Toen liepen er ook echt mannen met zwarte kleren door het huis.quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:59 schreef VirtualPOM het volgende:
Zo.. Lieske liegt weer flink:"Ik zweer op alles dat ik iemand door het huis zag lopen". Dit als ontkenning van haar missie om van iedereen iets weg te halen.
Ok, maar dan nog liegt ze als ze het met het verdwijnen van de spullen linktquote:Op dinsdag 20 december 2005 16:14 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Toen liepen er ook echt mannen met zwarte kleren door het huis.
Dat klopt dus echt, zij liegt niet.
dat zijn toch nog steeds vermoedens. Wel vermoedens die juist zijn maar tochquote:Op dinsdag 20 december 2005 16:17 schreef Sassefras het volgende:
iedereen weet toch dat zij die spullen had gejat? joost zij zelf: owww als je daarmee ingrid terug kon krijgen had ik het ook gedaan??
BEW!quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:14 schreef Foreverblue het volgende:
Kom op mensen... op zo'n manier halen we de 1000 SC niet
HAHAHAHAHAH... beiden niet, hoezo????quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:19 schreef Springsteen27 het volgende:
VirtualPOM MOET familie van Roel zijn...of medekrakert...
Wie zal het zeggen?quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:39 schreef Bartoli het volgende:
Lies ziet het niet meer zitten. Of zou ze haar strategie aan het aanpassen zijn
Tsja, Lies zelf als ze donderdag door Hummie als winnares naar buitenloopt (ik hoop dat Roel dat wordt btwquote:
quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:42 schreef CartWOman het volgende:
Ex-bewoner Gert-Jan doet aangifte tegen Big Brother
Schele.
Slotje.
Krijg ook die indruk, misschien een idee voor de volgende BB, dat de cappers topics maken met een cap-verslag (BB in strip vorm)quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:48 schreef Foreverblue het volgende:
We zijn de enige hier geloof ik, Muerte![]()
Ja... strak plan... count me in for thatquote:Op dinsdag 20 december 2005 16:50 schreef Muerte het volgende:
[..]
Krijg ook die indruk, misschien een idee voor de volgende BB, dat de cappers topics maken met een cap-verslag (BB in strip vorm)![]()
Ja eh... je moet wat doen he... als verder niemand haast iets postquote:Op dinsdag 20 december 2005 16:51 schreef Peter6000 het volgende:
Wilde net vragen of jullie uit verveling met een capplaatswedstrijd begonnen waren ofzo![]()
Joost wijkt altijd af... als het om Brenda gaat... weet je ondertussen toch welquote:Op dinsdag 20 december 2005 16:52 schreef Sassefras het volgende:
lieske heeft er duidelijk geen zin meer in.... wat is joost aan het maken? een eiffeltoren? ik dacht dat ze kerststukjes moesten maken?
Ik denk dat FB en ik dan 2 topics per uur kunnen vullen!quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:51 schreef Peter6000 het volgende:
Wilde net vragen of jullie uit verveling met een capplaatswedstrijd begonnen waren ofzo![]()
en het mag!!!quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:53 schreef Peter6000 het volgende:
Oke daar gaat ie:
Joost wil aan Ing vragen, of hij haar schuimbakje ook mag gebruiken, voor een tweede project
naja is in iedergeval beter dan op de bank gaan hangen.. ja toch?quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:53 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Joost wijkt altijd af... als het om Brenda gaat... weet je ondertussen toch wel
Weet ik wel zeker... ik zie het al voor me bij de volgende BBquote:Op dinsdag 20 december 2005 16:54 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ik denk dat FB en ik dan 2 topics per uur kunnen vullen!![]()
Als je op de bank wil hangen, moet je het doen. Het zou pas vreemd zijn als de anderen mee blijven doen, met het oog op de kijkers.quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:54 schreef Sassefras het volgende:
[..]
naja is in iedergeval beter dan op de bank gaan hangen.. ja toch?
quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:57 schreef Peter6000 het volgende:
Doet me denken aan de scouting, daar moesten we ook kerststukjes maken, en dan langs de deuren om ze te verkopen
de reden zou zeker verkeerd zijn ja, maar bankhangers zijn niet zo leuk om naar te kijken..quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:57 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Als je op de bank wil hangen, moet je het doen. Het zou pas vreemd zijn als de anderen mee blijven doen, met het oog op de kijkers.
ja dat vind ik nou ook, ik word helemaal vrolijk als ik die verhalen over Brennie hoor. Het lijkt wel een Griekse godin als je Joost moet gelovenquote:Op dinsdag 20 december 2005 16:54 schreef Sassefras het volgende:
[..]
naja is in iedergeval beter dan op de bank gaan hangen.. ja toch?
Neequote:Op dinsdag 20 december 2005 16:59 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hij was stiekem dubbel, maar valt gelukkig niet op![]()
Dat is zo, helemaal gelijk in.quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:59 schreef Sassefras het volgende:
[..]
de reden zou zeker verkeerd zijn ja, maar bankhangers zijn niet zo leuk om naar te kijken..
ja je hebt echt vette felle discusies en dingen gemist..quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:01 schreef Bartoli het volgende:
jezus denk post eens niks omdat er zo weinig te beleven valt. Kom ik terug zijn we 1,5 blz verder
Ja God... ja eh, ik weet het eigelijk niet... ik denk het welquote:Op dinsdag 20 december 2005 17:01 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Was toch weer een bijdrage richting topic 1000
[Lieske-mode] toch? [/Lieske-mode]
ik zie brennie toch echt voor me als de eiffeltorenquote:Op dinsdag 20 december 2005 17:01 schreef Sassefras het volgende:
hoeveel eiffeltorens gaat hij voor brenda maken zeg???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |