dinsdag 20 december 2005 15:08 schreef Trenke het volgende:Hallo, ik ben nog onbekend op dit forum, ben hier terecht gekomen vanwege de Kerstverhalenwedstrijd. Ik hoop dat dit een goed forum is om de volgende oproep te doen:
Zijn er mensen die zouden willen meedoen aan een schrijfclubje?Ik denk bijvoorbeeld aan een mailgroep of MSN-groep. Om de zoveel tijd schrijven 'leden' een verhaal rond een thema dat één van de leden heeft bedacht. Dat verhaal wordt voor een bepaalde datum ingestuurd/rondgestuurd/gepost, waarna leden (opbouwende) kritiek en positieve punten kunnen noemen. Uiteraard alles (thema's, periode, manier van feedback geven) in overleg.
Wie lijkt het wat?
We hebben sinds een paar maanden een
TTK-wedstrijd, (regels staan daar uitgelegd) dat wil dus zeggen, een wedstrijd voor Taal en Kunst.
Hardstikke leuk en kom gezellig meekletsen in het
SCwedstrijdforum. Elke nieuwe deelnemer is welkom! Als je vragen hebt, kunnen die daar ook gesteld worden, mocht je mee willen doen.
Voor meer info is er ook nog de
Fok!wiki TTK-wedstrijd. Daar kan je ook nog de verhalen en kunstwerken terugkijken van vorige maand en de tussenwedstrijd (die wegens een vreemd tijdoverschot was ingesteld).
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.