Ik ga wel verder zoeken.....quote:Op donderdag 22 december 2005 13:44 schreef SocialDisorder het volgende:
alst lukt heb ik wel een mooi koopje.....zo niet, ga ik wel verder zoeken.
Je bedoelt: ik zorg dat ik de hoogste prijs heb en hoop dat hattrick plat gaat?quote:Op donderdag 22 december 2005 13:44 schreef SocialDisorder het volgende:
ik ben nu aan het DDOS-enquote:Op donderdag 22 december 2005 13:51 schreef Uddel het volgende:
[..]
Je bedoelt: ik zorg dat ik de hoogste prijs heb en hoop dat hattrick plat gaat?
als het lukt is dat omdat hattrick down is geweest wanneer de deadline verloopt. wat train je trouwens? ik zie nergens jonge spelers in je teamquote:Op donderdag 22 december 2005 13:44 schreef SocialDisorder het volgende:
jeugdopleiding moet je niet aan doen, daar komt toch niets nuttigs uit. geloof me.quote:Op donderdag 22 december 2005 13:57 schreef SocialDisorder het volgende:
ik train momenteel op Positiespel, en ik heb geen jonkies in m'n team, omdat ik niet het budget had om een behoorlijke jeugdopleiding te doen, en niet voldoende tijd erin stak om serieus jeugdspelers te kopen, opleiden en weer verkopen.
die speler is wat oud om te trainen en bovendien met zn waardeloos ervaring zou ik m voorlopig nog geen aanvoerder maken. ervaring is geloof ik minstens zo belangrijk voor een aanvoerder.quote:Op donderdag 22 december 2005 09:44 schreef SocialDisorder het volgende:
en een mogelijk nieuwe aanvoerder voor komend seizoen:
[..]
Aardige versterking voor m'n middenveld voor 3k
Hey Voreg,quote:Op donderdag 22 december 2005 14:41 schreef VoreG het volgende:
Ja hoi,
Ik heb me ook maar eens aangemeld voor dit spel, sta alleen nog op de wachtlijst... Maar kan iemand mij uitleggen hoe dit werkt en hoe je het moet aanpakken in het begin
In de OP staan een aantal mooie links voor beginners.quote:Op donderdag 22 december 2005 14:41 schreef VoreG het volgende:
Ja hoi,
Ik heb me ook maar eens aangemeld voor dit spel, sta alleen nog op de wachtlijst... Maar kan iemand mij uitleggen hoe dit werkt en hoe je het moet aanpakken in het begin
Waarom heb je die voor je middenveld gekocht?quote:Op donderdag 22 december 2005 09:44 schreef SocialDisorder het volgende:
Francisco Baena (41815880) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
22 jaar, uitstekend in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een goed leider.
Nationaliteit: España
Total Skill Index (TSI): 1 590
Loon: 792 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: no time for losers
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
Doelpunten in carrière: 8
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 1
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
Zit jij bij Antz dan?quote:Op donderdag 22 december 2005 17:28 schreef KaheemSaid het volgende:
He Maniack, kun je me voortaan niet ff groeten als je op onze Teamspeak zit.
Daarnaast wil ik dat van die woordvoeders net vragen en aangezien ik in de X kom wacht ik nog even.
Daarnaast wil ik jou ook van harte welkom heten.![]()
- bepalen wat je wilt gaan trainenquote:Op donderdag 22 december 2005 14:41 schreef VoreG het volgende:
Ja hoi,
Ik zat tussen die anteaters met mijn eigen voornaam, Siebren.quote:Op donderdag 22 december 2005 17:36 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Zit jij bij Antz dan?Ik zie nooit Wikingleden hoor, welke naam heb je? Ow en btw.. ik kan niet meer (veel) spelen vanwege videokaartprobelemen
Wat heb je hieraanquote:Op donderdag 22 december 2005 19:24 schreef ExCibular het volgende:
En begin alvast met de HT regels dan kan je snel je managers diploma halen!![]()
Laat maar, ik heb er al eentjequote:Op donderdag 22 december 2005 19:14 schreef maniack28 het volgende:
Ik ben op zoek naar een future coach, vanaf wanneer was dat ook alweer goedkoper en wat moet die future coach dan max kosten?
Ah dat is mooi voor de volgende set veranderingen, vliegende keep!quote:Op vrijdag 23 december 2005 07:09 schreef DaMadKow het volgende:
Vorm: +5 / -5
TSI: +5.690 / -1.320
Scoren: +1
Mijn reservekeeper is gestegen naar zwak scoren
Piekenhagen!quote:Op vrijdag 23 december 2005 07:09 schreef DaMadKow het volgende:
Vorm: +5 / -5
TSI: +5.690 / -1.320
Scoren: +1
Mijn reservekeeper is gestegen naar zwak scoren
Geen erg lekkere TU qua vorm, maar vormdaling kun je beter nu hebben dan middenin het seizoenquote:Giampaolo Murru (78750666) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een gemeen persoon die kalm en berucht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Nationaliteit: Italia
Total Skill Index (TSI): 1 960
Loon: 757 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: FC Uddel
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
Die heeft niet zwak scoren, maar uitmuntend scoren.quote:
Leeftijd is voor conditietraining even belangrijk als bij bijv PM training. Een speler van 18 kan 3 niveau's stijgen in 2 weken. Een speler van 27 maar 1 niveau. Althans zo heb ik het ervaren het vorige tussenseizoen.quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:42 schreef Japiejooo het volgende:
Weet iemand hoe lang je conditie moet trainen om deze enigszins te verbeteren?
En kan je dit het beste nu doen, tussen twee seizoenen in?
Keb het al...quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:24 schreef SuperWeber het volgende:
Is er iemand die een lijstje bij de hand heeft wat aangeeft vanaf hoeveel miljoen euro's je hoeveel economen moet aannemen??
Ik zou er in de 9e maar iets van 3 hooguit nemen. Het hangt een beetje van 2 dingen af:quote:Op donderdag 22 december 2005 16:51 schreef HT-Jeroen het volgende:
Ik denk trouwens aan het inhuren van wat meer woordvoerders begin volgend seizoen (heb er nu 1), ben benieuwd naar jullie meningen hierover, en naar hoeveel woordvoerders jullie hebben/hadden in de negende divisie.
Jeroen
Ik onthoud altijd:quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:24 schreef SuperWeber het volgende:
Is er iemand die een lijstje bij de hand heeft wat aangeeft vanaf hoeveel miljoen euro's je hoeveel economen moet aannemen??
quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:04 schreef Grumpey het volgende:
trouwens +4 (een van de laatste weken, het einde van 103x verdedigingstrainingsweken met daarin 273x een stijging....nog 2 a 3x en het is over ermee...)
En mijn vorm is iets gedaald maar niet enorm dus kom maar op met de PD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |