Ja klopt, maar dat komt ook door zijn reactie op mijn reactie. veel andere kleine dingen zijn meningen. Zijn post met ''iedereen'' ''grote bek'' en''we zouden eens'' sloeg nergens op omdat het niet waar is. Ik vond wel keer tijd worden op erop te reageren. Ook al zal hij het in dit of een ander topic wel weer iets in die trend posten, zijn reactie te zien.quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:27 schreef Re het volgende:
grappig dat men nu wel over een klein dingetje valt terwijl het anders alles op de grote boze hoop gooien is
Ja, je hebt me doorquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:20 schreef One_of_the_few het volgende:
Of denk je, iedereen loopt beetje te schoppen tegen politiek hier ik doe ook even mee.![]()
nog maar sinds kort doen ze onderzoek naar criminaliteit na afkomst en sinds kort heerst er geen taboe meer op het noemen vn het beestje bij zijn naam.quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:07 schreef Posdnous het volgende:
Welnee, het gaat erom dat hier op FOK te pas en te onpas gekankerd wordt op alles wat met moslims te maken heeft, want ze zijn zo gevaarlijk. baarden hier, jurken daar, allerlei imams en mensen die gewoon altijd voor hun geloof uitkomen worden verketterd, terwijl iedere geinformerde allang weet dat het dit soort schimmige onherkenbare figuren zijn die alle ellende (proberen te) veroorzaken.
En dat jij en 1 a 2 anderen dat zogenaamd wel allemaal weten is leuk voor jullie, interesseert me geen hol, want ik wordt telkens geconfronteerd met die stakkers hier die elke willekeurige moslim als terrorist aanzien omdat ie toevallig gelooft of iets islamitisch uitdraagt.
Wat heeft criminaliteit nou weer met de islam te makenquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:14 schreef SpuitSnuit het volgende:
[..]
nog maar sinds kort doen ze onderzoek naar criminaliteit na afkomst en sinds kort heerst er geen taboe meer op het noemen vn het beestje bij zijn naam.
wil jij alle andere nederlanders verantwoordelijk houden voor de ellende die de islamitische cultuur voortbrengt?
Oftewel, je pleit ervoor om moskeeen voortaan monsterhuizen te noemen?quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:24 schreef Meki het volgende:
dat kan je geen moskee noemen maar een monsterhuis
Als er in Moskeeen dit soort dingen gebeuren heten het niet meer Moskeeen maar monsterhuizenquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:25 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Oftewel, je pleit ervoor om moskeeen voortaan monsterhuizen te noemen?
Racist!![]()
![]()
![]()
Hmm, ik heb volgens mij je posts verkeerd geintrepeteerd. Vindt je al die reacties van we moeten ze allemaal controleren en volgen etc. onzin of ben je het er mee eens?quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:07 schreef Posdnous het volgende:
Welnee, het gaat erom dat hier op FOK te pas en te onpas gekankerd wordt op alles wat met moslims te maken heeft, want ze zijn zo gevaarlijk. baarden hier, jurken daar, allerlei imams en mensen die gewoon altijd voor hun geloof uitkomen worden verketterd, terwijl iedere geinformerde allang weet dat het dit soort schimmige onherkenbare figuren zijn die alle ellende (proberen te) veroorzaken.
En dat jij en 1 a 2 anderen dat zogenaamd wel allemaal weten is leuk voor jullie, interesseert me geen hol, want ik wordt telkens geconfronteerd met die stakkers hier die elke willekeurige moslim als terrorist aanzien omdat ie toevallig gelooft of iets islamitisch uitdraagt.
Alle moslims extra controleren slaat echt helemaal nergens op.quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:29 schreef One_of_the_few het volgende:
Vindt je al die reacties van we moeten ze allemaal controleren en volgen etc. onzin of ben je het er mee eens?
Dat dan weer wel. Ik vind het zeer triest dat men geen onderscheid kan maken tussen moslims, extremisten en potentiele terroristen.quote:Ik dacht namelijk dat je het er mee eens was en dat je op de mensen(overheden) aan het zeuren was dat ze hier niet eens weten wie die groep is.
zij vinden zichzelf moslims en jij zal waarschijnlijk ook door hun een afvallige worden genoemd.quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:28 schreef Meki het volgende:
[..]
Als er in Moskeeen dit soort dingen gebeuren heten het niet meer Moskeeen maar monsterhuizen
naja, in nederland heb je de refo's en jehova's. die hard gelovigen maar ik zie ze niet een discotheek vol verderfelijke neukende pubers opblazen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:51 schreef jopper27 het volgende:
Ik vind het toch jammer dat sommige mensen meteen alle moslims een terrorrist vinden, van elk geloof zijn er goede en slechte mensen bij, maar sommige mensen zien dat niet....
Maar de Islam is een veel groter geloofquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:52 schreef SpuitSnuit het volgende:
[..]
naja, in nederland heb je de refo's en jehova's. die hard gelovigen maar ik zie ze niet een discotheek vol verderfelijke neukende pubers opblazen.
tel je toch wat andere die-hard geloven bij mekaar op zet vergelijk je die met de criminaliteit en aanslagen door moslims....quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:55 schreef jopper27 het volgende:
[..]
Maar de Islam is een veel groter geloof
Maar met mij tekst een paar post hierboven bedoel ik te zeggen dat niet iedere moslim een terrorrist is, maar sommige mensen het wel zo zien, en oké misschien zijn er wat meer dan een ander geloof.quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:58 schreef SpuitSnuit het volgende:
[..]
tel je toch wat andere die-hard geloven bij mekaar op zet vergelijk je die met de criminaliteit en aanslagen door moslims....
statistisch is dat wel te verantwoorden ...
Ja maar vind ik ook, en ook dat dat gewoon stom is wil ik ook zeggen is niet leuk dat mensen dat denken. Bedoel moslims willen ook vrede net als jij en ik en alle andere geloven.quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:06 schreef jopper27 het volgende:
[..]
Maar met mij tekst een paar post hierboven bedoel ik te zeggen dat niet iedere moslim een terrorrist is, maar sommige mensen het wel zo zien, en oké misschien zijn er wat meer dan een ander geloof.
Omdat er meer terroristen onder moslims voorkomen dan bij andere geloven hoef je toch nog niet alle moslims aan te pakkenquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:58 schreef SpuitSnuit het volgende:
[..]
tel je toch wat andere die-hard geloven bij mekaar op zet vergelijk je die met de criminaliteit en aanslagen door moslims....
statistisch is dat wel te verantwoorden ...
Ja, zoals elk ander geloof, lekker belangrijkquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:42 schreef SpuitSnuit het volgende:
weet je wat het probleem van islamieten is?
zijn aanbidden een god die volgens hun de ware is en de islam is het ware geloof.
Wat betreft macht is dat frustrerend ja, vooral omdat die westerlingen hen ook nog eens telkens lastigvallen. Het mooiste leven hebben ze in het oog van islamieten in ieder geval zeker niet. Ze willen niet bepaald met ons ruilen of zo, maar ja, die fout wordt helaas nogal vaakgemaakt.quote:moet dan zeer lullig zijn als die ongelovige westerlingen alle macht hebben en het mooiste leven.
dat bedoel ik dusquote:het gras is in dit geval dus duidelijk wel groener bij de buurman.
ok, sorry. Dan heb ik het verkeerd gelezen en geintrepeteerd wat je zei. Zijn we het eens. Fout van mijquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:34 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Alle moslims extra controleren slaat echt helemaal nergens op.
[..]
Dat dan weer wel. Ik vind het zeer triest dat men geen onderscheid kan maken tussen moslims, extremisten en potentiele terroristen.
Ze weten dus blijkbaar zelf dat ze een stel barbaarse debielen zijn.quote:In Spanje zijn zes ondergrondse haatmoskeeën ontdekt. In deze moskeeën kwamen ook de daders van de bloedige treinaanslagen van 2004 in Madrid. De moslims die tot deze groep behoren zijn lid van de islamsekte 'Takfir Wal Hijra'. Deze behoort tot de meest radicale groeperingen binnen het salafisme, een Noord-Afrikaanse stroming waarvan de aanhangers alles wat westers is haten.
De leden van 'Takfir Wal Hijra' moeten in de westerse democratische samenlevingen infiltreren. Om dit te kunnen doen, moeten ze zich zo onopvallend mogelijk gedragen. Ze mogen dan ook roken, drinken, flirten met westerse vrouwen en eten tijdens de ramadan. Ze dienen zich voorkomend, ontwikkeld en beschaafd voor te doen.
Volgens de Spaanse justitie komen de meeste aanslagen in Europa voort uit het gedachtegoed van 'Takfir Wal Hijra'. De harde kern bestaat uit Syriërs die voornamelijk Marokkanen ronselen die de terroristische acties moeten uitvoeren. De Spaanse politie arresteerde afgelopen dagen ook 15 moslims die mensen ronselden voor terreurdaden in Irak.
Tot die tijd moeten ze dus inderdaad allemaal gecontroleerd worden, zonder onderscheid.quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:34 schreef Posdnous het volgende:
Ik vind het zeer triest dat men geen onderscheid kan maken tussen moslims, extremisten en potentiele terroristen.
Omdat bepaalde idioten te simpel zijn om dat onderscheid te makenquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:14 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Tot die tijd moeten ze dus inderdaad allemaal gecontroleerd worden, zonder onderscheid.
Als alleen jonge autorijders of alleen vrouwen gecontroleerd zouden worden zou deze vergelijking opgaan, nu slaat het nergens op.quote:hetzelfde doet zich voor bij alcoholcontroles. Ik drink niet maar word ook altijd
gecontroleerd. Niet leuk maar het is voor een ieders veiligheid.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |