Voor wie?quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:13 schreef partyyboyy het volgende:
rode kaart bij jong ajax
Al na 10 minutern , Jasper Kokquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:13 schreef partyyboyy het volgende:
rode kaart bij jong ajax
Ja, en dat ligt allemaal aan Danny. Hou toch op. Laat die spelers ook eens naar zichzelf kijken.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:18 schreef methodmich het volgende:
Overigens wordt de slechte relatie tussen Pienaar en Blind weer bevestigd, zoals Danny ook al problemen had met Maxwell. Ook Trabelsi voelt die klik niet echt. Jammer.
Ja, en ik mis Rafael, Mido en Leo.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:20 schreef methodmich het volgende:
Nou ja, als Danny zijn beloften niet nakomt is dat best kwalijk en jammer. Maakt verder niet uit, maar ik mis Ronald gewoon nog.
Van Galen 5 wedstrijden aan zijn broek aan de hand van alleen tv beelden. Pienaar niks, omdat er naast de tv beelden geen verder bewijs is.quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:09 schreef Rekkie het volgende:
Pienaar niet geschorst!
Hoogst opmerkelijk, gezien het feit dat N' Kufo voor een vrijwel indentieke beweging wel is geschorst!
Ik mis Chivu!quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:21 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ja, en ik mis Rafael, Mido en Leo.
Leo is niet weggegaan door Ronald. Maar die mis ik ook.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:21 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ja, en ik mis Rafael, Mido en Leo.
Die andere twee wel en dat is Ronald's schuld. Maar je doet er niks aan.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:24 schreef methodmich het volgende:
[..]
Leo is niet weggegaan door Ronald. Maar die mis ik ook.
Nee, zoals Louis Van Basten en Zlatan verjoeg...quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:25 schreef Radegast het volgende:
[..]
Die andere twee wel en dat is Ronald's schuld. Maar je doet er niks aan.
Dat is wel heel erg vet zegquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:27 schreef JaWi het volgende:
Ik vond ergens dit plaatje, in het kader van de nieuwe stoeltjes, ziet er toch wel erg gaaf uit.
Dichte hoeken.
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |